זה הסיפור הראשון שאני מעלה, מקווה שנהנתם. אשמח לשמוע הערות, עדיף באנגלית אם אפשר.
אריאן גריי

האגם

19/11/2013 640 צפיות 3 תגובות
זה הסיפור הראשון שאני מעלה, מקווה שנהנתם. אשמח לשמוע הערות, עדיף באנגלית אם אפשר.
אריאן גריי

אני נופלת. אני נופלת וצורחת.
אני נופלת לאגם, ופוגעת במים, הכאב. המים הקפואים דוקרים את עורי כמו סכינים. אני לא מסוגלת לחשוב, מרוב קור, מרוב כאב. המכה הוציאה את כל האוויר ממני, אני מנסה לשאוף אוויר ובולעת מים, נחנקת. הכאב מפלח את גופי, ממלא אותי, מקפיא כל כך. אני רוצה לצרוח אך לא עולים אלא בועות מפי. הראש שלי כואב, אני לא מסוגלת לחשוב, רק על הכאב והסכינים שהמים הקפואים נועצים בי בכל רגע….

הכל הפסיק, איני מרגישה דבר חוץ מכאב בחזי. הכל מסביבי ירוק, הכל שקט. כל כך רגוע. ואיך שאני נופלת מטה אל החשיכה שמתחתי אני נזכרת, אני נזכרת למה אני כאן. בגללך. ואני לא כואסת. בסך הכל נתת לי דחיפה, לעשות את מה שהיה נעשה. ובליבי, בזמן שהחשיכה בולעת אותי, אני מודה לך.


תגובות (3)

*כועסת
ברוכה הבאה לאתר :) (אלא אם אתה בן אז ברוך הבא :)

הכתיבה ממש טובה, אהבתי את השימוש בתיאורים…
זה יפה =)
נ.ב- למה דווקא באנגלית?

19/11/2013 08:44

וואו זה כל כך עמוק וכתוב טוב, אם זה סיפור בהמשכים אני אשמח לקרוא המשך, פרט לטעות הקטנה שספיר תיקנה הכל פשוט… יפיפה, אני אהבתי מאוד את התיאורים שלך :)

19/11/2013 08:46

יפה!
כמו שאמרו כולם, אהבתי את התיאורים שלך.
אולי קראת את הספר מחוננת?
זה קצת דומה :)

25/11/2013 11:26
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך