ביצוע טקס

DarkBear 31/07/2015 741 צפיות תגובה אחת

"הנה, עוד אחד התעורר" שמע קרייס, הוא מצמץ מעט וראה שהוא נמצא בחדר.
"איפה אני, מי אתם?" שאל קרייס מבולבל, "אתה באמת חושב שאנחנו יודעים?" התלונן אחד הנערים שם.
"הדבר האחרון שאני זוכרת הוא שהלכתי לישון בשעה תשע" אמרה ילדה אחת.
"אני מבין שמי שאסף אותנו אהב לגוון" אמר הנער השני וצפה בקשיש החולה אשר מולו.
"איך אנחנו אמורים להשתחרר?" שאלה נערה אחת.
"מי אמר שאנחנו יכולים להשתחרר מפה?" שאל אחד המבוגרים.
שתיקה ארוכה הייתה בחדר, קרייס הביט אל עבר המסדרון, הוא הבחין בכמה כתמי דם.
"אני רוצה את אבא שלי" הילדה החלה להיכנס לפאניקה.
איש נכנס אל החדר, נראה כי היה בשנות העשרים לחייו, הוא התקדם אל עבר הקשיש והביט בו.
האיש שיחרר את הקשיש מן האזיקים, הקשיש נפל במהרה.
"אני צריך לבצע את הטקס לפני שהזקן ימות לי" מלמל האיש ולקח את הקשיש מן החדר.
"אז אני מבין שכולנו נמות" מלמל אחד הנערים, הילדה החלה לבכות אך איש לא יכל להרגיע אותה.
קרייס צפה באיש גורר את הקשיש, כאשר הגיע למדרגות דחף את הקשיש וירד בזמן שצפה בקשיש החולה.
"למישהו יש תכנית?" שאל המבוגר, "ראיתי אקדח מסתתר בחגורתו" אמר אחד הנערים.
"מישהו ראה איפה הוא שם את המפתחות אחרי ששיחרר את הקשיש?" שאל קרייס.
איש לא ענה, "אז כאשר יבוא וישחרר מישהו, צריך לנסות לתקוף אותו ולהשיג את המפתחות" אמרה הנערה.
"אתם מצחיקים אותי, אתם לא מבחינים במצלמות פה?" אמר הנער השני, המבוגר פלט קללה.
לאחר כמה דקות נכנסה אישה עם מזרק בידה ובתוכו חו1מר ירוק.
אחד אחד עברה והזריקה לו את החומר, קרייס הבין שזה חומר מרדים אשר גורם לכאבים נוראיים.
האישה הגיעה לילדה והזריקה לה, כמות הצרחות של הילדה הייתה עצומה, היא הגיעה אל קרייס והזריקה לו.
כעבור כמה שעות התעורר קרייס וראה כי נשאר הוא לבד עם הילדה ואחד הנערים, הוא היחיד אשר היה עירני.


תגובות (1)

הרעיון מאוד מעניין, אבל לא הבנתי את ההקשר, זה מרגיש די תלוש.
אתה תמשיך את זה? אם כן, אז אין להערה הקודמת שלי משמעות מיוחדת. כתוב בצורה מאוד נחמדה, אהבתי :)

31/07/2015 19:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך