Pepper
אני חייבת להפריח השערה אחת חשובה! זהב לא מנצח את ביל! כי אחרת ביל לא היה אומר לגידעון לקנות זהב! ומה אתם חושבים?

גרוויטי פולס- דברים חדשים שגיליתי

Pepper 30/11/2014 3262 צפיות 4 תגובות
אני חייבת להפריח השערה אחת חשובה! זהב לא מנצח את ביל! כי אחרת ביל לא היה אומר לגידעון לקנות זהב! ומה אתם חושבים?

ראיתי פרק של גרווטי פולס ואלה הרמזים שהצלחתי למצוא (כשהרצתי בהילוך איטי את הרוב):
כשביל הבהב ראו ואמר "אני יודע המון דברים" רארו בתוכו את סטאן נכנס מאחורי המכונה.
כשגידעון ביקש ממנו לעזור לו נגד סטאן ביל הסתובב והופיעו בתוכו שתיי תמונות, האחת של סטן שנראה בזמן לחימה והשניה של חלק מהקעקוע שיש לסטאן על הגב.
שניה לפני שביל נעלם כדיי ללכת לסטאן הוא אמר לגידעון "המציאות היא אשליה, היקום הוא הולוגרה, תקנה זהב" ואז הוא נעלם, מה זה אומר?
כדיי לעקוב אחרי ביל, בסוף הלחש הם חוזרים כמה פעמים על המילים "מאגיס, טרמיניוס", מה הן אומרות?
ביל קרא לדיפר, סוס ומיבל "סימן שאלה, כוכב נופל, עץ אורן" ואז אמר "אני חושב שאולי אפגוש אתכם", זה הסימנים שלהם על הגלגל!
כשסטאן היה צעיר (ובכלא) היו לו משקפיי שזהות לאלה שעל גלגל הגורלות, זה אומר שסטאן הוא המשקפיים?
סוזן עיין עצלה צחק כשסטאן דיבר על העין שלה וגם הוא הצתרף לצחוק, יכול להיות שהוא יודע ממה זה. וסטאן ניסה למכור שואב אבק ש"שואב גם את הכיף", למה הכוונה? הרי זה ידוע שבגרוויטי פולס אין 'סתם בדיחות'.
סוס ניסה להסתיר את הסוד שמאחורי המכונה של סטאן ואמר שזה "משעמם", או שהוא כבר יודע את זה?
ראיתם את מה שכתוב למעלה? ^ טוב אחרי זה ראו שאותו סוס שראה את הזיכרון אם המכונה היה בעצם ביל בתחפושת!
העסקה של ביל עם גידעון של "משהו שאני עובד עליו" לדברי ביל הייתה חשובה מאוד, כניראה שגידעון חשוב לו מאוד.
אחרי שגידעון ביטל את העסקה ביל אמר "אתם! אתם לא יודעים איזה נזק עשיתם לי!"
על הכובע של סטאן יש את הסמל שלו בגלגל הגורלות-סוג של יד רובוט או משהו כזה.
הרבה פעמים הוזכר בפרק תמונות של החלל החיצון, משם ביל בא?
האף של סטאן זה גנטי, גם לאבא שלו היה אף כזה!
כשסטאן היה צעיר הוא למד איגרוף, הוא גם יצא אם מישהי שמאוד דומה לסוזן עיין עצלה, רק שהעיין שלה לא עצלה.
הסיוט הכי גדול של סוס זה כלב בריטי מדבר. מה?!
הדבר הכי חשוב למייבל זה "החמידות שלה".
ביל מאוד נבהל כשדיפר ירה לו בעניבה.
כשסוס דימיין לעצמו קרני אור מהבטן הן היו בצורת סימני שאלה, זה הסמל שלו על גלגל הגורלות.
עוד מקום שלביל כאב בו היה העיין שלו, היא כניראה החלק החזק ביותר בו. גם מוסיקה חזקה הכאיבה לו מאוד.
כשביל אמר "אתם חכמים יותר ממה שאתם נראים, בעיקר העגלגל הזה" (הכוונה לסוס) סוס מייד אמר שהוא מדבר על מייבל, כניראה בגלל שהוא באמת יותר חכם ממה שהוא נראה.
כשביל הזהיר אותם ש"חשכה מתקרבת" ו"יבוא יום בעתיד שכל מה שיקרה לכם עומד להשתנות" הוא הראה מעליו סימן של יד אם שש עצבעות, ידוא שגם למקגקאט הזקן היו פעם שש אצבעות.
ביל גם אמר "עד אז אני אתבונן בכם" וגלגל הגורלות הופיע מעליו כשהו חזר על המשפט וכל פעם סמל אחר הוזהר.
סטאן מאמן את דיפר ללחימה, הוא יודע מה עומד לקרות!
כשסטאן נבהל שגידעון הזכיר את בעל גידעון אמר לו "אזהרת ספויילר".
גם לדיפר ואבא של גידעון פיצקי יש אף בצבע של האף של סטאן.
בסוף הפרק היה על העצים סימנים שדומים לעיין של ביל, מאוד דומים! היה שם גם עץ שדיי מזכיר את העץ על הכובע של דיפר, וטבע.
בסוף הפרק הוזכרו המספרים-
20-15 2-5 3-15-14-20-9-14-21-5-4
ויש לי רק שאלה אחת- מה כל זה אומר???


תגובות (4)

אני חושבת שלא הבהרת כלום
רק שאלת דברים,
לדוגמא, בספסל האחורי בהיאבקות, יש מישהו שנראה בדיוק כמו סטאן והפנים שלו מוסתרות מאחורי עיתון.
וגם, וונדי היא שקית הקרח, דיפר העץ, סוס הוא סימן שאלה, מייבל כוכב נופל הלאמה, פסיפיקאה, המשקפיים הם סטאן ועוד עוד…
תקנה זהב, אולי זה צופן או מפתח למשהו שקשור לאויב הבא (שהוא זומבים) אזהרת ספויילר למי שלא ראה את העונה השניה)
והדבר האחרון למקגדג'ט לא היו שש אצבעות, איך הגעת לזה?
בקיצור, חקרתי קצת בנושא- וזה מה שהשגתי, רק הוספתי לך

01/12/2014 18:49

    הראו באחד הפרקים תמונה של מקגקגט ג=כשהוא היה צעיר והיו לו שישה אצבעות שם, ומה שאמת לא היה בפרק שאני ראיתי (חוץ מזה בספסל) אבל זה לא דברים שמצאתי לבד, ראיתי את זה אצל אחרים אז לא כתבתי. והאמת שאני מתחילה לחשוד שסטאן הוא אבא של דיפר כי גם לדיפר יש אף בצורה דומה רק קטן, וככה גם לאבא של סטאן, חוץ מזה שבאחד הפרקים סטאן הדגיש מאוד שהוא "רק הדוד", מה שלדעתי אומר שאולי הוא מנסה להכחיש משהו. אבל תודה בכל זאת! שמחה שמישהו קרא.

    01/12/2014 20:06

יואוו אני חולה על גרוויטיי פולסס
ויש מלא סיטונים ביוטיוב שמראים עוד תעלומות חחחח מאוהבת בסדרה הזאת

02/12/2014 00:04

המשקפיים הם סטאנלי, אחיו התאום של סטאן, ועקרונית, 'דוד סטאן' זה כינוי. במשפחות נהוג לפעמים לקרוא לקרוב משפחה כלשהו דוד. במקרה שלהם, סטאנפורד הוא הדוד רבא שלהם, כי אבא של דיפר ומייבל הוא הבן של סטאנלי, אחיו התאום של סטאן. ולמקגאקאט באמת היו שש אצבעות, ולביל יש חולשה לזהב. בנוגע ללמה לא בטוח, כי יש כאלה שאומרים שהי פאסיפיקה, אבל יש כאלה שאומרים שזאת לייבאם. בפרק שדיפר שיבט את עצמו, בהתחלה מייבל נשכבה על מכונת הצילום וצילמה את עצמה שם. כולם יודעים שאחרי שדיפר עשה את זה הוא שובט, אז כנראה שזה קרה גם למייבל, מה גם שיש המון הוחכות לקיומה של לייבאם.
המברג, או היד הרובוטית, או איך שלא תרצו לקרוא לזה, זה הסמל של סטאן. תבדקו ותראושזה הסמל שעל הכובע שלו. והכוכב שנמצא ליד היד בגלגל זה גדעון. עכשיו לא בטוח שזהב זו החולשה של ביל, אבל כן ידוע שהנוחכות של אחד מהאנשים שהסמלים בגלגל שייכים להם מחלישה את ביל, ואפשר לנצח אותו רק כשכולם נמצאים על ידו, ומחלישים אותו בצורה משמעותית. הסיבה שהם מצוירים במעגל, היא שהכוונה היא שהם כאילו כובלים אותו וכולאים אותו בייניהם. סטאנלי נעלם בפורטל 30 שנה לפני הסדרה, כי ביל גילה שהוא יודע איך לעצור אותו, וכיוון שסטאנלי ידע שביל ממש עוד מעט יהרוג אותו, וכיוון שהוא ידע שייקח עוד שלושים שנה עד שכל אנשי גלגל הגורלות יתאספו בגרוויטי פולס, הוא ברח דרך הפורטל, מתוך ידיעה שסטאנפורד יוכל לחלץ אותו רק כשכולם כבר יהיו שם.

30/01/2015 16:58
סיפורים נוספים שיעניינו אותך