הסיפור המפחיד הראשון שלי מקווה שתהנו

הרוח בעלת השיניים הארוכות

07/11/2010 1182 צפיות אין תגובות
הסיפור המפחיד הראשון שלי מקווה שתהנו

לא לבעלי לב חלש,חחח סתם צוחק תהנו!

הסיפור לא קרה לפני הרבה זמן אלה לפני 20 שנה,באירופה-פינלנד היה כפר קטן צחור משלג.
יואן ושלי היו שני אחים תאומים שהתגוררו בכפר עם משפחתם הכפר היה מקום תירותי מאוד במיוחד בגלל הבקתה הנטושה שעלייה סיפרו מעשיות רבות על הגברת הזקנה שנטרפה ע"י זאב עם שיניים חדות.
אנחנו לא האמנו בסיפור אבל רק בשביל הסקרנות כמו כל ילדים סקרנים אחרים ניגשנו לבדוק את הבקתה,המדריך אמר שהרוח יוצאת רק בשעות לילה מאוחרות והכניסה למקום אסורה אז.
בכל מקרה אנחנו מצאנו דלת אחורית שהייתה פתוחה והתגנבנו בלחש פנימה.
לא היה בה משהו מיוחד ושונה מכל הפעמים האחרים שביקרנו בסיורים,אז התחלנו את חיפושינו אחר הרוח.
במהלך שעתיים הלכנו ולא מצאנו כלום ואז שמענו כל נפץ מהמטבח רצנו לשם במהרה כדי לבדוק מה קרה,זאת הייתה המנורה שהתנפצה אך לא היה ידוע לנו איך.
בגלל שהיינו במטבח התלונן יואן שהוא רעב והוציא גלידה קרה מהמקפיא "לך תדע בת כמה הגלידה הזאת" אמרתי לו הוא לא הקשיב לי וניסה לפתוח את הקופסא,הגלידה נפלה על השטיח והוא החליק והעיף את השטיח הצידה.
הייתה שם דלת סתרים מעץ היא כנראה מובילה לאיזה מחסן אמר לי יואן,אז השבתי לו בו נלך לבדוק.
זה באמת היה מחסן.
ערכנו חיפושים ואז מצא יואן מחברת ובה היה כתוב בגדול "צאו משם!" ואז צרחה של אישה זקנה הגיע מהארון שהיה במחסן.
ל ל ל..ך תבדוק מה זה שם אמרתי ליואן בהיותי מפוחדת,הוא פתח לאט לאט את הארון,ואז נפל עליו שלד של אישה.
שנינו צרחנו ורצנו לדלת המחסן ניסינו לפתוח אותה אך היא הייתה סגורה,יואן דפק עליה אך היא לא נפתחה.
אהההה הוא צעק "משהו נגע בגבי" הוא אמר לי אך לא ראיתי מה זה רצנו לתחתית המחסן,בדרך יואן נפל ואני המשכתי לרוץ כשהגתי היסתובבתי וראית מהמדרגות רוח של אישה זקנה מכוסה בדם ושיניים ארוכות.
היא ניגשה בזחילה אל יואן ואמרה לשנינו בקול מפחיד "עכשיו כשראיתם אותי לא תוכלו לצאת" היא נגסה ביואן ואכלה אותו איבר אחרי איבר עד שנשארה אצבע אחת בלבד.
היא היסתקלה עלי במבט מפחיד והתחילה ליזחול אלי זעקתי זעקה אחרונה לפני שטרפה אותי.
עכשיו אני מספרת לכם את הסיפור מגן עדן.
הסוף


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך