שקר זה כמו בומרנג...תמיד יחזור אלייך....

"איך שגלגל מסתובב לו "

06/08/2013 586 צפיות 2 תגובות
שקר זה כמו בומרנג...תמיד יחזור אלייך....

יוני היה מחזר דגול ושובב לא קטן … לא היה בחורה שלא הצליח להשיג .

סיפורנו מתחיל כשניגש לבית הקפה הקרוב לביתו …ניגש לדלפק וביקש להזמין קפה הפוך , המשקה האהוב עליו .

"מה תרצה להזמין ?" שאלה המצלרית , ענה בחלקלקות :"אותך … וקפה הפוך :)" הסמיקה ביותר ולא ידעה מה בדיוק לענות .

חזרה לאחר כמה דקות … "הנה הקפה שלך אדוני " אמרה בנימוס , "תודה" השיב לה .

חשב וחשב מה לעשות כדי להשיגה …לאחר שסיים לשתות הקפה ושלם לה רשם את מספר הטלפון על הקבלה ואמר :"אני זמין תמיד …" .

לקחה את הקבלה והוא עזב את המקום . כשהגיע לביתו ראה את הטלפון שלו מצלצל …מיד הבין שזו המלצרית מבית הקפה…הרים את הטלפון ואמר : "שלום" .

"שלום" ענתה לו בחזרה , "אני אפרת …מבית הקפה " "בטח איך אפש לשכוח אותך" הגיב בשנינות .

"אני יוני , נעים מאוד" המשיך בשיחה , "מתי נפגשים??" הפציר בה … "אבל רק קפה כן …לא שום דבר אחר " אמרה .

"לא רק קפה …את גם בתפריט" ענה לה , צחקקה לה אפרת בצד השני של הקו וכמובן שהשיבה בחיוב .

נפגשו השניים והערב היה מטורף ומעניין והמשיכה בינהם הייתה עזה … את הערב סיימו בביתו וגם קיימו יחסי אהבה סוערים .

ככה הקשר בינהם נמשך ונמשך והכל היה כמו באגדות .

יום אחד יוני נוסע לעבודה …תקוע בפקק ומשועמם …צופר לו רכב מימין …פותחת את החלון יפייפיה בלונדינית…."סליחה איך אני מגיעה לרחוב אלנבי?" שאלה הבחורה.

"אני בדיוק נוסע לשם איזה צירוף מקרים !" ענה לה יוני …כמובן שבכלל לא היה בדרך לשם אך הבחורה משכה את תשומת לבו .

"עקבי אחריי זה ממש קרוב " אמר וכך עקבה אחריו והגיעו לשם שניהם די במהרה .

"ואי תודה …מה הייתי עושה בלעדייך" אמרה בחיוך רחב , "זה כלום …שום דבר " ענה לה . "מה שמך תגידי ?" שאל יוני .

"אלינור" ענתה לו , "אני יוני , מה מעשייך כאן ?" שאל יוני "אני נפגשת עם אחותי לקפה פה ,אני לא מהאזור …" .

"מתי אנחנו נפגש ?" שאל יוני , "לא היום , אני עסוקה עם אחותי …אבל בכיף מתישהו …." .

לקח את מספר הטלפון ולא התכון לרגע לוותר על הבלונדינית ש"תפס בחכה"…

התקשר אליה למחרת …."מה שלומך?" שאל אותה , "מצוין חמוד …מה איתך?" ענתה לו .

"מה אנחנו עושים היום ? " שאל יוני , "קפה זה רעיון טוב , לא? " ענתה לו , "אבל רק קפה …כן…" "כמובן …כמובן ואותך כתוספת .." הגיבה לו בצחוק וחיוך .

אנחנו כבר מבינים מה זאת אומרת "קפה" אצל גיברנו לא ?…..

אכן נפגשו השניים , דיברו , צחקו והלכו לביתו וכמובן שיוני לא יוותר על יחסי אהבה סוערים .

כך , תקופה לא קצרה חגג יוני על שתי חתונות .

יום אחד התקשרה אפרת אל יוני :"תבוא מהר….אנחנו חייבים לדבר !!!" אמרה בקול לחוץ ועצבני , "מה קרה ??" שאל יוני . "זה ממש לא לטלפון !" ענתה אפרת .

"ואי אני בצרות … היא מרגישה או גרוע מכך , יודעת משהו על אלינור" חשב לעצמו יוני ….

" מה אני עושה כדי להתחמק מזה ???" המשיך להרהר במוחו…

יוני הגיע במהרה לדירתה של אפרת , כשהוא נכנס ראה אותה בוכה ובוכה ובוכה …"מה קרה???" שאל אותה תוך כדי שהוא מנסה לנחם אותה .

"אנחנו בצרות !!! אני לא יודעת מה לעשות !!!" אמרה כשגרונה חנוק מרוב דמעות , "מה קרה??? דברי איתי , ספרי לי…" אמר תוך כדי שהוא קרוב לאבד את שפיותו .

"מאחר לי …" והחלה לבכות אפילו עוד יותר , יוני נראה כאדם שראה רוח רפאים וכמעט שהתעלף .

"איך זה קרה ??? לבשתי קונדום ….ואת על גלולות או לפחות זה מה שסיפרת לי !!! רימית אותי !!! את רוצה לסחוט אותי ???" צעק יוני בכל כוחו …

"מה פתאום ? הרי ראית במו עינייך שאני לוקחת את הגלולות כל הזמן !" הגנה על עצמה … "נכון…" אמר יוני .

"טוב זה ברור לך שאת הולכת לעשות הפלה ! " הטיח בה . "הפלה??? אתה משוגע ?? אצלנו במשפחה אין הפלות!" אמרה וכמעט נחנקה מרוב הלחץ.

"אולי זה לטובה …תחשוב על זה …נתחתן ונחיה באושר… :)" הצליחה לעלות חיוך קטן על פניה . הדבר האחרון שיוני רצה הוא חתונה …יוני היה "ציפור דרור".

"את ממש משוגעת …את הוזה בחיי…אני אפילו לא מאמין שאני האב…אני הולך ולא תשמעי ממני לעולם !!!" טרק את הדלת בחוזקה וברח מן הבית ! .

הלך יוני לביתו וחש שכל עולמו חרב עליו ולא הבין מה נפל עליו .

למחרת מתקשרת אליו אלינור , שמח יוני מאוד …סוף יהיה לו איך להתנחם איכשהו מן המצב אליו נקלע .

בקול לחוץ וחנוק אומרת לו :"יש לי בשורה לא פשוטה לבשר לך …""מה קרה ??? אני לא עומד בזה יותר …" אמר כשכולו מיוזע .

"אנחנו חייבים להפגש ואסביר" אמרה אלינור , אתם בטח מתארים מה עובר על יוני ברגעים הללו …

נפגשו השניים ושפכה את ליבה בפניו …"אני גליתי שאני נשאית איידס!!! אני בכלל לא יודעת מה יעלה בגורלי …מוטב שתבדק בהקדם!"

פתאום התעלף יוני …שפכה עליו כוס מים כדי להחזירו לצלילות …התעורר בבהלה :"איזה סיוט היה לי את לא מאמינה !!!"

"הלוואי וזה היה רק סיוט …" בכתה בכי מרורים …

הלך יוני לרופא שלו …ביקש להבדק … הבטיח לו הרופא , ד"ר מרקוביץ שתוך שבוע יקבל את התוצאות .

הימים … השעות … הדקות … עברו עליו כגהנום …

לאחר שבוע קרא ד"ר מרקוביץ ליוני :"עלינו להפגש אצלי בקליניקה…." הודיע לו בדרמטיות .

בחוסר כל ברירה הלך לפגוש את הרופא . "אין לי בשורות טובות ידידי …" אמר לו ד"ר מרקוביץ .

הבין יוני לבד את תשובתו … "כמה זמן נותר לי ? אני רוצה לדעת את האמת !" שאל יוני בנחרצות .

"יש טיפולים טובים במחלקה אנחנו מספר 1 בארץ ….אל תדבר שחורות…" אמר לו ד"ר מרקוביץ !

"שאלתי שאלה פשוטה ! מגיע לי לפחות תשובה כנה לא ???" הטיח יוני ברופאו .

"שישה חודשים …אבל זה רק אם חלילה תרים ידיים !!!"

בלי לומר מילה יצא ועזב את החדר …

עקב עצבונו החליט לו לנתק את הקשר עם העולם …עזב את עבודתו …לא היה יוצא מביתו …

נפרד גם מהדבר הכי אהוב עליו …נשים…החליט להפרד הן מאפרת והן מאלינור …

מיום ליום החמיר מצבו של גבורנו …

בוקר אחד הבחינו שכניו ..בריח מוזר הנודף מדירתו …הם ידעו שהיה מעשן כבד …

החליטו שכניו לבוא קצת לנחמו , דפק אחד השכנים על דלתו ופתאום נתן צרחה אדירה …הדלת פשוט הייתה לוהטת והריח החל להחריף!!!

הזמינו השכנים את המשטרה ומכבי האש . כשפרצו את הדלת פרצו להבות ענק כל הבית היה שרוף !!!

נלחמו הכבאים באש בכל כוחם …כשהצליחו לכבות את האש …התגלתה הזוועה נמצאה גופה של ככל הנראה גבר בן 30 .

מהגופה נשאר אפר בלבד …רק צילומי השניים הכיחו את אשר יגורו כולם יוני אכן מת בשריפה .

כל השכנים היו המומים , ממש בשוק , איך כל כך הרבה חוסר מזל פקד אותו .

נקלע להריון לא רצוי , חלה במחלה קשה ולבסוף מת בתאונה אכזרית .

במשך תקופה ללא הרף , החלו מסתובבים חוקרי מכבי האש בניסיון להבין כיצד התרחשה הטרגדיה …

החל אחד חוקרי האש לשים לב למשהו מוזר נראה כאליו האש מטפסת בקו ישר ולא התפשטה לרוחב …

החליטו חוקרי האש לשלוח דוגמא מן השריפה למעבדה ולראות האם יש רמז למשהו אחר חוץ מתאונה טראגית .

לאחר חודש הגיעו תוצאות המעבדה . התגלה בברור שבנזין היה מעורב בשריפה .

הגיעו חוקרי למסקנה חד משמעית , מדובר בהצתה בכוונה תחילה .

מכאן התיק נהיה רציני ביותר ועבר לידי המשטרה . הגיעו שני הבלשים המובחרים של היחידה הפלילית , בוזגלו ומאיר .

כשכולם מבולבלים , לרבות המשטרה , ככל הנראה לא מדובר בתאונה אלא בהתאבדות אבל עדיין , משהו עדיין היה נראה מוזר זו לא הצורה האופיינית להתאבד …אולי שמא מדובר אפילו רצח ???….

בדיוק בשביל תיקים אפילים וסתומים כאלו יש הצמד המכונה " המח והכח" הלא הם בוזגלו ומאיר .

החלו הצמד המתוחכם צמד לעבוד בשיא המרץ…החלו לחקור שכנים , חברים , מכרים לעבודה , בנות זוג לשעבר ואפילו את ההורים .

מהשכנים הבינו שהיה שמועות שהיה מעורב תמיד בהימורים ועסקאות מפוקפקות … חקרו וחקרו אבל לא מצאו משהו משמעותי ….לא מישהו שהיה לו ממש אינטרס רציני .

עד שהגיעו למועדון "החתול והעכבר" החלה הברמנית לומר שהיא אומנם מכירה אותו אבל אין לה מושג למישהו הייתה כוונה לפגוע בו .

מאוכזבים ומיואשים באו ללכת אך …"חכו רגע" אמרה להם הברמנית יש שמועות שרצות …"איזה שמועות ???" תמהו הבלשים .

"שהיה מכרז…" אמרה , "איזה מכרז ???" המשיכו לתהות הבלשים . "מכרז …דהיינו חוזה על איש היי טק מצליח …יותר מזה אני באמת לא יכולה לעזור …" אמרה הברמנית.

מכאן והלאה היו בטוחים שמישהו רצה לסגור חשבון עם יוני שלנו …אבל למה ? מי ירויח מישהו ממותו של יוני .

כיוון שהיו בטוחים שמדובר בחקירת רצח , החלו בהגיית תוכנית למציאת הרוצח …ותהיו בטוחים שהם לא יעצרו עד שימצאו אותו !

בוזגלו ומאיר הגו תוכנית מבריקה . הם הפיצו שמועה שהם רוצים "להעלים מישהו" , זהו מבצע מסוכן וכל חשיפה שלהם עלולה לסכן את המבצע כולו ואף אותם בעצמם .

החלו בעדינות ובזהירות זורעים שמועה שברצונם לחסל מישהו , מפה לשם , הגיעו לפאב השכונתי איפה שכל הטיפוסים הכי אפלים נמצאים .

"מה אתם מחפשים" שאל המאבטח בתוקפנות . "לנקות" ( שם קוד במאפיה להזמנת רצח ) אמרו . "כנסו כנסו " אמר המבאטח .

הגיעו לבעל המועדון , "מה אפשר לעזור לכם חברה ?" שאל אותם . "אנו צריכם מנקה טוב !" אמרו . "מנקה… אה" הביט עליהם בצורה חשדנית .

"איזה רמת ניקיון אתם צריכים ?" הטיח בהם . " נקיון יסודי ! שלא יהיו שאריות " ( הכוונה לרצח ללא ראיות ) .

"במקרה שלכם אתם צריכים את "המטאטא" …ללא ספק " אמר להם . כיוון שראו שהעבודה בשריפת הבית של יוני הייתה מקצועית ביותר , הבניו ככל הנראה שעלו על הרוצח .

"איך אנחנו יוצרים קשר איתו ?" שאלו . "אתם לא מוצאים אותו …הוא מוצא אותכם …." קיבלו בתור תשובה . הבינו שעליהם לשלם לו כמקובל לתת "למתווך" בעולם התחתון.

הניחו על השולחן אלפייה ירוקה , לגמו כוסית ובאו לעזוב את המקום . פתאום נשמע בום אדיר …יש פה "מנייאק כחול" (שוטרים) צעק המאבטח .

מאיר ובוזגלו היו בשוק , מי הלשין עליהם ? איך הם יוצאים מזה בשלום ??? כל המבצע בסכנה ואף חייהם !

שקט שרר למשך שניות אחדות שנראו כנצח ….מזיעים ומפוחדים …ולא יודעים כלל מה לעשות …

מאיר , בצעד לא ברור …בכלל לא ברור ….החל לירות פתאום על הדלת …"בואו נחסל אותם …אף אחד לא יוציא אותנו קטנים !!!"

ראה בעל המועדון שהוא מוכן לירות בשוטרים , הבין כנראה שלא הם המלשינים . "כנסו למחבוא" צעק בעל המועדון .

מה שנראה כמקרר תמים , הייתה בעצם דלת סתרים למקלט קטן . נכנסו לשם כולם בזריזות … נכנסו השוטרים …

"מי ירה על הדלת ???" זעק מפקד הכח ! "איפה כולם??" שוב צעק …חיפשו וחיפשו השוטרים ולא מצאו מאומה .

אבן ירדה מליבם של מאיר ובוזגלו שלא נתפסו והמבצע לא נפל שהרי אפילו חבריהם ליחידה אינם מודעים למבצע הסודי . "נפגש כאן בשבוע הבא …" סיכם איתם בעל המועדון .

הגיעו לרכבם והחלו צוחקים ובוכים , בוכים וצוחקים . כשנרגעו אמרו :"עלינו לבדוק מי באמת הלשין עלינו !".

כאן העלילה ממש מסתבכת …האם הרוצח הוא מתוך המשטרה בעצם ? העלילה מתפתלת ביותר כייון שהיחידי שידע מהחקירה הוא מפקד המשטרה בכבודו ובעצמו!!!

החלו לחקור מי יכול היה להלשין על המבצע שלהם …מי שלא הצליחו בשום שיטה למצוא את המדליף חשבו פשוט לרדת מהתיק מחשש לחשיפה .

פתאום הגה בוזגלו רעיון נועז ביותר :" בוא נפרוץ למחשבו של המפכ"ל וכך תהיה לנו ראיה חותכת האם הוא המדליף ובכך נמצא את הקשר שלו לרוצח !"

"השתגעת??" תמה מאיר . "אל תחשוב על זה אפילו …" הטיח מאיר . אמר לו בוזגלו "תחשוב על זה …כרגע אנחנו גם לא יכולים להמשיך בחקירה וגם אנחנו למעשה חשודים בהזמנת פשע …מה יש לנו להפסיד ?"

מכיוון שהבין מאיר שהם במבוי סתום נאלץ להסכים לתוכנית .

החליטו למחרת לבצע את תוכניתם , הניחו פצצת עשן באחד מחדרי התחנה , במצב כזה יש נוהל פינוי ברור ומהיר וכל דלתות התחנה אוטומטית ננעלות,

כדי להגן על חומרי חקירה חשובים . בוזגלו היה כבר מראש בחדרו של המפכ"ל בזירזות החל לצלם מספר מסמכים שנראו רוולנטיים .

כאמור כולם פונו והגיעו כוחות ההצלה ולא הצליחו את מקור האש , שכידוע לכם , לא הייתה קיימת מעולם .

התחנה חזרה לעבוד לאחר שעתיים . בערב נפגשו מאיר ובוזגלו והחלו מעיינים במסמכים שביידהם ….

פתאום הבין מאיר במסמך שנראה מעניין , אישור לפשיטה לפאב השכונתי חתום ע"י המפכ"ל !!!

מכאן , הכל הלך והסתבך …מדוע רצה המפכ"ל להפיל את החקירה ??? האם יש לו קשר לרצח ??? האם הוא מכיר את הרוצח ??? מחפה עליו ???

הבינו שכדי להתקדם עליהם להציג את הראיות בפני המפ"כל ולגרום לו לספר את האמת לאמיתה .

קבעו פגישה עם המפכ"ל . "מה תשתו ?" שאל בנימוס . "כלום, תודה" השיבו .

"אתם כרגע בחקירה של יוני הזה … נכון ?" שאל אותם . ניכר עליהם היטב שהם לחוצים ביותר .

"מה קורה עם זה ? זו הסיבה לפגישה איתי ? יש פריצת דרך בחקירה " , מכיוון שלא ידעו מה מעורבתו בתיק …העדיפו לשתוק !

"נו חברים …אין לי את כל היום הזמן קצר והמאלכה מרובה !"

מאיר כבר לא יכל עצור את עצמו !!! "אתה תספר לנו מה קורה ! אנחנו יודעים הכל ! "

"על מה אתם מדברים ???" שאל בתמיהה …. "אחרי 30 שנה במשטרה ואחרי כל תפקיד בכיר אפשרי …זה מה שאתה בוחר לעשות ?…." הטיח בו בוזגלו .

"רק תגיד לנו למה ….למה חיבלת בחקירה ! יכלונו למות בגללך !" המשיך להטיח בו בוזגלו .

"למען השם ! תסבירו לי במה מדובר !" דרש מהם כשהוא מבולבל עד מאוד . "תסתכל …מזהה את החתימה שלך ?!" הראה לו מאיר את המסמכים המפלילים

שצילם .

החל המפכ"ל להתגלגל מצחוק …."יש לכם מזל שאני מוקיר את התושיה שלכם ומעלים עין מהטמטום שלכם …"

"לא רק אתם מסתירים סודות …" והחל שוב לצחוק .

מאיר ובוזגלו בלעו את לשונם והפכו מבולבלים אפילו עוד יותר משהיו בהתחלה .

"בפאב הזה הייתה אמורה להיות עסקת סמים גדולה … לא היה לי שמץ של מושג שתהיו שמה באותו הערב …." אמר המפכ"ל .

החלו גם הם לצחוק עד דמעות … "עכשיו עופו לי מהעיניים ואל תחזרו לפה ללא הרוצח שלו " דרש המפכ"ל .

אבן נגולה מליבם של מאיר ובוזגלו …משהבינו שהחקירה שלהם לא בסכנה , החליטו להפגש עם "המטאטא" , הרוצח השכיר .

הגיעו שניהם לפאב בשעה שנקבעה עם בעל המועדון . חיכו וחיכו אך הוא לא הגיע ….!!!

הבחינו שלידם אישה צעירה ג'ינג'ית יפה ונאה בוכה ובוכה ללא הרף ….שאלו לשלומה , "מה קרה לך ???" תהו גיבורנו .

"בעלי … הזבל הזה … מה לא הייתי נותנת כדי להפטר ממנו !!! הייתי משלמת כל סכום או כל דבר ע"מ להפטר ממנו !"

"קודם כל תירגעי חמודה … קחי כוס מים …" הציע מאיר באדיבות רבה . "תודה אתם ממש מקסימים !!!" אמרה להם בהתלהבות .

"אני בטוח שהכל יסתדר לטובה " הבטיח לה בוזגלו . "כמה היית מוכן לשלם כדי להעלים מישהו שאתה שונא אבל ממש שונא " שאלה את מאיר , "אני קודם צריך לדעת עד כמה בן האדם מקצוען כדי לאמוד את התשלום המגיע לו ".

"אני חייבת לגשת לנוחיות…תסלחו לי בבקשה…" אמרה בחיוך .

תהו מאיר ובוזגלו מיהי האישה ומה מעשיה באותו מקום . עברה שעה תמימה ולא היה כל זכר לא ל"מטאטא" או ליפייפיה המיסתורית .

ניגשו אל בעל המועדון …." מה איתו ??? למה הוא לא מגיע ?!" , "אתה לא פוגש את המטאטא …הוא פוגש אותך….".

"מי זאת הייתה האישה הזו ??? שאלו בסקרנות . "אני יודע בדיוק כמוך….מעולם לא ראיתי אותה ".

חשדו שככל הנראה חשד בהם ולכן לא הגיע לפגישה שלהם .

מאיר שאל את בוזגלו למה התכון כשאמר : "אתה לא פוגש את המטאטא …הוא פוגש אותך…." "באמת שאלה טובה…" השיב בוזגלו .

החקירה שוב לדאבונם הגיעה למבוי סתום …

מי שלא הגיע "המטאטא" לפגישה חשו עמוק בתוכם שיש לו קשר לרצח ….ואיכשהו עלה על כך שהם בעקבותיו .

החליטו לחפש בארכיון המשטרתי … חקירות ישנות … חשדות ..כל הדבר אשר קשור בחשוד לרצח שזהותו איננה ידועה .

ראו מספר מקרים אשר שמו נקשר בהן ..נרמז כחשוד . החליטו לבדוק כל ראיה בתיק נבדקה בקפידה : טביעות אצבע , כלי הרצח , דם , רוק , שיערות , תצלומים של גופת הנרצח ותצלומים של זירת הפשע .

הדבר הכי קשה הוא בעצם שהרי גם ככה אין הרבה ראיות …וגרוע מכך , אין חשוד כדי להשוות אליו את הראיות . כשראו שאין התקדמות של ממש בחיפוש הראיות החליטו להתמקד החוליה הקרובה ביותר

לרוצח …בעל המועדון . החלו במעקב צמוד נראה בבוקר כשהוא פותח את המועדון , בצהריים אוכל במסעדה , בערב עם אנשי עסקים ובלילה סוגר את המועדון .

כך שבוע תמים לא נראה שהוא קשור במשהו ל"מטאטא"…ביום השביעי החל נוסע למקום שונה מן המסלול הרגיל …עקבו אחריו …ראו שפגש מישהי יפיפייה …

החלו מתנשקים ומתמזמזים ולאחר עברו למשגל לוהט … מאיר ובוזלו נהנו מן המראות אך לא מצאו את מה שקיוו למצוא .

"טוב בוא נחזור למשרד וננסה להביט שוב בקלטת" אמר מאיר . ישבו במשרד ושעות על גבי שעות צפו בחומר חסר ערך ….עד שהגיעו לפגישה של בעל המועדון עם היפיפייה המיסתורית .

"נראית לי מוכרת הבחורה הזאת …." אמר מאיר . "עם או בלי בגדים? " שאל בהומור בוזגלו . "נו נו …תביט עליה רגע מקרוב …" הפציר שוב מאיר .

"תעשה זום ופוקוס" בקש מאיר …הביטו שניהם לרגע בפניה ואמרו שניהם בו זמנית :"מה לעזאזל ??? לא יכול להיות …."

נדהמים ומבולבלים נייסו לעכל את מה שגילו ….

הייתה זו לא אחרת מאשר אותה גינגית ששוחחו עימה במעודון !!! מכאן הבינו שבעל המועדון הינו המפתח להמשך החקירה .

החלו בודקים בכל פינה ומקום כל פיסת מידע עליו …לצערם לא מצאו משהו מיוחד ….

נגשו עם החומר למפכ"ל המשרה וסיפרו לו את כל שאירע . "זהו אבי מבורך …מאפיונר במיל …אל דאגה …"

"אני יודע שיש עליו תיק ברשות המיסים , זמנו אותו לחקירה לכאורה בעינייני העלמת מס ומשם תגיעו למהות הקשר שלו עם הגינגית" .

הזמינו אותו לחקירה : "כמה אתה מרוויח בחודש ?" שאל חוקר המשטרה . "יש פרנסה ברוך השם ….לא מתלוננים" השיב לו אבי .

"כן , אני בטוח שאתה לא חי מקצבת ביטוח לאומי …" אמר חוקר המשטרה . "מצחיק חבר שלך …" אמר אבי לחוקר השני .

"לפי החומר שיש לנו נראה שבקרוב לא תצטרך לעבוד …פשוט תהיה במחבוש …" אמר מאיר .

המשיך ומראה לו ראיות להעלמות כבדות ומרשיעות . " או קיי מה המחיר שלך ?" שאל אבי . ברור לו שאפילו נוכחות קלה ביותר של חוקרים תהחה הרת הרת אסון לעסקיו .

פתאום פרץ את הדלת מאיר :"יא חתיכת זבל …עכשיו אתה תגיד את מה בדיוק מה שאנחנו רוצים לשמוע וללא שום בולטיש הבנת?!"

הבין אבי שאין לו כל ברירה אלא לשתף איתם פעולה . "מי זאת הבחורה הגינגית אותה פגשת בסתר ואף טרחת לשקר לנו שאינך מכיר כלל ???"

"תרגעו חברים , הבחורה היא בסך הכל אשתי … לא מעבר לכך …" . "אשתך ???" נדהמו כולם ! "אז למה הסתרת את העובדה הזו בפאב ???"

"אני תמיד נוהג כך … שלא ינסו להתחיל איתה .. זה הכל ."

"טוב , אתה קורא לה עכשיו ומיד גם היא צריכה להגיע לחקירה ! הטיחו בו החוקרים ".

בלית כל ברירה כמובן הגיעה הג'ינגית החיננית אף היא לחדר החקירות . "שלום לך …." אמרו לה מאיר ובוזגלו . "עכשיו את לא כל כך ממהרת הא …."

"מה אתם רוצים ממני תגידו ….?" שאלה כשהיא זועפת …"את יודעת כמה מקבלים על ניסיון לרצח …את יודעת מה עושים לבחורה יפה כמוך בכלא ???" העירו לה …

"ניסיון לרצח …לא נסחפתם כלל הא …" אמרה , "את יודעת בדיוק מי זה "המטאטא" ואת הולכת לספר לנו בדיוק !!" אמרו לה .

"לא נסיתי לרצוח אף אחד תרגיעו …" אמרה . "אני תמיד מסתלבטת על בעלי ככה חח תשאלו אותו" .

"אנחנו הולכים להכניס אותך לעשרים שנה לפחות " אמרו לה …. "טוב מאיר תקרא לסוהר היא לא מועילה …" הורה בוזגלו .

"איזה קרציות אתם !!!" צעקה . אני בקוד 217 טוב לכם !!! . "קוד 217 ???? תמהו מאיר ובוזגלו …

"כן …" מה …רק אתם שוטרים במדינה הזו …(קוד 217 הינו שם קוד משטרתי לרצח) .

נהמים לגלות שיושבת לפניהם שוטרת …כשבידה תעודת בלש …. "אסור לכם לפצות מילה עליי אפילו המפכ"ל יכחיש זה סודי מאוד , מפני של"מטאטא" יש "חפרפת" בתוך המשטרה" .

התחילה מספרת להם את כל פרטי החקירה ….אני הרבה זמן רודפת אחרי "המטאטא" , "ככשמעתי שיש שמועה שרוצים לחסל את יוני ידעתי שיש לו קשר לפרשה" .

לאחרונה ראיתי אותו נפגש עם בלונדנית , אני בטוחה שהיא הזמינה את הרצח . "בלנדינית אמרת ?…" הלכו וחיפשו בין כל החשודים שנחקרו ומצאו שתי חשודות שהיו בלונדיניות.

אפרת כהן ואלינור ברק , מבדיקה שערכו גילו שלישנהן המניע הטוב בעולם לבצע רצח … נקמה !!!

אפרת כהן הרי הרתה ממנו ואז נזרקה ואלינור נזרקה על ידו כשהייתה חולה …

מכאן ידעו שהדרך לפיענוח התיק קצרה ביותר …רק תהו מי מבין שניהן עשתה זאת …וידעו שהיא גם תוביל אותם אל "המטאטא" .

קראו לשניהן לחקירה …כמובן ששניהן הכחישו כל קשר לרצח ….כך ביום הראשון וכן ביום השני וכו וכו .

ניגש מאיר לבוזגלו :"אתה מכיר את משל שלמה ?" אמר לו . "לא ! מה יעזור לנו הדבר הזה עכשיו ????"

"תקשיב רגע …." הפציר בו . "נגשו אל המלך שלמה שתי נשים , כל אחת אומרת "זהו בני ", אומר שלמה :"אין בעיה תכף נדע של מי הילד , כיוון שזו אומרת זה שלי וזו אומרת זה שלי נחתוך הילד

לשניים וניתן חצי לזאת וחצי לזאת" , האשה הראשונה אומרת "מקובל עליי" לעומת השנייה זועקת לשמיים "תנו לה …תנו לה אותו … רק אל תפגעו בו !!!" אמר שלמה המלך : "האשה השנייה היא האמא

לפי הרחמים והאהבה ."

זה הפתרון האידיאלי אמר מאיר . "לא הבנתי מהי כוונתך…" תמה בוזגלו . "בוא נגיד לשניהן שתפסנו את "המטאטא" והאשמה אוטומטית תבין שהלך עליה ותתודא עוד לפני שהוא יספיק להסגיר אותה."

פששששששששששששש…………….. "איזה רעיון גאוני" התלהב בוזגלו .

הוציאו לפועל את תוכניתם , כינסו את שתיהן , "דעו לכן בנות …כבר תפסנו את המטאטא ואם אתן רוצות להמתיק את העונש …מוטב שתשתפכו את כל האמת …"

פתאום החלה אפרת בוכה תמרורים :"די כבר אני לא יכולה עם זה… אם הייתי יודעת שכך זה יגמר לא הייתי מתקרבת לזה אפילו …"

כל החוקרים כולל המפכ"ל נדמו . פתאום משום קפצה עליה אלינור :"יא בת זונה ….יא בת זונה …" החלה מנסה להרביץ לה בכל כוחה .

"הבטחנו אחת לשנייה שאנו לוקחות את הסוד הזה איתנו לקבר ….".

עוד יותר מבולבלים משהיו קודם ….ניסו החוקרים להבין מה קורה פה …שאל מפכ"ל המשטרה :"הן תיכננו את זה ביחד ??? הן מכירות ???"

המשיכה אלינור "לירות" לכל הכיוונים :" מפגרת היית שותקת עוד קצת …עוד קצת…והכל היה נעלם !!! " ואז החלה אף היא לבכות בכי מר …

"אין לנו מניע…אין לנו שום מניע …!!! אנחנו לא רחצנו אותו , לא תכננו לרצוח אותו ולא הזמנו אף אחד שיעשה דבר כזה" אמרה אלינור . מה זאת אומרת לא היה מניע ??? הרי שלשניכן היה מניע חזק ביותר !!! תמהו כולם .

"זאת הייתה תוכנית מסוכנת מידי ..אמרתי זאת מההתחלה …" אמרה אפרת . "תשתקי את…גרמת מספיק נזק …" אמרה אלינור .

"בואו ואספר לכם את כל הסיפור מההתחלה" אמרה אלינור :"הכל החל כשהייתי בדרכי לת"א …לאלנבי …קבעתי לקפה עם אחותי …בדרך עזר לי בחור חביב ומתוק להגיע ליעדי.

הוא היה כזה מקסים …לקחתי ממנו טלפון …ואז פגשתי את אחותי וסיפרה לי על מה שקורה בחייה , שהשכירה דירה חדשה , מצאה כלב מתוק ואף פגשה בחור חמוד ומקסים העונה לשם יוני …

בתחילה לא קישרתי כלום עד שהראתה לי את תמונתו …באותו שנינו רצינו פשוט להתפוצץ ..למות . אז תכננו ביננו שאני אמציא סיפור על איידס ואחותי אפרת תמציא סיפור על הריון.

כדי שילמד מה זה כשמשחקים בך …שמשטים בך . לא היה הריון ולא היה שום איידס !!!"

"כל כך שקוף שאתן משקרות …" גכח המפכ"ל . "כתוב שחור על גבי לבן וחתום ע"י רופאו שהוא חלה באיידס …רשום אפילו את הטיפול המוצע פה" אמר המפכ"ל .

"גם לזה אנחנו דאגנו …הוא הרופא שלו הוא לא אשר מאחר אלא אבא שלי !!!" מיררה בבכי אלינור .

30 שנה אני במשטרה סיפור כזה מטורף לא שמעתי ….וכן כולם נעשו מבולבלים מרגע לרגע ולא מבינים מה אמת ומה שקר .

החלו לאמת כל מיני פרטים לגבי הסיפור שלהן …הן אכן אחיות והד"ר אכן אבא של אלינור …אבל עדיין הדבר הלך למשפט .

את המטאטא למעשה אף אחד לא מצא מעולם , גם החוקרת הג'ינגית נעלמה מהתמונה .

שנה תמימה עברה מאז שהמשפט החל … רובו ככולו עמד כתיקו אף צד לא הצליח להוכיח חד משמעית מה קרה .

בכל השנה בכל דיון הופיע עיתנואי מסוים …עוטה משקפיים וכובע שנראה מאוד אבל מאוד מסוקרן ומעוניין במשפט .

הגיע יום הכרעת הדין הגורלית . כולם …לרבות כולם היו מתוחים מאוד .

נכנסו כולם לבית המשפט …סדרני בית המשפט הורו :" כולם מתבקשים לקום להחלטת השופטת !"

כולם עמדו והשופטת החלה נואמת :" אתן נאשמות ברצח מדרגה ראשונה והצתה …לאחר דיונים רבים ולבטים גדולים אין ספור ראיות משני הצדדים …

הגיע בית המשפט למסקנה ש…." "עצרו מיד !!!" צעק אותו העיתונאי . "יש בידי ראיה לחפותן של הבנות" אמר העיתונאי .

היו כולם בשוק טוטאלי … "מי זה בכלל ??? זהו ספין זול …" תקפו התובעים .

"זהו בית משפט וכאן הראיות מדברות " אמרה השופטת . "עלה לדוכן העדים" הורתה לו .

"האם אתה נשבע לומר את האמת , אך ורק את האמת ?" "אני נשבע" ונשב להם .

בצעד חריג , השופטת עצמה חקרה אותו , "הצג לבית המשפט את הראיה שלך !".

החל לפתוח את פיו :" שקר זה כמו בומרנג אתם יודעים …תמיד חוזר אלייך . צוחק מי שצוחק אחרון …"

"הבנות הללו מתוכמות מאוד …מבריקות פשוט ..אין מה להגיד ". "אבל אולי למנוח גם היה מה לומר ?…"

כולם בבית המשפט לא הבינו למה הוא מתכוון … . "אני אאשים אותך בביזיון בית המשפט !!! יש לך ראיה או לא ?" אמרה השופטת .

"אני מיד מגיע אליה כבוד השופטת …הביט לתוך עינהן של שתי הנאשמות ….מה אם אתן לא חכמות כפי שחשבתן ???"

החל להוריד את כובעו …ולאחר מכן את משקפיו …החל מוריד את שפמו …ואף מוריד איפור כבד …"

פתאום אפרת ואלינור התעלפו כאילו ראו שד …כאילו ראו רוח רפאים … . בפעם המי יודע כמה, אף אחד לא קלט מה הולך שם …

"אני הוא יוני !!! לא היה מעולם כל רצח , אני הגיתי את התוכנית הזו כדי להפליל את שתי הנוכלות האלו !!!"

אבל מה ? איך ? מה פתאום ? שאלה השופטת ….ברגע שאפרת אמרה שהיא בהריון מי ידעתי שמדובר בשקרנית !!!

"איך ? לא שכבתם כלל ?? " תמהה השופטת . "שכבנו גם שכבנו …אבל לצערי אני עקר מלידה ….כבר אז ידעתי שמשהו אצלהן מסריח …" ענה לה יוני .

"דרך המודיעין שלי במשטרה חיברתי את כל הנקודות …" אמר . לא היה נוכח אחד באולם שלא נותר פעור פה …

"אני חייבת להבין משהו אחד…" אמרה השופטת …"הייתה לך את התוכנית המושלמת …אז למה אתה פה בעצם?? …במקום להיות הרחק הרחק …"

"פשוט מאוד" ענה לה …רק כדי לראות את הבעת הפנים שלהן …הכל היה שווה רק כדי להגיע לרגע הזה …"

יוני נלקח למאסר ונידון לשנים מספר בכלא על ההונאה .

דבר אחד נותר תעלומה …. מי זה "המטאטא" ??? האם הוא קיים בכלל או שמא זה היה חלק מהתוכנית של יוני ???

לשאלה זו לא קיבלו שנים תשובה …

יום אחד המשטרה החליטה לעשות סדר במחסן הראיות שלה …החלו מוציאים ארגזים ישנים ומאובקים .

פתאום נמצא ארגז הראיות בתיקי הרצח המיוחסים ל"מטאטא" . החליטו מאיר ובוזגלו לשלוח את הארגז את למומחה משפטי .

לאחר שבדק את כל הראיות אמר להם :"אין פה משהו מיוחד …כל הראיות כבר ישנות מידי …יש פה רק שערה שככל הנראה שייכת לו מפני שהיא לא שייכת לקרבן".

"אבל היא חסרת ערך כי אין לנו חשוד פוטנציאלי…לך תמצא מתוך כמה מיליון ג'ינג'ים את הרוצח המתאים ….".

"מאיפה הבאת הג'ינג'י הזה ???" תמהו מאיר ובוזגלו . "צבע השערה הינו ג'ינג'י …זו די נדיר האמת …" אמר המומוחה .

הביטו מאיר ובוזגלו אחד בשני בתמיהה …"לא יכול להיות..ממש לא יכול להיות …".

פנו למפכ"ל המשטרה ..הראו לו תמונה של אותה חוקרת ג'יניג'ית …"זאת צרה אמיתית …אני מכיר אותה למה ? אל תתקרבו אליה היא הייתה תקופה קצרה במשטרת חיפה אבל סולקה בכלל מיני שטויות…."

"אה או קיי " אמרו לו ויצאו מחדרו . "אתה באמת חושב ??? "שאלו אחד את השני … .

הם פשוט לא יכלו לשאת את הספק …הם ידעו שכל שוטר חייב למסור דגימת DNA … ביקשו להתאים בין השערה לDNA שלה …

לא קשה לנחש …מה הייתה התוצאה….חיובית .

"שככה יהיה לי טוב אמר מאיר …ה"מטאטא" אכן הגיע לפגישה וזה בדיוק מה שאמר בעלה :"אתה לא פוגש את המטאטא …הוא פוגש אותך …".

ניסו לחפש אותה בכל מקום אך לא מצאו …הם הצליחו לגלות שהיא נסעה לפני שנה למקסיקו ומאז נעלמו עקבותיה ….

ניסו לחפש את יוני ע"מ לברר האם הוא יספר להם איפה היא כיום .

התברר להם שהוא השתחר לפני שבוע ונעלם לחו"ל … הגיעו בזריזות לנתב"ג , הציגו בפני הדיילת את תמונותו …מיד זיהתה הדיילת .

"הבחור הזה קנה כרטיס וטס לפני יומיים …למה אתם שואלים" הסתקרנה הדיילת . "לאן ??? קנה כרטיס לאן ?? " שאלו בנחרצות …"למקסיקו ….למה ?" תמהה הדיילת .

מקסיקו הא …הבינו ששניהם ערמומים מאוד מאוד …

"מה הקשר בינהם???" תהו הבלשים שלנו …ראו שכרטיס הטיסה שלו מופיע בשמו האמיתי ..יוני כהן .

חפרו וחפרו וגילו שהכרטיס שלה הוזמן ע"ש ……הדר כהן ………

"אחיות התחילו את זה …ואח ואחות סיימו את זה …. מסתבר …" נאנחו להם מאיר ובוזגלו .


תגובות (2)

ישר הבנתי שזה אתה:)
קראתי את הסיפור שלך "השודד האמיתי"
בלילה:)

06/08/2013 10:54

מקוה שאהבת … :) אגב שמתי לב שאת מוכשרת מאוד … :)

06/08/2013 14:23
46 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך