ג'ק פ' קרלי
מקווה שאהבתם את הפרק!

ג'ק פ' קרלי | וביצת הדרקון המוזהב | פרק- 4

ג'ק פ' קרלי 26/06/2015 541 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם את הפרק!

ג'ק נמשך לתוך בריכת החומצה, "אאאאא" הוא צעק כשסופו מתקרב ומתקרב ו…הוא נחת לתוך משהו רירי וג'לטיני. הוא ציפה להתמוסס אבל זאת לא הייתה חומצה. "מזל" אמר ג'ק. הוא הסתכל סביבו, המוני שלדים של מחפשי אוצרות ואוצרותיהם צפו בג'לטין באזור העמוק של… "מה זה" שאל את עצמו ג'ק פ' קרלי " זאת איזו מפלצת" שתי עיניים אפלות צפו במרכז בריכת הג'לטין. ג'ק התחיל לשקוע. "מהר, תחשוב ג'ק תחשוב" אמר ג'ק ואז הוא שם לב לפיסת נייר שצפה לידו, הוא הרים אותה וקרא: " סוף סוף, אני. שד-אייצ' מבין כל מחפשי האוצרות, מצאתי את הביצה! אבל היא התיזה עליי מין חומר מוזר כזה ובלעתי אותו אני מרגיש מוזר כאילו יש משהו בתוך הבטן שלי שרוצה לצ…!@!@#" המשפט האחרון בדף היה מקושקש. "שד-אייצ'?" אמר ג'ק, מפלצת הג'לטין רטטה בתגובה. "אוי לא, אוי לא מה אני אעשה?" הוא ניסה לצאת, אך לשווא.
הג'לטין לא נתן לו לצאת. לאט לאט הוא שקע.
כשהביט מטה ראה שהג'לטין הוא בעצם תקרה של חדר אחר.
'אם רק אצליח להגיע למטה בלי להיחנק.' חשב לעצמו.
אחרי כמה ניסיונות ראשו היה הדבר היחיד שהיה מחוץ לג'לי.
הוא ראה איך המפלצת שהוא נשאב אליה מעכלת את השלדים.
הוא המשיך להביט בשלדים ואז קלט שעל ראש של אחד מהם היה כובע זהה לזה של שד-אייצ'.
הוא פלט קריאת שמחה ובקושי רב לקח את מה שהשלד החזיק בידו הימנית- חבל עם כדור עגול בקצה.
ג'ק זיהה את החבל מיד.
"חבל-עין!" הוא היה מאושר שמצא אותו. ג'ק הוציא אותו מהג'לטין בקושי רב ואמר לו לקפוץ לתקרה, שהיא בעצם הרצפה של הבקתה.
"קדימה!" זירז אותו ג'ק. הוא תפס את החבל מאחורה והחבל קפץ למעלה, אבל הוא לא הצליח להוציא את ג'ק. המפלצת כעסה על ג'ק שהתנגד לה וקברה אותו עמוק יותר בגופה. בינתיים הוא עדיין אוחז בחבל-עין, הדבר היחיד שעוד משאיר את ראשו למעלה.
"לא, לא. אני לא אגמור כמו שד." אמר ומשך את עצמו למעלה ונשאב עמוק יותר כשהוא מחזיק בחבל.
התחיל להיות לו קשה לנשום והוא ניסה להיאבק, לשווא.
עד כמה שהצליח לראות שד החזיק עוד משהו בידו הימנית, זה היה הלפיד.
ג'ק שחה לכיוון השלד ושחרר את הלפיד מידו.
בשארית הכוחות שעוד נשארו לו הוא נשף על הלפיד והוא נדלק.
המפלצת פינתה את כל גופה מהאזור ויצרה בועה שג'ק יכל לנשום בה.
בכך שהרחיק את המפלצת מהאש הוא הצליח להגיע לחדר שנמצא מתחתיה.
חתיכת ג'לטין שנפלה לפני הרבה זמן, כנראה, ריככה את נפילתו.
החדר היה ריק לגמרי מלבד דבר אחד.
היה שם עמוד ובתוכו היתה דלת קטנה. ג'ק פתח אותה.
בפנים היה קוץ דורבן מנצנץ ובצבע נחושת.
מאחוריו היה פתק:

תפרוש עכשיו. הביצה לא תימצא לעולם!
אם תיקח את הקוץ אתה תופיע במקום הראשון שתחשוב עליו.


תגובות (1)

אהבתי תמשיכי

26/06/2015 18:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך