ג'ק פ' קרלי
ההתחלה של הסיפור :)

ג’ק פ’ קרלי | וביצת הדרקון המוזהב | פרק-1

ג'ק פ' קרלי 18/01/2015 708 צפיות 3 תגובות
ההתחלה של הסיפור :)

"עוגים!" צעקו כמה משומרי הכפר "וגם אורקים! הם באים!". הרבה אנשים בכפרו של ג'ק התחילו להיכנס ללחץ. ג'ק פ' קרלי הוא ציד אוצרות צעיר, אבל הוא לא כל כך טוב בזה… בכפר שלו יש לעומתו עוד הרבה צידיי אוצרות ממש טובים: שד-אייצ', קנייט-היימן, פילי-חמלי, ויש עוד הרבה…
הכי מצליח היה שד-אייצ', הוא מצא כל כך הרבה אוצרות: אבן מדברת, את אפוני הקסם המפורסמים (יש לו הרבה ביצי זהב), לפיד שכשנושפים עליו הוא נדלק, חבל-עין (חבל עם עין בקצהו. לאן שהעין מסתכלת החבל קופץ [מבין אנשים, ולא חייב לקפוץ לאן שהוא מסתכל תמיד, ועד שלושה מטרים]), והוא השיג גם עוד הרבה אוצרות. אבל לפני חצי שנה, הוא הלך להשיג את האוצר שכל ציד אוצרות היה רוצה להשיג: ביצת הדרקון המוזהב. אבל הוא לא חזר, ואף אחד לא הצליח למצוא שום רמז בקשר להעלמות המסתורית שלו, הדבר היחיד שציידי האוצרות הצליחו לגלות עליו זה שהוא הלך למקדש עתיק מאוד, ובמקדש היו את העקבות שלו, העקבות הובילו לתוך קיר ונעלמו, כאילו האדמה בלעה את שד.
האוצר היחיד שג'ק הצליח למצוא זה ארנק, אבל לא משנה כמה פעמים תכניס את היד לארנק אתה תמיד תוציא משם מטבע, וזה יכול להיות כל מטבע שקיים, עשר, אחד, או סתם מטבע שחרוט עליו משהו.

"לאא!" צעקו הרבהי אנשים בכפר, "נשים, זקנים וילדים קודם!" צעק מישהו זקן אחד, "ידעתי שזה עומד לבוא!מהקרב האחרון שלהם יצאנו 'בקושי' בחיים, ועכשיו הם יחסלו אותנו! הם עם האורקים! שום דבר לא יוכל להציל אותנו!" צעק עוד שומר אחד.
"כולם להירגע!" צעק המפקד של הצבא "הם באים בעוד שבועיים. זה אומר שיש לנו הרבה זמן להתארגן. להקים חומות, לשפר את הצבא, ואולי צידיי האוצרות ימצאו משהו שיכול לעזור לנו!"."ביצת הדרקון!" צעק לפתע פילי-חמלי, "מה?!" הופתעו כמה אנשים בכפר,
"אתה לא באמת חושב שנוכל להשיג אותה, נכון?" שאל קנייט-היימן
"מממ…" פילי נראה מוטרד "אני חושב שנצליח…".
"אולי כל צידיי האוצרות בכפר יחפשו את הביצה, ואז כשנמצא אותה, פילי (היחיד שיודע את הכשף לשחרור הדרקון) ישחרר את הדרקון והמפלצות ימותו!" קנייט נראה ממש שמח כשהוא אמר את זה, הוא היה בטוח שזה יפעל.
"זה אומר שאסור לי לצאת!" אמר פילי בשמחה, "אבל מי יצא?"
אף-אחד לא ענה. הייתה שם שתיקה ארוכה. כולם ידעו שזה משימה שתלויה בחיים ומוות.
"אני אצא לחיפוש אחר הביצה" אמרה טני-ריק.
"אני אצטרף אליה" אמר חברה, שניהם היו צידיי אוצרות
עוד שני אנשים הצטרפו גם הם לחיפוש.
"גם אני יכול לצאת…" אמר מישהו מאחוריהם. האיש האחרון שהצטרף היה די נמוך, היה לו שיער חום וארוך,היו לו גם זיפים, ועיניים ירוקות וגדולות…
זה היה ג'ק פ' קרלי.


תגובות (3)

נישמע סיפור מעניין. תמשיכי\ תמשיך

18/01/2015 17:11

נחמד, כדאי להוריד את כל הסוגריים, במקום לכתוב בסוגריים תוסיף את זה כחלק מהטקסט. לדוגמא, במקום לכתוב- ""אני אצתרף אליה" אמר חבר שלה (שנייהם היו ציידי אוצרות)" עדיף לכתוב " "גם אני אצתרף אליה" אמר חברה, גם הוא צייד אוצרות." לדעתי עדיף לכתוב ככה, זה מוסיף למקצועיות של הקטע.

18/01/2015 17:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך