GrimReaper
תהנו =)
ואל תשכחו להגיב ;)


שלכם AG the Grim Reaper

עיניים אדומות ~ פרק 1

GrimReaper 06/06/2013 215 צפיות 3 תגובות
תהנו =)
ואל תשכחו להגיב ;)


שלכם AG the Grim Reaper

"לוסי תתעוררי את תאחרי לבית הספר!" צעקה אמא שלי מהמטבח. קמתי באי רצון וגררתי את עצמי לאמבטיה בכדי לשטוף את הפנים שלי ולצחצח שיניים (או בקיצור שיגרה).
נכנסתי לאמבטייה וסגרתי את הדלת. לפתע שמעתי קול של נער. "לוסי…לוסי…" לחש הקול באוזניי.
הסתובבתי בבהלה והסתכלתי מסביבי. לא ראיתי אף אחד והרמתי את מבטי אל המראה. עיניים אדומות מדממות ננעצו בי כמו טפרים וקולו של הנער קרא לי שוב, "לוסי…את חייבת להסתלק מכאן…"
התחלתי ללכת אחורה ובלי לשים לב נתקלתי בשידה ונפלתי. חור נפער ברגלי הימנית ודם שחור זלג ממנו.
הרמתי את מבטי אל המראה בהיסוס, אך רק העיניים החומות שהובות שלי היו שם פעורות באימה ודמעות זולות מהן במורד לחיי. הדלת נפתחה וצרחתי. התקפלתי לכדור ועצמתי את עיניי.
"לוסי הכל בסדר?" נשמע הקול המוכר והחמים של אחי הגדול כריסטופר. הרמתי את מבטי ופגשתי בזוג העיניים הכחולות והדואגות של כריסטופר. הצבעתי על המראה באימה. כריסטופר הפנה את מבטו אל המראה ונראה מבולבל.
"לוסי, אין שם שום דבר." אמר וכרח את זרועו סביבי. רעדתי והצבעתי על הרגל שלי החור והדם השחור עדיין היו שם, כאילו בתור הוכחה שזה לא היה פרי הדמיון שלי. "איך עשית את זה לעצמך?!" שאל כריסטופר בבהלה. גמגמתי.
"חשבתי שראיתי משהו ונדפקתי בשידה…" אמרתי בקול שקט.
"אבל אני לא מבינה למה הדם שלי שחור…" אמרתי בשקט ואימה. כריסטופר ידע את התשובה ראיתי זאת בעיניו.
"זה בטח בגלל ריכוז הדם הגבוה…בואי נלך להראות את זה לאמא…" אמר כריסטופר והניף אותי בזרועותיו.


תגובות (3)

ואוווו אהבתי מאוד תמשיכיייייייייי
מחכה להמשך….
אוהבת שרית

06/06/2013 12:02

נשמע סיפור ממש מעניין!
תמשיכיייייי
Rock & Roll

06/06/2013 12:09

יואווווו מהמםםםםם
תמשכייייי

10/01/2014 01:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך