עם למישהו יש דעה בנושא בבקשה תכתבו בתגובות.

סיפור אמיתי ואישי

25/03/2013 1876 צפיות תגובה אחת
עם למישהו יש דעה בנושא בבקשה תכתבו בתגובות.

שלום אני רוצה לשתף אתכם בסיפור מפחיד ומאוד אמתי.

קוראים לי לאון אני גר בבית לא גדול ולא קטן בחדר יחסית קטן ויש לי מיטה גבוהה בערך גובה של מטר ומתחת יש מגירות עם הבגדים שלי (אין מצב שמשהו יכול להיות מתחת למיטה שלי כי היא צמודה לרצפה על ידי המגירות) ויש לי חלון בדיוק מול המיטה שלי שנסגר ממש טוב והדלת שלי היא דלת הזזה וכשסוגרים אותה היא נסגרת עד הסוף.

זה היה יום רגיל יום שבת הלכתי לשחק כדורגל עם חברים כרגיל לא היה שום דבר מיוחד חזרתי הביתה קצת עייף הדלקתי מזגן שתיתי מים אכלתי ראיתי טלוויזיה בשעה עשר וחצי בערך הלכתי לישון החלון בחדר שלי היה סגור עד הסוף והדלת הייתה כמעט סגורה אבל בבית כל חלונות היו סגורים.
היה לי קצת קושי לא מוסבר להירדם כאילו שאני עייף אבל לא רוצה לישון אז שכבתי במיטה התהפכתי מצד לצד בניסיון להירדם ואז בשעה 12 וחצי בערך קצת התרוממתי מהמיטה כדי לסדר את הכרית ואז הרגשתי רוח העוד חזקה על הגרון שלי כאילו משהוא נכנס לתוכי ושמעתי צחוק מזוויע ומרושע הרגשתי שאני יכול לזוז אבל פחדתי ואחרי כמה זמן זה ניגמר (בערך דקה) התחלתי לשקשק וקראתי בצרחה לאמא שלי שתבוא והתחלתי לשקשק בערך שעתיים והשקשוק לא נרגע עד שלא שתיתי הרבה תא.
ביום למכורת לא הלכתי לבית ספר. וביום אחרי זה הלכתי וסיפרתי לכל מי שאני מכיר מה קרה וכולם חשבו שאני מדמיין או חשבו שאני צוחק. כעבור שבוע הלכתי ארב שאני מכיר וסיפרתי לו את הסיפור שלי והוא אמר לי שהרוחות של אבות אבותיי התגלו לפניי
דבר זה לא קרה לי יותר מאז אבל אני מרגיש שמשהו באישיות שלי השתנה מאז.


תגובות (1)

אמאלה איזה מפחיד
נכון באמת יש רוחות ואולי הם התגלו אליך
אבל אין מצב שזה של אבות אבותך

26/03/2013 06:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך