המשך ההתכתבות האלקטרונית.

המפלצות שביננו חלק ג'

23/08/2010 990 צפיות אין תגובות
המשך ההתכתבות האלקטרונית.

המשך התכתבות אלקטרונית לסנ"צ עמיחי שלום מ-ל', איש שירות הביטחון הכללי.

8) שם: יואל רצון.
גיל: 32.
מין: זכר.
רקע: רצון, תושב עמק יזרעאל, נולד עם תסמונת מיוחדת הנקראת hemotonius plasmus, קרויה גם בשפת רחוב כ-oil sindrum. בדיעבד, חוסר איזון הורמונלי בזמן הלידה גורם להתהפכות של הכימיקלים בגוף השולטים בפיגמנטציה הפנימית שלו. הדבר בא לידי ביטוי בכך שהאדם נולד עם דם בצבע שחור, במקרה של רצון, אדם לבן, הדבר גורם לגוון העור שלו להיראות אפרפר ונותן לו מראה של גוויה. בנוסף לכך המחלה גורמת בין היתר לרעלת הריונית. ב-99% מהמקרים האם והוולד מתים בלידה, אך לא במקרה הזה. האמא אכן מתה, אבל התינוק שרד. עקב מראהו החריג הוא גדל מנודה מבני גילו ומרבית גיל ההתבגרות היה במעקב פסיכולוגי עקב התפרצויות זעם שכיחות. בגיל 18 ברח מהבית, כאשר שנה מאוחר יותר התגלו 6 מחבריו לספסל הלימודים כאשר הם קשורים זה לזה בחוט תיל בתוך בקתה נטושה קרוב ליישוב יקנעם. סיבת המוות: התייבשות. נראה כי התוקף נעל אותם בבקתה והשאיר אותם שם למות. על פי דו"ח הפתולוג לקח לאדם האחרון 5 ימים עד שמת. על קירות הבקתה כתב התוקף בדמם של הקורבנות: "עכשיו הם סובלים בדיוק כמוני". 3 מקרי מוות דומים אירעו מאז באזור הצפון ועוד 5 באזור המרכז. נראה כי כולם למדו באותו בי"ס תיכון בו למד רצון. כפי הנראה הוא מטווח על הילדים שבזמנו התנכלו לו בגלל מראהו, אך כעת הוא לא מסתפק רק בלהרוג אותם, אלא גם מעניש אותם נפשית. במקרה של שני הקורבנות האחרונים הוא רצח את ילדיהם לפני שהרג אותם, כאשר שיטת העבודה שלו פשוטה למדי: חניקה באמצעות חוט תיל חלוד. דיווחים מעדי ראייה מוסרים כי כבר לא ניתן להבחין אם מדובר באדם או בחיה; שיערו התארך עד למותניו, ציפורניו ארוכות ומולוכלכות וכך גם שיניו. לא נראה שרצון יעצור עד שיהרוג כל אחד ואחת מבני כיתתו, וסביר להניח שזה לא יעצור שם. רוב המומחים מסכימים: יואל רצון איננו עוד, ולא ניתן להגיע אליו. יש לירות בו בכוונה להרגו ברגע שייתפס.
שם קוד: מאוזולאום.

האם ברצונך לקרוא את המשך ההתכתבות?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך