רוצח פסיכופט פרק 9: האיש במסכה חלק ג'

14/12/2012 747 צפיות אין תגובות

… הוצאתי את המסכה וזה היה מיסטר ג'ון! למה הוא הציל אותי?! הלכתי אחורה, פחדתי, לא הבנתי למה הוא עשה לי את זה, מילמלתי, והוא אמר "על תחשוב שאני רציתי להציל אותך! עשיתי מה שבאלי זה הכל…!"
התבלבלתי ושאלתי "אבל הייתה לך סיבה להציל אותי."
הוא ענה לי "ביגלל ניית'ן, מפקד המישטרה, רציתי לנקום בו ולהוריד אותו בדרגת השוטר, ו… רק שתדע שאנחנו אחים…"
מילמלתי, היתבלבתי "אנחנו אחים, כאילו.. כ… אילו… כככ. אנחנו אחים!?"
הוא אמר "כן, רק יש לנו אמא אחרת",
אמא אחרת? הבנתי",
הוא עצם את העניים שלו, רצתי אליו, ו… הלב שלו לא פעם! הוא ניהיה אפור והוא מת…
הוצאתי את הרובה שלו, הרגשתי שאני מיתעצבן, ו…
–נקודת מבט של רובין–
יש! עוד הפעם הישתלטתי על הגוף שלו, של נלסון! מה? אה.. אז האיש הזה הוא ג'ון, אחי היקר,
התחלתי לרוץ אם הרובה, יצאתי החוצה, ראיתי מונית וניכנסתי אליה, הפנתי את הרובה אל הנהג, ואמרתי לו: "סע מהר ללוס אנג'לס!" ראיתי איך הוא הוציא לאט את הטלפון שלו, יריתי בו, זרקתי אותו מהמכונית והתחלתי ליסוע….
–נקודת מבט של נלסון–
מה איפה אני?, אני במכונית!!! עצרתי מהר את המכונית והייתי בלוס אנג'לס, איך הגעתי לכאן? עוד רובין הזה…! ביקשתי מימנו לא לעשות בעיות! רצתי לחנות בגדים, קניתי שם בגדים נקיאים, רוב הכסף שהיה לי נאבד בביוב ונישאר לי קצת כסף, הלכתי למיסעדה והזמנתי אוכל, אכלתי, וניהיתי סווא, לידי עברה אישה ונפל לה הארנק.
הרמתי לה, היא אמרה לי תודה, שאלתי איך קוראים לה היא אמרה לילי, אחרי המיסעדה עקבתי אחריה, היא ניכנסה לבית וסגרה את הדלת.
תיקתקתי לה בדלת, היא פתחה, רצתי אליה והרגתי אותה.
הרגתי אותה אם רובה ותיחננתי את זה ככה:
יריתי בה אם הרובה, היה לי כפפות על הידיים כדי שלו יהיה תביעות אצבע, סמתי לה את הרובה ביד, ויריתי בה עוד הפעם אם היד שלה, כח שזה יראה שהיא היתבדה, לקחתי קצת מהדם שלה ומרחתי אותו על התחבושת, ועל הפנים שלי, כך שגם יראה שהיא תקפה אותי, עטפתי את הפנים שלי אם התחבושת, כך שלא יראו את הפנים שלי, ולא יוכלו להגיד לי להוריד אותה, היתקשרתי למישטרה והם באו, הם היסתכלו על הכל, חקרט במשך יומיים ואמרו הכל ככה כמו שתיחננתי, קרטיס האשרי שלה וגם קוד הבנק שלה נישאר איתי, את הבית הזה היא קנתה, כך שזה עכשיו הבית שלי!
היה בבית את כל הראיטים, גם אוכל ומים, כך שיש לי כמה ימם אם עצמי בלי שוטרים וכל מיני אנשים, כך עבר עלי היום…
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך