התכתבות אי-מייל בין בכיר שב"כ לקצין משטרה מפרטת את רשימת עשרת המבוקשים ביותר בארץ, ביניהם מתנקשים, רוצחים סדרתיים, פושעים וכיוצא בזה. כולם כפי הנראה פועלים תחת הוראות מגבוה, היות וכולם נצפו עונדים את אותו סימן היכר: צמיד עץ שזור בחוט שחור ועליו חרוטות 3 הברות פשוטות: Ah-Nahn-Sy. 

המפלצות שביננו

22/08/2010 1019 צפיות אין תגובות
התכתבות אי-מייל בין בכיר שב"כ לקצין משטרה מפרטת את רשימת עשרת המבוקשים ביותר בארץ, ביניהם מתנקשים, רוצחים סדרתיים, פושעים וכיוצא בזה. כולם כפי הנראה פועלים תחת הוראות מגבוה, היות וכולם נצפו עונדים את אותו סימן היכר: צמיד עץ שזור בחוט שחור ועליו חרוטות 3 הברות פשוטות: Ah-Nahn-Sy. 

תוכן שיחה אלקטרונית לסנ"צ עמיחי שלום מ-ל', איש שירות הביטחון הכללי.
נושא: רשימת 10 המבוקשים, 12/08/2013, 18:36.

10) שם: אלכסנדר למברסקיה.
מין: זכר.
גיל: 26.
רקע: נולד עם הפרעה נפשית שכיחה, להלן הפרעה דו-קוטבית (bpd). בגיל 16 נמצא בבית הוריו כאשר הוא מחבק את את עצמו ומכוסה בדם. הוריו ושתי אחיותיו נמצאו כולם מתים, גרונם משוסף וליבם הוצא מקרבם. הנער נשלח להסתכלות פסיכיאטרית ואובחן כחולה ב-bpd. על פי חוות דעתם של 3 פסיכיאטרים ניתן לטפל בילד במסגרת פתוחה. ההמלצה אושרה על ידי בית המשפט למרות התנגדות המשטרה. כארבעה ימים לאחר אישפוזו נמלט למברסקיה מהמוסד הפתוח "שלוותא" כאשר הוא מותיר מאחוריו שישה אנשי סגל מתים בנוסף לשני מטופלים נוספים שהרג והסתיר את גופותיהם יום קודם לבריחתו. סיבת המוות המוכחת: אובדן דם מהעורק הראשי באזור הצוואר. בדיקה מקיפה יותר הראתה שלמברסקיה לא השתמש בשום כלי נשק, אלא בשיניו. במשך 18 חודשים לא נראה עד שהתחילו להיתפח תיקי רצח בלתי מפוענחים כאשר לכולם מכנה משותף: סיבת המוות הייתה הזרקה של רעל מזוקק ישירות לעורק הראשי של הקורבנות. לאחר הקורבן ה-7 עלתה המשטרה על עקבותיו של הרוצח ואף תפסה אותו, אך זה הצליח להימלט עוד לפני שנאזק. השוטרים בתקרית מסרו תיאור מדוייק ועם זאת מעורר פלצות של הנמלט; לבוש בג'ינס ובגופיה שחורה וצמודה, על חגורתו נרתיק ובו מקום לדוקרן קרח כפול, למזרק ולשתי מבחנות נוזלים. מלבד זאת לא ניתן להבחין יותר באדם שהיה פעם אלכס למברסקיה. כל עור גופו מכוסה בקעקוע אחד גדול בעל דוגמת קשקשי עור נחש ירקרק, לשונו מפוצלת לשניים כמו לשון זוחל, ועל עיניו זוג עדשות צהובות המזכירות את מבטו מזרה האימה של נחש ממבה. ציפורניו ושיניו מחודדות ומושחזות וכל שיערו ראשו מגולח. מניין הגופות שהותיר אחריו כרגע עומד על למעלה מ-47 גברים, נשים וילדים. נראה כי בחירת הקורבנות נעשית באופן רנדומלי. הרעל אשר מוזרק לקורבנות הוא כפי הנראה תערבות של כימיקלים שמקורם בחומרי ניקוי. נראה כי למברסקיה רואה בעצמו סוג של נחש אנושי אשר מייצר ארס משל עצמו. האזור האחרון בו נראה היה ביישוב קטן באזור הקריות, שם רצח ילד בן 14.5. מלבד זאת הפעם הותיר הרוצח רמז, אשר אותו חרט באמצעות מכשיר חד על בטנו של הקורבן. הרמז הינו לא יותר מהברה פשוטה אך עם זאת בלתי מובנת: SSSSSSS.
לסיכום: רוצח סדרתי מסוכן ביותר אשר כפי הנראה מונע לא יותר מאינסטינקט רצחני ותאוות דם. יש להניח כי לא יעצור ולא יפסיק לרצוח עד יום מותו במידה לא ייעצר. אין כל טעם לנסות להגיע אל האדם שמאחורי מסכת הזוחל. במידה וייתפס יש לנהוג על פי הנוהל המקובל מול אדם חמוש: להרוג על מנת לנטרל.
שם קוד: "נחושתן".

סוף הודעה מס' 10.
האם ברצונך לקרוא את המשך ההתכתבות?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך