אלונקריפ
הקריפיפסטה נכתבה על ידי! אין להעתיק!

ריב עם האישה – קריפיפסטה מקורית

אלונקריפ 09/10/2017 1090 צפיות אין תגובות
הקריפיפסטה נכתבה על ידי! אין להעתיק!

לי ולאשתי היו המון בעיות שגררו אותנו לוויכוחים מיותרים, כבר נהיה בלתי נסבל להיות בבית איתה עד כדי כך שזה הגיע למצב שאם לא הורדתי את הקרש באסלה הייתי מקבל צרחות כאילו רצחתי מישהו.

ערב אחד רבנו בצורה מוגזמת למדי, לא יכולתי יותר, הייתי מותש כבר מכל המריבות וההטפות מוסר שלה אז צלצלתי אל יוני, חבר טוב שלי מאז הצבא, בשביל לשאול אותו האם אוכל ללון אצלו במשך לילה אחד, יוני כמובן הסכים ואפילו הציע לי ואמר שאני אוכל להישאר כמה זמן שארצה ושזה לא יפריע לו לגור עם שותף אבל הבהרתי לו שזה רק ללילה אחד בלבד.

ליוני היה בית עצום, כמעט כמו אחוזה, בטח שיותר גדול מהבית שלי ואל תדאגו גם על זה חטפתי מאשתי, כל הבתים של חברים שלי היו גדולים ומרווחים יותר מהבית שלנו, זה הפריע לה. אמרתי לה שרק אחרי שהמצב הכלכלי שלנו ישתפר נחשוב על לשדרג לבית גדול יותר, היא עד היום משגעת אותי ומנג'סת לי על הנושא הזה.

שתינו כמה פחיות בירה וצפינו במשחק כדורגל בסלון, לאחר שנעשה כבר מאוחר הוא ליווה אותי לאחד מחדרי האורחים, למרבה הפלא יש לו שלושה חדרי אורחים אבל עד כה הוא השתמש רק בחדר אחד, בשאר החדרים הוא לא משתמש ושניהם היו נעולים. שאלתי אותו מה נמצא בחדרי האורחים הנוספים והוא אמר שהוא מאחסן שם דברים חשובים יקרי ערך שהוא קיבל או ירש מהמשפחה שלו, מסמכים שונים וניירות ערך.

שלושת חדרי האורחים מוקמו בצורה טיפה מוזרה בזה אחר זה, שלושת הדלתות נפתחו כולן אל אותו מסדרון, החדר של יוני היה בקצה האחר של המסדרון, דבר שדי הפתיע אותי כי מעולם לא ראיתי תכנון כזה בבתים.

באמצע הלילה התעוררתי לשמע קולות משונים שבקעו מחדר האורחים, החדרים בעצם חולקים קיר משותף. אני חשבתי שזה בטח יוני שעושה שם משהו, אבל הרעש הפך מהר מאוד לבלתי נסבל ולא אפשר לי לחזור לישון, החלטתי לקום וללכת לבדוק מה מקור הרעש.

ניסיתי להניע את ידית הדלת אבל הדלת הייתה נעולה אז הלכתי ודפקתי על דלת חדרו של יוני, כאשר הוא פתח לבסוף את הדלת שאלתי אותו מה מקור הרעשים שבקעו מן חדר האורחים הנעול, הוא לא שמע דבר וחשב שאני מדמיין, הוא הציע לי לחזור לישון והביע את דעתו שכנראה אני סתם פרנואיד ושאם אשמע שוב את הרעשים אבוא לקרוא לו והוא יבדוק את זה.

אז זה בדיוק מה שעשיתי, חזרתי למיטה אך הרעשים הפסיקו לגמרי. חצי שעה עברה ואני כמעט הצלחתי להירדם סוף סוף, אך לפתע שמעתי קול טפיחה משונה על הקיר שבקע מחדר האורחים הצמוד והמשיך עם קולות משונים שפענחתי כקול דיבור של אדם שיכור או מסומם.

קפצתי מהמיטה ורצתי היישר לחדר של יוני, הפעם הוא התייחס אליי ברצינות, הוא לקח את המפתח של שני חדרי האורחים ופתח את חדר האורחים שהיה צמוד לחדר בו אני ישנתי.
נכנסנו צעדנו פנימה ושנינו הרגשנו משב רוח קריר שהגיע מצידו האחר של החדר, החלון היה פתוח לרווחה בנוסף לארון שהיה פתוח. סרקנו את כל החדר, על המיטה היו סימנים כאילו מישהו היה עליה, הארון היה מלא בשקיות ריקות וכל דברי הערך של יוני שהיו במגירות נעלמו.

יוני לבסוף יצא החוצה אל המסדרון, הייתי די מבולבל בהתחלה אבל הבנתי מהר מאוד מה קורה כאשר הוא בדק במהירות את חדר האורחים הנוסף, אני הייתי לצידו כאשר הוא פתח לבסוף את דלתו של חדר האורחים השלישי ומה שראינו הייתה דמות שחורה קופצת מבעד לחלון הפתוח אל הגגון של המרפסת ומשם אל הגינה.

יוני רצה לקפוץ מהחלון אבל בסוף שנינו החלטנו לרוץ למטה דרך המסדרון בתקווה לתפוס אותו דרך הדלת הקדמית אך כאשר כבר יצאנו נעלמו עקבותיו. זה די מזל שלא תפסנו אותו חשבתי לעצמי, משום שמה שמצאנו בחדר האורחים השלישי היה הרבה יותר מלחיץ ומזעזע ממה שמצאנו בחדר האורחים השני.

המצעים הלבנים על המיטה הוכתמו בדם, בארון מצאנו סכין קצבים שגם הוא מוכתם בדם וכמובן שגם משם נעלמו כל דברי הערך של יוני.

האיש הזה, שכנראה היה הומלס או מכור לסמים, גר אצלו קצת יותר משבוע ימים והוא אפילו ציין כמה מהר האוכל שהוא היה קונה היה נגמר בעוד שהוא בחור ממש רזה שממעיט לאכול בעוד ששתינו בירה וחיפשתי במטבח שלו כמה חטיפים, עכשיו זה נהפך להיות הרבה יותר הגיוני.

המשטרה חקרה ובדקה את כל הרמזים, הם לא הצליחו למצוא את האדם שדמו היה מותז על גביי המיטה ועל גביי סכין הקצבים, עד כמה שאנו יודעים האיש לעולם לא נתפס.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך