בן דוד שלי סיפר לי את הסיפור בתקווה שאפחד, אבל מאז אני מכורה לספרי וסרטי אימה. כל פעם שאני ישנה עם חברות אני מספרת להן את הסיפור ויש להן סיוטים בלילה.

דולי

12/03/2011 2889 צפיות תגובה אחת
בן דוד שלי סיפר לי את הסיפור בתקווה שאפחד, אבל מאז אני מכורה לספרי וסרטי אימה. כל פעם שאני ישנה עם חברות אני מספרת להן את הסיפור ויש להן סיוטים בלילה.

יום אחד היה זה יום ההולדת 8 של אנה. אנה קיבלה ליום הולדתה אופניים, בגדים, משחקי קופסא… היא הגיעה למתנה עטופה בעטיפה ירוקה כחולה, לא היה כתוב ממי המתנה. היא פתחה אותה וראתה בובה, לבובה קראה דולי (בובה באנגלית=דול) . היא שמה את דולי על שולחן בסלון ועלתה במדרגות לחדרה. בלילה היה לה חלום מוזר: היא לא הבינה מה ראתה אבל שמעה קול צורם ששר: דולי לוקחת סכין גדול, דולי עולה במדרגות, דולי עולה במדרגות, דולי בחדר שלך! אנה התעוררה מיד והבינה שהיה זה רק חלום. היא הסתכלה לצידה וראתה את דולי לצד מיטתה. היא צעקה לאביה והוא למחרת קרע לדולי את הידיים ואת הרגליים. בלילה היה לאנה שוב סיוט דומה אבל לא אותו סיוט: היה לה קשה להבין מה היא ראתה, הכל היה מטושטש. היא שמעה את אותו קול צורם שר, רק שיר קצת שונה: דולי מחברת ידיים, דולי מברת רגליים, דולי לוקחת סכין גדול, דולי עולה במדרגות, דולי עולה במדרגות, דולי בחדר שלך! אנה התעוררה וראתה את דולי לצידה עם ידיים ורגליים מחוברות! היא צעקה לאביה שלמחרת קרע את רגליה וידייה של דולי, שם את הרגליים והידדים על שולחן ואת שאר הבובה שם בקופסא עם מנעול. באותו הלילה היה לה חלום מוזר שמאוד דומה לשאר: הכל היה מעורפל והיא שמעה את אותו קול צורם שהפעם שר: דולי שוברת ת'מנעול, דולי יוצאת מהקופסא, דולי מחברת ידיים, דולי מחברת רגליים, דולי לוקחת סכין גדול, דולי עולה במדרגות, דולי עולה במדרגות, דולי הורגת את אמא, דולי הורגת את אבא, דולי הורגת אותך!


תגובות (1)

זה לא טוב לספר את זה ככה כי צריך לשיר את השיר שלה בסוף בשקט בשקט ואז צריך להגיד דולי הורגת (בשקט) אוווווותך – לצעוק את ה- אותך ..
זה אמור להיות צ'יזבאט ולא אמורים לכתוב את זה !!!

04/08/2011 22:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך