דינה
הסיפור הזה לא מובן כ'כ אבל מאוד מותח אני מקווה שתהנו :)

שרשרת או תינוקת?

דינה 01/06/2012 1313 צפיות אין תגובות
הסיפור הזה לא מובן כ'כ אבל מאוד מותח אני מקווה שתהנו :)

היא לא ידעה כמה זמן היא ישבה שם, היא לא ידעה איך הגיעה לשם,היא לא ידעה איפה התינוקת שלה היא רק זכרה איך ברחה אם התינוקת שלה מפני איש בגלימה שחורה. היא ישבה בפינה ושתקה, היא שמעה צרחות איומות מהחדר הימני שממנו יצא איש גבוה ושרירי שהתקרב אליה ואמר: "הביאי לי את השרשרת שעל צווארך!" מה עשיתם לתינוקת שלי??" היא דרשה לדעת, "תביאי לי את השרשרת ולא יקרה לה כלום" ענה האיש "איפה הבת שלי?" חזרה על שאלתה "אם לא תביאי לי את השרשרת עד לחצות נהרוג אותה!" "לא!" היא צרחה "למה אתם צריכים את השרשרת??" – "זה כבר לא עיניינך, אז תבחרי שרשרת או תינוקת?"- "עזוב אותי!!" היא צרחה, אך פתאום שמעה את בכי התינוקת הקטנה שלה, היא רצה במסדרונות עד שהגיעה לחדר קטן ובו עריסה, ובתוך העריסה שכבה התינוקת שלה היא התכוונה לצאת אך האיש השרירי חסם לה את המעבר לא הייתה לה ברירה היא קפצה מהחלון ונחתה על האדמה בשלום אם התינוקת היא רצה ועדר של גברים חזקים וחסונים רצים אחריה אחריה היא רצה בכל כוחה עד שהיתה רחוקה מהגברים היא ענדה על צאוורה של התינוקת את השרשרת והחביאה אותה בשיחים ואז המשיכה לרוץ ודמעות בעיניה היא התפללה שלא ימצאו את התינוקת שלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך