המשך ההתכתבות האלקטרונית.

המפלצות שביננו חלק ה'

23/08/2010 958 צפיות אין תגובות
המשך ההתכתבות האלקטרונית.

המשך התכתבות אלקטרונית לסנ"צ עמיחי שלום מ-ל', איש שירות הביטחון הכללי:

6) שם: רונית מלכיאל.
גיל: 29.
מין: נקבה.
רקע: מלכיאל, אחות בכורה מבין ארבעה אחים, כהת עור, עד לפני 4 חודשים אשתו של נתן מלכיאל, איל הספנות. לפני 4 חודשים נמצא הבעל במיטתו כאשר הוא ירוי בראשו ועל גבו חרוטה פנגרמה, כוכב מחומש הפוך. מלכיאל היה מופשט מבגדיו, והאקדח אשר נמצא אחוז בידו תאם לכדור את מז"פ הוציאו מראשו. רונית מלכיאל טרם נמצאה, אך מאז התקרית נרצחו בזה אחר זה חבר המנהלים בחברת הספנות שבראשה עמד בעלה המנוח. חקירה עמוקה יותר גילתה שהוא בגד באישתו ואף עמד להתגרש ממנה. תגלית זו הביאה לחקירה עמוקה יותר בעברה של רונית מלכיאל, לשעבר רונית מהאגלה, בת לעולים מהודו. ביקור בחדר ילדותה הראה כי כילדה הייתה לה משיכה לא טבעית לציפורים בכלל, ולעורבים בפרט. היא אפילו גידלה 3 עורבים במהלך 8 שנים מילדותה. הדבר התקשר עם החקירה היות ומעל כל גופה שנמצאה מאז הירצחו של נתן מלכיאל, נמצאה גופת עורב מפוחלצת, תלוייה בחוט דייגים שקוף. כיום יש צו מעצר על מלכיאל ושלושת חברי דירקטוריון הספנות אשר נותרו בחיים נמצאים תחת שמירה כבדה. בנוסף לכך יש להתחשב באלמנט אחד נוסף; האישה שאיתה בגד נתן מלכיאל באשתו גם היא נמצאה מתה, אך במקרה הזה היה הדבר שונה. בניגוד לאחרים, היא לא נורתה בראשה ולא נחרטו סמלים על גופה. גם לא נמצאו גופות עורבים תלויות מעל גופתה. למען האמת היה קשה מאוד לזהות את גופתה. והסיבה לכך: היא נוקרה למוות, כפי הנראה על ידי להקת עורבים אשר שוסעה בה. גופה העירום נמרך בדם מהול בפירומון שכנראה שיגע את העורבים וגרם להם לתקוף אותה. היא נמצאה קשורה ל-4 יתדות, עירומה לגמרי בחצר ביתה. נוצות עורב שחורות היו פזורות מסביב לגופה באופן אקראי.
נראה כי רונית מלכיאל נמצאת במסע נקמה פרטי והיא משתמשת בידע שלה ככימאית כדי להפוך להקות ציפורים לנשק קטלני. יש להתקרב ביתר זהירות. ככל שנראה היא כבר אינה מבדילה בין טוב לרע ומוכנה גם להרוג עוברי אורח תמימים במידה ואלו עומדים בדרכה.
שם קוד: מוריגן.

האם ברצונך לקרוא את המשך ההתכתבות?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך