אם תאהבו,אני אמשיך.

על טבעי-פרק 1:A חלק א'

04/02/2013 813 צפיות אין תגובות
אם תאהבו,אני אמשיך.

ריין בן ה-4,לא הצליח להירדם.
הוא הציץ לעבר מיטת התינוקות
של אחיו בן השנה.הוא חייך.
"תמיד תשמור על אחיך" אמר
לו לא פעם אביו.ריין קם מן המיטה,ונאחז בסורגיי מיטת אחיו.
"אני לא אעזוב אותך,תום".הוא לחש:"אף פעם".
מאחוריי הדלת,חייך האיש וחיכה שהילד יחזור למיטתו.הוא נכנס,כמה דקות מאוחר יותר,
והביט בתינוק.ריין ישן עמוק,חולם על אחיו.הוא לא ידע.אף אחד לא.
האיש ליטף את התינוק,ופנה אל חדר המדרגות.
האב קם ממיטתו,והציץ אל החדר.בניו ישנו,והוא ירד לנסות לצפות חלק מתוכניתו,לפני שיירדם.
הגבר הזר,עמד כעת בין המיסדרון לבין חדר ההורים.הוא ניכנס,צופה באם מנסה לישון.
"ג'וליה,לא חשבת שתיבחרי,נכון?" אמר.
האם קמה,וראתה את הגבר הגבוה שזה עתה עמד מולה."לא אתה,בבקשה רק לא אתה!" היא התחננה
בלחש."זמן ללכת" חייך הגבר,הוא היסתובב ומיהר אל חדר הבנים.
האם רצה במהירות,עקפה אותו,וחסמה את המעבר."לא,בבקשה לא!" התחננה.
הגבר דחף אותה,ונכנס בכח."לאאאאאאאאאאאאאאא!" נשמעה הצרחה.
"ג'וליט!" צרח האב ורץ במדרגות.בחדר הבנים,ריין הביט למעלה."מה קרה?" צרח דייויד.
ריין הצביע למעלה,אל האש.דייויד דחף את תום שזה עתה התעורר,אל תוך ידיו של ריין,והאיץ בו לרדת למטה."אל תעזוב את אחיך!" צרח והביט אל האש שגדלה.על המיטה,שכבה גופתה של אישתו,ספוגה בדם.
הוא בכה,וכשהאש הגיעה אל אישתו,ירד במהירות.הכל נשרף.
בינתיים,חייך הגבר,ומתחת לכובעו השחור,זהרו עיניו האדומות.
דייויד חיבק בחוזקה את בניו,בוכה על האירוע.הוא ידע מה הוא רצה.הוא ידע מה עליו לעשות.
נקמה.זה כל מה שעיניין אותו.
הגבר מיהר אל זירת האירוע,ובחן את המקום השרוף.לאחר שהיתרחק,העשן השחור יצא מפיו.
———————————————————————————————————-

"אני לא אעזוב אותך,תום.אף פעם". הקול הדהד באוזניו."לאאאאאאאא!" הצרחה הדהדה גם היא.
צחוק של גבר זר,ואש.תום קם בסערה.הוא התנשף בכבידות.המיטה רעדה,והכל סביב נראה מטושטש.
פניו מלאות בזיעה.הוא הרגיש נורא."הכל בסדר?" שאלה קייט.תום הביט בחברתו.
עברו 20 שנה."אני בסדר" מלמל."הראש קצת כואב,אבל בסדר".
"רק עכשיו החלמת,כדאי לנוח מהמחלה.רוצה כוס מים?"
"אני אקח לבד,תחזרי לישון" אמר.הוא נישק אותה,וירד למטה.הוא הביט סביב,מנסה לשחזר את
ביתו.הסיחרור החמיר,והוא ניסה שלא ליפול.
הוא הוציא בקבוק מים מהמקרר,ושתה מעט.
"היי" נשמעה לחישה.הטישטוש והסיחרור עברו,והוא יכל בבירור לשמוע קול מהחלון."היי!" קרא שוב.
תום היה בן 21,גבוה עם עיניים ירוקות ושיער חום קצר.למרות שהיה לא שרירי בימיוחד,
היה חזק ולא נתן לעצמו להיגרר למריבות ושטויות.הוא תפס במחבט,והיתקרב אל החלון."הי!!!" נשמעה שוב לחישה.הוא החזיק ביד אחת מחבט,ובשנייה תיכנן לפתוח את החלון.
"עכשיו אתה גמור" אמר,ופתח את החלון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך