אימא מעל כולם

09/06/2021 412 צפיות תגובה אחת

היום מתה אימא. ואולי אתמול, אני לא יודע. קיבלתי הודעה מחברה טובה של אימי: "אמך נפטרה. הלוויה מחר, נישמח שתבוא משתתפת בצערך." אי אפשר להבין מזה כלום. אולי זה היה אתמול , אני ואימא לא היינו בקשר טוב אחרי שזרקה אותי מהבית בגיל 16 בלבד אחרי התעללות קשה במשך שנים, שהיא זרקה אותי בהתחלה הרגשתי רע עצוב ורוצה הביתה אבל עברו שנים ושנים ושנים וכבר התרגלתי לקח לי הרבה מאוד זמן למצוא עבודה אבל עדיין מצאתי בסוף עבודה בתור מוכר בקיוסק חסכתי כסף ושהיה לי מספיק השכרתי דירת שותפים בתל אביב בת 2 חדרים . אבל רגע חשוב לי להציג את עצמי קוראים לי אוראל אני כרגע בן 22 הומו אוהב חיות מאוד וטבעוני יש לי אח קטן בשם בראל שהוא כיום בן 16. אחרי שראיתי את המכתב סוג של שמחתי וגם הייתי עצוב כי היא התעללה באחי הקטן ועכשיו אני יודע שהוא בסדר אבל בכל זאת זאת אימא שלי שגידלה אותי אולי לא טוב אבל בכל זאת ,הגעתי להלוויה עצוב ואפילו נאמתי לבשתי חולצה שחורה מכופתרת מכותנה ומכנס גינס שחור עם שני כפתורים מהודרים נעלי סירה שחורות מבריקות וכיפה איני דתי אבל בגלל התפילה על הקבר בכיתי וגם אחי בכה מאוד אבל הוא בכה מוזר משהו הרגיש לי מוזר . יום למחרת אחי אמר לי שהוא רוצה לספר לי משהו חשוב ציפיתי למשהו מוזר אבל לזה ממש לא ציפיתי
הוא אמר לי במילים אלה "אני רצחתי את אימא" הייתי בשוק הלב שלי דפק בום בום בום בלי הפסקה הוא אמר לי שכנראה יתפסו אותו והוא מאוד פוחד וצריך להתחבא בדחיפות אז אמרתי אוקיי, החבאתי אותו במחסן הבית למשך זמן עד שנתפס על ידי המשטרה הוא קיבל מאסר עולם ועוד עשר שנים הרגשתי כיאלו אני עומד להתמוטט ועכשיו אחרי שכבר נכנס לכלא בכיתי במשך ימים הכל עלה לי אימא שלי שהתעללה בי אחי שרצח את אימי שנזרקתי מהבית הכול והרגשתי פתאום לבד בעולם . כיום עברו כבר 10 שנים מאז שאחי בכלא בזמן הזה הובחנתי בדיכאון קשה וכיום אני נוטל תרופות נגד דכאון וחרדה , ותמיד חשבתי על אחי שסובל וזהו הבנתי שאפגוש אותו רק עוד הרבה מאוד זמן.


תגובות (1)

שלום. ברוך הבא לאתר.

ההתחלה של הסיפור היתה טובה, איפשהו באמצע חלה לעמי קצת התדרדרות. יש לי לא מעט הערות, אני לא העיר כרגע את כולן. ההערה אולי החשובה מבחינתי היא חוסר בסימני פיסוק.

משהו בעייתי, במבנה הסיפור. אתה מתחיל את הסיפור ב"היום מתה אימא." וממקם את ההווה ביום שאחרי (או יומיים, כפי שמסתבר אח"כ)
הסיפור נגמר ב"כיום עברו כבר 10 שנים מאז שאחי בכלא…" כלומר ההווה הוא פתאום נע עשר שנים קדימה.

09/06/2021 13:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך