הפעם הסיפור לא נגמר בסוף מותח, אבל אחר כך זה יהיה מותח הרבה יותר ומעניין הרבה יותר.
אני הכנתי את הסיפור כבר מראש.

בית ספר למרגלים #פרק 1- מבחן קבלה ..

04/12/2012 727 צפיות אין תגובות
הפעם הסיפור לא נגמר בסוף מותח, אבל אחר כך זה יהיה מותח הרבה יותר ומעניין הרבה יותר.
אני הכנתי את הסיפור כבר מראש.

זה היה היום המסתורי ביותר בחיי. ממש כמו בסרטי מתח ריגול או בלשות.
אני אף פעם לא אשכח את היום הזה. אף פעם.
זה היה יום שישי, ה-13.אמנם לא קרה לי שום דבר 'מפחיד', אבל מסתורי כן, היום הזה היה היום הכי מסתורי בחיי..
אני זוכרת שזה היה כשהלכתי למבחן קבלה לבית הספר למרגלים.. זה קרה לפני שנים רבות..

הלכתי לבית הספר, הכל היה מסתורי ביותר, היו מדים אחידים ממש כמו בסרט "הארי פוטר".
"הנה, קחי!" אמרה לי המזכירה בקול מתנשא והגישה לי פתק קטן.
"מה זה ?" שאלתי מבולבלת.
"זו המשימה שלך, כאן רשומה בעיה שהייתה אמורה להיות לחקירה, הבעיה כאן אמיתית לגמרי.
עליך לפתור את התעלומה, עם שני ילדים נוספים שנצרף לך. תקבלו כולכם קופסאת ציוד ותצטרכו לפתור את התעלומה תוך שלושה חודשים בלבד." אמרה המזכירה ולא הוסיפה מילה.
"אבל.. את מי יצרפו לי?" שאלתי.
"למעשה זה לא משנה כלל, ניקח את שני הילדים מאחורייך בתור. קדימה לכו כולכם ותתחילו בעבודה!"
אמרה המזכירה.

הלכנו 'למשרד' שקיבלנו, והתחלנו ראשית להכיר זה את זה. היינו שתי בנות, ובן. אגב לי קוראים יולי.
לילדה קראו אנה ולילד קראו מארק.
מארק לקח את הפתק והחל לקרוא בקול:

"פריצה למוזיאון אבני חן, גניבה של ציוד בשווי 10 מיליון דולר. בהצלחה"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך