סיפור ראשון להגיב אנשים בקרוב המשך

חיים במהופך

02/08/2011 676 צפיות תגובה אחת
סיפור ראשון להגיב אנשים בקרוב המשך

אומרים שחלומות מתגשמים אם באמת רוצים אז איך זה ששלי לא?!
יש לי חלום ליהיות רקדנית והיום בידיוק לפני האודישן הגדול נפלתי ושברתי את הרגל
הכל התחיל בבוקר של אותו יום נורא שאז נראה דווקא טוב מילאתי את הטופס האחרון של תחרות הריקודים העירונית שם פרטי: נטע שם משפחה: אלימלך גיל: 13 וחצי למה אני חושבת שעליי להתקבל לתחרות: אני חולמת מגיל 5 ליהיות רקדנית זה החלום שלי ויש לי צ'אנס להגשים אותו מוטו לחיים: סוד ההצלחה טמון באמונה ( משפט מאמא) קראתי את הטופס במחשב ולחצתי שלח זהו עכשיו מה שנשאר לי זה להתאמן בידיוק שנייה ליפני שלחצתי פליי על הטייפ אמא שלי באה ואז נפלה עליי המכה הראשונה של אותו יום אנחנו צריחים לדבר אמרה לי אמא דברי אמרתי וככה זה הלך:
אמא: התקבלתי לעבודה החדשה
אני: נו זה מצויין
אמא: נכון רק יש בעיה אחת קטנה
אני: מה?
אמא: אנחנו צריכים לעבור לדרום
אני מה? אין מצב כל החברות שלי כאן במרכז אני לא רוצה לעזוב את הבית ספר זה לא הוגן מה עם בן? הא עד שטוב לו סוף סוף לא חבל להרוס?! (בן זה אחי הגדול הוא בן 14 בכיתה ט וכל הזמן הציקו לו ילדים חוץ מהשנה שהוא עבר בית ספר בפעם השלישית )
אני מבינה את הכעס שלך היא אמרה ורגע ליפני שהמשיכה קעתתי אותה לא את לא מבינה כלום !!! כלום את לא מבינה את חושבת רק על עצמך והעבודה המטופשת שלך!!!
זה לא נכון את יודעת שאני עושה הכל בישביל בישביל מי אני עובדת? בישביל הכיף שלי? לא כדי שלך ולבן וליובל יהיה כסף לגדול היא אמרה
אבל אבא עובד!!! בישביל מה את צריכה לעבור לדרום בישביל לעבוד את לא יכולה לעבוד פה באיזור?
חמודה שלי ריכחה אמא את קולה אני הולכת לעבוד בחברה מאוד מחובדת שהסניף היחיד שיהיה יכול לקבל אותי היה בדרום וואו רוצה צלש? אמרתי ורצתי לשקד החברה הכי טובה שלי יאצתי מהבית בטריקת דלת אמא רצה אחרי לאן זה? היא שעלה בטוקפנות לא עינינך עניתי באותו טון התחלתי לרוץ שלפתע הרגשתי יד זרה תופסת אותי ומושכת אותי לכיוון לא ברור בפאום הכל הפך שחור העיינים שלי לא רואו כלום הרגשתי שאני על הרצפה ואז שמעתי כל מוזר וכל מוכר מדברים בינהם וצרחתי ופתאום….


תגובות (1)

יש קצת שגיאות אל 100מם!

03/08/2011 11:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך