כתב זיו כהן אין לשכפל, להעתיק, לתרגם ולצלם ללא אישור מפורש. הזאנר שבו הסיפור הזה הם מיסתורין, אימה, מתח ומותחן פסיכולוגי לא מומלץ לילדים מתחת לגיל 13 מקווה שתהנו.

גופה על חוטים פרק 13

18/10/2015 863 צפיות תגובה אחת
כתב זיו כהן אין לשכפל, להעתיק, לתרגם ולצלם ללא אישור מפורש. הזאנר שבו הסיפור הזה הם מיסתורין, אימה, מתח ומותחן פסיכולוגי לא מומלץ לילדים מתחת לגיל 13 מקווה שתהנו.

בשנה אחת, מן השנים, נולדה ילדה יפה וחמודה.
הנשר הרשע, בא, ועלה בהדרגה למעלה.
הוא רצה להרוג את הילדה הקטנה ואת אחיה ומשפחתה.
איך הוריה לא רצו בכך, הם התנגדו.
הם זימנו את השטן.
השטן יעזור לילדה הקטנה, ורק לאחר 16 שנים הוא יכול
להרוג את הילדה, בכל דרך שירצה.
זאת הייתה העסקה.
השטן הסתכל על הילדה גדלה. הנשר כמעט ועלה לשמיים.
זה הזמן לפעול חשב.
הילדה הקטנה נלקחה אל השטן, עכשיו היא נמצאת בגיהינום, אבל בטוחה מכל צרה. והכי חשוב, בטוחה מפני הנשר.

ואולי כל זה היה חלום?
פרחים מקיפים את הילדים המאושרים שקופצים בשמחה ובששון, וטיפות הטל נראות כמו יהלומים קטנטנים וזעירים, שנראים על הורדים.
ואילו ורדים הם האדומים? מדוע הינם אדומים ולא סגולים?
מדוע היפים כל כך כואבים. תאווה לעיניים אך כאב מייסר.

האם זהו עולם טוב? שאלה הילדה
אוי יקירתי, גברתי הנאווה, עולם זה, אינו עולם טוב. עולם זה הוא עולם אכזרי. מקומך נמצא בגיהינום, הרי בטוח שם.
ומדוע עולם זה אינו עולם טוב?

כי בני האדם הם, חיות אכזריות, בעלי טפרים חדים, שיניים מאיימות והילה של אנוכיות גדושה בסבל האחר. כאלה הם בני האדם.

כל בני האדם כך? שאלה הילדה.
אכן יקירתי, גברתי הנאווה.

אילו היו בני האדם אנושיים, העולם היה נראה אחרת. גם בטוח וגם טוב.
דעי לך ילדתי, הרי חמלה חסד ורחמים, הם היהלומים היפים ביותר בעולם.

ומה קרה לך? מדוע אתה משוגע? שאלה הילדה.
אני? משוגע?! אני לא משוגע, אני רשע. הרי יקירה, אני רשע, את מרושעת, כולם מרושעים. כאלה הם בני האדם.

ואיך אפשר לשנות את זה?
אמרתי לך יקירתי, כאשר בני האדם יגלו את היהלומים היפים ביותר בעולם, העולם יהיה יותר טוב. עד אז, כולנו רעים. כולנו בעלי טפרים ושיניים חדות. הרי זה בטבע. לא תוכלי לשנות את הטבע.


תגובות (1)

מעולה. אני ממש אוהבת את הכתיבה והסיפור שלך. אל תפסיק!

18/10/2015 21:13
סיפורים נוספים שיעניינו אותך