~flowers~
אולי יהיה המשך ואולי לא, אתם מוזמנים לחשוב על המשך משלכם. אשמח אם תכתבו אותו פה ותגידו לי מה חשבתם (:

the hell.

~flowers~ 05/10/2014 1103 צפיות 3 תגובות
אולי יהיה המשך ואולי לא, אתם מוזמנים לחשוב על המשך משלכם. אשמח אם תכתבו אותו פה ותגידו לי מה חשבתם (:

כפות רגליי השבריריות נחו על הרצפה הקרירה, זעות מצד לצד לכיוון דלת המשרד. ידיי פתחו את הדלת בחריקה חלושה, והנה הוא. עומד דומם כפסל, משקיף על העיר הגדולה.
"או, הנה את." מלמל בלעג לעברי, מסובב את מבטו לכיווני ובוחן את גופי. סוקר כל פרט ופרט. חוזר להשקיף על העיר. ראשי סחרחר, העולם מסתובב כנגד עיניי. תחושת קיא עולה במעלה גרוני. רוצה לצאת החוצה. בלמתי אותה משתדלת לשמור על איפוק.
"מ-מה אתה רו-רוצה." הוצאתי את המילים בכאב מפי, ברכיי רועדות. גל של קור עלה בי. חמרמורת ביקרה בגופי, ונעתקה לאחר שניה.
"ובכן אלכס, אני חושב שאת צריכה להתלוות אליי." סובב את מבטו לעברי בחיוך צדדי נסתר. מתחיל להתקדם לעברי, נעליו נוקשות על הרצפה ועם כל צעד שלו הקירות רעדו. שתיקה.
"למה?" צעקתי בקול חלוש כנגדי. כמעט ומתמוטטת על הרצפה. הוא שוב פעם ייקח אותי, אני לא מוכנה לזה. לא עכשיו.
ידיו הקרות תופסות במותניי מרימות אותי. רגליי בעטו לכל כיוון. "לא! שחרר אותי!" צעקתי, הוא הרחיק אותי מגופו, הוא יודע כמה מסוכנת אני יכולה להיות.
"כדאי לך לשתוק," מלמל לאוזני, ידו לוחצת חזק על מותני, המקום הרגיש שלי. זעקת כאב נמלטה מפי. הצלקת עדיין שם, והוא מחזיר אותה לחיים.
"לא בבקשה לא, אל תחזיר אותי לשם. הם יהרגו אותי." זעקתי בקול חלוש, גרוני כואב. ידיו תפסו אותי ודחקו אותי אל תוך האוטו השחור, אשר היה בקרבת מקום. הוא קשר מהר את ידיי, חוגר אותי בחגורה. משאיר אותי מאחורה. ונכנס לתא הנהג להתחיל בנסיעה אל הגיהינום שאליו אני שייכת. הכל באשמתי. הכל באשמתי.


תגובות (3)

סיפור יפה . חייב המשך

05/10/2014 13:52

אהבתי מאד את הרעיון ואת הכתיבה !
מאד מגניב בעניי, שאת לא גילית על ההתחלה מי הם האנשים בדו-שיח ומה ה"פרופיל" שלהם.
בקשר להמשך, חשבתי על משהו שיכול להתקבל כמטריד עבור חלק מהקוראים שלך לכן אני לא יודעת אם רצוי שאגיד…אפילו שאני מקבלת את הרעיון שלי בתור משהו שהוא כן קורה בעולם ואף פעם לא באמת זכה הדבר, לתשומת לב, מפני שהוא נושא כ"כ מביך לדיבור, זה ברור.
לפעמים צריך לצאת מאיזור הנוחות במטרה ליצור משהו קביר [ אדיר, מדהים וכו' ] (:
אם בכל זאת תתענייני לדעת מה ההצעה שלי (יכול להיות שגם את חשבת עלייה, על פי הכתיבה שלך), אשמח לענות לך על כך בפרטי/אימייל (:
בהצלחה בהמשך הכתיבה

06/10/2014 19:40

    אשמח לדבר איתך בפרטי, אני מנחשת שהרעיון שלך יהיה בנוי על אונס? נכון? גם אני חשבתי על זה. אשמח את עזרתך בכתיבתו. אני לא ממש מכירה את האתר אז אם תוכלי תשלחי לי הודעה בפרטי.

    06/10/2014 21:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך