צחקנית (:
איזה גרוע!!! לא ידעתי איך להמשיך!!

מה קורה איתי ? – פרק 2 .

צחקנית (: 05/07/2013 886 צפיות 2 תגובות
איזה גרוע!!! לא ידעתי איך להמשיך!!

"טוב טוב יאללה," אמר לי וחזר לישון.
אוף, מה יהיה איתי מה? העולם לא בא לקראתי בכלל. אני חולמת את החלומות הכי מוזרים בעולם וכל הבית מתעורר, בזמן האחרון אח שלי פשוט מזלזל בי בצורה פוגענית ומגעילה ואני לא יודעת מה יהיה בסוף איתי. מה זה הסיוטים האלה? נמאס לי כבר!!! אני חולמת כל מיני שטויות וזה משגע לי את המוח, וזה גם משפיע עליי במציאות וזה ממש ממש גרוע!!! אני מרגישה שאני משתגעת, זו לא הפעם הראשונה שאני חולמת את זה!!!!! טוב, לא הצגתי את עצמי ולא כלום. אז הגיע הזמן. היי, אני טיילור (לא אני לא טיילור סוויפט), ואני בת 14. יש לי שיער חום בהיר וכמה גוונים בלונדיניים, ועיינים כל כך כהות שאנשים חושבים שהן שחורות. כולם אומרים לי שאני "מהממת, יפה, חטובה, דוגמנית" אבל אני לא קונה את זה. אבל דבר אחד אני אוהבת בעצמי באמת – הפוני שלי. אולי זה יישמע מוזר, אבל אני מרגישה שהפוני שלי מוסיף לי למראה משהו שאין לאחרים.(: ג'ייסון אחי התאום.. כבר ניחשתם איך הוא נראה נכון?
לפני שבועיים הלכתי לסרט עם ידיד שלי, ולפתע על הרצפה שמתי לב לחפץ מוזר וחשוד, מעין תיבה קטנה. כל כך הסתקרנתי, ופתחתי אותה. בפנים היו רק מפתח וטבעת. החלטתי שאת הטבעת אאמץ לעצמי, ואת המפתח אשאיר בתיבה. לקחתי את הטבעת היפיפייה ושמתי אותה על ידי. יהלום כמו זה אף פעם לא ראיתי. כחול, עמוק ובוהק התלבש על ידי כמו כפפה ליד. עברו מספר ימים, והתחלתי לשמוע רעשים מוזרים, קולות, לראות דברים… אורות התחילו להבהב אבל אני היחידה ששמתי לב לזה, היחידה ששמה לב לכל הדברים.. עברו כמה ימים והתחלתי לחלום את החלומות האלה, ומיום ליום זה נהיה יותר ויותר גרוע. אני לא יודעת אם זה קשור לטבעת או לא, אני בספק. אני חשובת שאני פשוט משתגעת, מרוב השעמום, מרוב החוסר מעש. מה זה עוד יכול להיות?
עכשיו חופש, שעת בוקר מוקדמת ביותר. החום עולה לי למוח, אני בטוחה בזה. נשמע צלצול טלפון, ועל הצג הופיע "מייקל".
"היי מייקל מה קורה?"
"תקשיבי…" ולפתע התנתקה השיחה.
"הלו? הלו? מייקל?!" צעקתי לתוך השפופרת. לפתע נשמעו קולות חריקה מהטלפון שלי, והוא החל העלות אדים. עד מהרה הוא התחיל להישרף. זרקתי אותו בבהלה על הרצפה, מתעלמת מהעובדה שהבית יכול להישרף!!! פתחתי את הדלת, ומה שעמד מולי היה מחזה מזעזע…


תגובות (2)

לא נכון זה מקסים תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!
מחכה להמשך….
אוהבת שרית =)

05/07/2013 01:49

יואווו שריתווש אין עלייייךך ♥

05/07/2013 01:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך