GrimReaper
היעוד שלי בחיים לא יהיה כתיבה כי אני גרועה בזה...אבל זה די כיף לכתוב.
תהנו :)

עיניים אדומות~ פרק 6

GrimReaper 01/07/2013 165 צפיות אין תגובות
היעוד שלי בחיים לא יהיה כתיבה כי אני גרועה בזה...אבל זה די כיף לכתוב.
תהנו :)

הן כאן…..העיניים האדומות.
"הוא כאן!" צרח ליאו.
"מי?" שאל פאץ' את ליאו. אבל ליאו לא השיב תשובה הוא רק תקע בו מבט רווי אימה.
פאץ' הצליח להכניע את המנעול והדלת נפתחה לרווחה. כולנו צרחנו.

גופה של נערה בת 16-17 הייתה תלויה מהתיקרה. הריח של הרקבון הגיע אל אפינו ולא יכולתי שלא להשתנק. "מ-מה לעזעזל קרה פה?!" גמגם ראיין.
"אני אכנס, אני חייב לדעת מה קרה!" אמר ריקסון.
"ר-ריקסון אל!" צרחתי וניסיתי לעצור. העיניים הן כאן בתוך הבניין הזה, צופות בנו מחכות שנעשה מהלך וניפול לתוך מלכודת. "אם אתה הולך גם אני איתך!" אמרה לילה.
"ליאו…" לחשתי בתקווה לשמוע את קולו, אך הוא נעלם.
"פ-פאץ'…א-איפה ל-ליאו?" שאלתי את פאץ' בשקט. פאץ' לא ידע את התשובה.
"טוב אני לא יכול לתת לכם ללכת לבד, לוסי, תשארי מחוץ לבניין לא משנה מה יקרה אם לא נחזור תוך 15 דקות תתקשרי למשטרה." אמר כריסטופר.
'חחחחחח משטרה! משטרה לא תציל אותם, את יודעת את זה נכון נסיכה? וליאו שלך גם הוא לא יוכל לבוא לעזרתך כי הוא שייך לי!' נשמע קול בתוך הראש שלי. רעדתי.
"כריסטופר, חבר'ה אל תלכו…יש לי תחושה רעה לגבי זה!" צרחתי.
"הי…אל תדאגי לנו…פאץ' תישאר איתה עד שנצא." אמר כריסטופר והם נכנסו לתוך הבניין. דמעות החלו לזלוג מעיניי. פאץ' אסף אותי אל זרועתיו וחיבק אותי חיבוק מנחם.
אבל לא פאץ', לא משטרה, לא ליאו, אף אחד לא יכול לעשות את העבודה שאני צריכה לעשות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך