מלאכית האהבה
חעחעחע יום שישי ה - 13!

שוב בחדר מדע – 1

מלאכית האהבה 31/01/2012 1412 צפיות 7 תגובות
חעחעחע יום שישי ה - 13!

____________________________________
שלום – קוראים לי טל ואני לומדת בבה"ס טשרנחובסקי בנתניה (חטיבת ביניים).
התאריך: יום שישי 13.1.2013. וכן, אם שמתם לב התאריך הוא יום שישי השלוש עשרה.
שיעור ראשון – מדעים עם המורה שירן.
פעמון בה"ס צלצל, אני עדיין הולכת, במסדרון הקטן וצר של קומת כיתתי.
שעה ראשונה כבר מתחילה. רצתי מהר לכיוון הכיתה. המסדרון מלא בילדים ממהרים בדיוק כמוני.
נתקלתי בכמה וכמה ילדים, שקיללו קצת והלכו. בסוף הגעתי לכיתה, כולי מזיעה ומתנשפת.
"בוקר טוב תלמידים". שירן נכנסה לכיתה. "בבקשה תוציאו מחברת *לשון*. (יובל מוציא את לשונו מהפה). ביינתים, שירן חיטטה קצת בתיק שלה ואז הרימה את ראשה. "יובל ?! מה זה אמור להביע? גש למנהלת ברגע זה!" יובל השפיל מבט.
"אבל המורה!" הוא אמר. "אמרת להוציא לשון! מה את מאשימה אותי?" שירן הסתכלה עליו במבט כעוס: "התחצפות למורה לא מתקבלת! יש חוקים בבה"ס. וזאת בהחלט לא פעם ראשונה יובל. תביא לי את היומן שלך!!". "שירן? את יודעת שאת מורה דפוקה? מי את שתגידי לי מה לעשות ישמנה! ההורים שלי משלמים לבה"ס הזה כדי שיהיה לך מה לאכול! את לא יכולה לעשות את זה!" שירן התקרבה אל יובל מעט, צעדי נעלי העקב שלה נשמעו בבירור, שקט שרר בכיתה. "יובל, טוס מיד לחדרה של המנהלת!!!" שירן צרחה כמו מטורפת. ילנה הרימה יד. "כן ילנה, מה רצית לשאול?" שירן נרגעה ממש תוך שנייה. "המורה, אם יורשה לי לשאול, מדוע צריך להוציא מחברת לשון?" שירן היססה טיפה לומר, ולבסוף התחילה: "כפי שידוע לכולכם, המורה ללשון אילנה היא גם רכזת זהירות בדרכים והיא רוצה להודיע לכם הודעה" שירן התחילה לכתוב על הלוח: "ביום שני 15.2.2013 ייתקים חידון בנושא זהירות בדרכים. ישלחו לחידון שני נציגים ועשרה תלמידים שיעודדו. ההחלטות יעשו לפי המבחן הקרוב, שייתקיים ביום שישי הבא." שירן סגרה את הטוש של הלוח. *קליק*. הטוש השחור של הלוח נפל מיידיה של שירן. "ועכשיו נעבור למדעים. תתארגנו וביינתים אני חייבת לזוז לשירותים." שירן היא טיפוס מוזר על שניים, שמנה וצעקנית. כולם שנאו אותה, גם אני לא ממש חיבבתי אותה. "סוף סוף היא הלכה!" מאיה החליטה להוכיח לכולנו שוב כמה שהיא חצופה. עברו 20 דקות ושירן לא חוזרת. הרבה מטוסים מנייר כבר התעופפו בכיתה. כאלו אנחנו, כיתה ח'. "אמן שהיא טבעה באסלה!" צעק יובל. "יובל? אתה עובר לשירן, בכלל אתה לא אמור להיות אצל המנהלת?". "אוי באמת עוד פעם התחלת סהר?" מהרתי לענות לו. הבנות החליטו ללכת לבדוק מה קרה לענת, ויצאו לשירותי המורות. שלולית ענקית של דם יצאה מחור דק שמתחת לדלת השירותים. רוח קרירה עברה בגופם. הדלת נפתחה במהירות…
ו……
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
בוווווווווווווו! הבנות ראו את שירן עם בקבוק קטשופ ממנו נוטף קטשופ וצוחקת, יום שישי ה13!!


תגובות (7)

דעתכם?
ಌಌ מלאכית ಌಌ
:))))

31/01/2012 09:25

שלום לכותבת,
אני ממליצה לך לעבור שוב על ההערות שנתתי לך על סיפורים קודמים, בקשר לתיאורים, רווחים בין משפט לאמרה, פיסוק, רצף עלילתי וכן הלאה, אני לא בטוחה שהפנמת את כל ההערות (כמובן, אשמח לעזור אם יש לך שאלות ספציפיות, עם דגש על ספציפיות).

ליסה.

31/01/2012 10:35

מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף .

תמשיכיי …………. !!!

ישמח מאוד אם תגיבי גם על שלי <3

31/01/2012 12:25

וואאאאאאו!!!
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

31/01/2012 13:06

תמשיכי אהבתי ממני בקי ♥

01/02/2012 05:19

תודה לכולם. ליסה? אני כבר נענתי להערות שלך ואת מוזמנת לקרוא, אם שחכת לסיפור קוראים "עוד סיפור פיות ישן – פרק 1" אני אנסה לטפל בזה גם כאן.

01/02/2012 06:45

אה ובנות? שיניתי את הסיפור אז תסתכלו עכשיו אין המשך….. XD

19/08/2012 23:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך