ג'ק פ' קרלי
מקווים שתקראו :)

ג'ק פ' קרלי | וביצת הדרקון המוזהב | פרק- 3

ג'ק פ' קרלי 07/03/2015 647 צפיות 4 תגובות
מקווים שתקראו :)

ג'ק חיפש וחיפש, אבל לא ראה שום דבר מוזר בתוך הבית שבתמונה. הוא הסתובב וראה מאחוריו תמונה ובה היה ציור של המקדש שהיה בו לפני וידע שזאת הדרך שלו החוצה. הוא הלך לתוך הבית, בכניסה היה לול תרנגולות ושולחן ועל השולחן… ביצה מוזהבת! ג'ק החזיק את הביצה בהתרגשות ו'פלאץ' ביצת התרנגולת הצבועה התפוצצה לו ביד בנתז חלמון וחלבון "אוף" אמר ג'ק כשניגב את שאריות הביצה מחולצתו. הוא נכנס לבית והלך לאורך מסדרון ארוך עם שטיח אדום, הוא הגיע לחדר מרוצף באבנים ובקצהו תמונה, במסגרת כתוב come in. "בטח שם הביצה" אמר לעצמו ג'ק וצעד, המרצפת נפלה לתוך ברכת חומצה שחיכתה מתחת למרצפות הממולכדות. בשנייה האחרונה קפץ ג'ק אחורה ולא נפל לתוך הברכה. "איך אני אצליח לדעת מה המרצפות הממולכדות?" שאל את עצמו ג'ק " לא תמיד יהיה לי מזל כזה" המרצפת שנפלה התחילה לשקוע בחומצה. הוא הסתכל מסביבו ואז חשב "אני אשתמש בביצים מהלול!". אחרי כמה זמן גילה ג'ק את המסלול הבטוח אל התמונה. הוא צעד עד שהגיע להמשך המסדרון ודרך על חוט ממולכד, מטח חיצים נורה מהקירות ויצר מעין חומה של חיצים, חומה לא עבירה. ג'ק ישב וחשב מה הוא יעשה "אהא" אמר וחזר לקחת את השטיח הוא גלגל אותו עד שהיה ממש עבה וכיסה את הקיר ככה שהחיצים נתקעו בשטיח אבל עדיין היו כמה חרכי ירי חשופים, ג'ק שלף מטבעות מהארנק שלו וזרק אותם לכל חרך ירי חשוף "יש" קרא ג'ק והלך אבל, חץ אחד הצליח לחדור את השטיח, עף ונתקע לג'ק בכתף במקום שלא יכל להגיע אליו " אאאא" צעק ג'ק בכאב כשהחץ ננעץ בו אך אחרי כמה זמן זה הפסיק לכאוב. הוא הלך אל התמונה ואז כשהיה מטר מהתמונה יצאה יד ג'לטינית מברכת החומצה שתפסה את ג'ק וגררה אותו. ג'ק נאבק ביד וניסה להגיע לתמונה, רק עוד מטר אחד… בום היד דפקה אותו בכוח על הרצפה "לאאאא" צעק ג'ק כשנמשך לברכת החומצה ונפל אליה.
~נשארו עוד 8 ימים עד לפלישה~


תגובות (4)

תגיבו בבקשה

07/03/2015 17:07

אממ.. בסה"כ הכל הסיפור טוב, העלילה מעניינת והרעיון של הסיפור טוב ומותח.
אבל יש לי גם ביקורת בונה שאני מקווה שתקבל בהבנה ותתייחס אליה ברצינות.
1. אתה בקושי מתאר את רגשותיו של ג'ק, הוא בעצם הגיבור של הסיפור אז חשוב לעשות זאת.
2. העלילה מתקדמת מהר מידי. לא כתבת שתי שורות וכבר קורה עוד משהו ועוד משהו ועוד משהו והדברים קוראים אחד אחרי השני ללא הפסקה.
אם תתייחס לשתי ההערות האלה ברצינות אני גם מתארת לעצמי שיהיה יותר כיף לקרוא את הסיפור שלך.
תודה.

07/03/2015 17:48

שלום דמוקרטים!!!!!

15/04/2015 12:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך