Disturbia

13/10/2011 759 צפיות 2 תגובות

Disturbia

-The nightmare opening-
אני חדשה כאן, ואשמח לקבל תגובות על הפתיחה לדעת אם להמשיך לפרסם.
מקווה שתאהבו, תיהנו (:

אתם לא נמצאים בתוך זה, אז אל תגידו לי מה דעתכם. אתם לא יודעים איך זה מרגיש, אז אל תאמרו לי אם זה טוב או רע. אתכם זה עלול להגעיל, להפחיד, להטריד, לזעזע ואפילו לעצבן אבל אין לכם מושג מה זה עושה לנו, כמה הנאה נוצרת בנו,בתוכנו. בגלל זה אנחנו שונים, בגלל הטבע והמנהגים השונים שלו, הפעילויות השונות והדרכים השונות. אנחנו נבדלים מכם, יש את בני האדם שזה אתם. הנורמה המתורבתת והאנושית מחוסרת ההפתעות שחיה על בסיס משעמם ויש את חולי הנפש, שאפשר להגדיר אותנו שם.
אנחנו לא באמת חולים, אלא בדיוק כמוכם עם אותם ריגושים נצרכים כמו חום,אהבה,אמונה, פחד ועצבים אבל עם זאת הרבה רחבי אופקים מכם, מלאים בדמיון שופע, מוטיבציה ורצון. מה שאנחנו נאהב אתם לא תצליחו לעכל ומה שאנחנו נעשה יגרום לכם להזדעזע. בסרטים שאתם מסתכלים ומזדעזעים מהרוצחים הראשיים, במציאות הרוצחים הללו זה אנחנו. ולצערכם, בסרטים המציאותיים שאנו מפיקים אין הפסקות קפה או חזרה על הסצנה פעמים, ואין מי שיקליט או יראה אותנו בקלטות, ולא בשום מקום אחר. לכן אם אתם נתפסים על ידינו, אל תחשבו שיגלו אותנו ולפחות יצליחו לעצור אותנו לפני שנפגע באחרים כי החיים זה לא סרט, ואם הטובים מנצחים בסרטים, אתם כבר יודעים מי מנצח במציאות.


תגובות (2)

התיאורים והרגש היו מאוד מובלטים ומהנים, אבל אני לא הבנתי את הנקודה שרצית להעביר כאן. השאלה היא אם ניסית להעביר דעה, פריקה או סיפור.
בין כו וכו, אפילו שיש לך הרבה מה ללמוד, את כותבת מאוד יפה. אני ממליצה לך לקרוא קצת חנוך לוין, יש לכם את אותו סוג כתיבה.

חזק ואמץ!
ממני – ליסה

14/10/2011 03:04

תודה רבה, שמחה שהגבת ונתת את דעתך (:
מה שפרסמתי זה מין פתיחה לסיפור שאפרסם בקרוב.

15/10/2011 13:10
40 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך