גרשון
אני גרשון בן 7.
זהו הסיפור הראשון שלי , אז אני מבקש שתגיבו במיוחד אם אתם רוצים המשך בקרוב.
לאלי המאמי (אחותי הכותבת) כתבה לי את הסיפור בזמן שאמרתי לה מה לכתוב , כי עדיין יש לי שגיאות כתיב!

רצח בביתי!

גרשון 04/08/2011 1126 צפיות 3 תגובות
אני גרשון בן 7.
זהו הסיפור הראשון שלי , אז אני מבקש שתגיבו במיוחד אם אתם רוצים המשך בקרוב.
לאלי המאמי (אחותי הכותבת) כתבה לי את הסיפור בזמן שאמרתי לה מה לכתוב , כי עדיין יש לי שגיאות כתיב!

שלום קוראים לי דני , אני אוהב לראות סרטי אימה ולחבר הכי טוב שלי קוראים לו רון.
היום רון בא אליי לראות סרטי אימה ולישון אצלי.
בלילה אנחנו מתחילים לשמוע רעשים , אנחנו קולטים שהדלת של הבית פתוחה.
אנחנו מדליקים את הטלוויזיה , היא מתחילה להבהב והסרט עדיין היה שם.
אנחנו יוצאים החוצה ולוקחים פנס איתנו , פתאום רון נעלם , אני מסתכל אחורה והוא מדמם , טיפלתי בו , הוא הלך הביתה ואני הלכתי לישון.
קמתי בבוקר , אכלתי ונסעתי באוטובוס לבית הספר.
בדרך לבית הספר ראיתי משהו שקוף בשמיים , פתאום ילד אחד נעלם , כולם לא הבינו מה קורה , אני חושב שקצת הבנתי מה קורה , אבל לא סיפרתי לאף אחד.
חזרתי מהבית ספר וראיתי סרטי אימה , בסרטי אימה לא ראיתי את הדמויות הרעות , הסתובבתי אחורה ולפתע…

המשך יבוא!


תגובות (3)

יואו סיפור ממש יפה לילד בגילך! איזה חמוד שאתה מתחיל לכתוב מגיל כזה;)

04/08/2011 21:50

כתיבה יפה ומעניינת לגילך. אבל טיפה לא הגיוני שהוא רואה פתאום את חבר שלו מדמם והוא לא שואל אותו למה
ודניאל, הוא עדיין ילד…

04/08/2011 22:25

תודה על ההערה , ובהמשך אני אשתדל לפרט יותר.
מקווה שתמשיכו לקרוא את הסיפור!

05/08/2011 12:45
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך