DarkBear
ניסיתי לכתוב סיפור קצר וכאן בחלק יש את האקספוזיציה הסיבוך וחלק מהשיא. דרך אגב זו פעם ראשונה שאני כתבתי עם ":" זה יצא בסדר מבחינת ניקוד?

הדרך אל סוף העולם חלק א'

DarkBear 03/10/2014 767 צפיות 5 תגובות
ניסיתי לכתוב סיפור קצר וכאן בחלק יש את האקספוזיציה הסיבוך וחלק מהשיא. דרך אגב זו פעם ראשונה שאני כתבתי עם ":" זה יצא בסדר מבחינת ניקוד?

שנת 1574, יפן, אמצע נובמבר.
כפר מיגושי ביפן היה כפר של המעמד הנמוך.
באותו כפר מזג האוויר היה ברובו גשום.
לאורך הכפר היו ניצבים בתים פשוטים וקבצנים.
הדבר היחיד אשר גרם לאותו כפר לא להיכחד הוא המזג אוויר.
תושבי הכפר היו מתפרנסים מחקלאות שהייתה עבודה יותר קלה בזכות אותו מזג האוויר.
מאותה פרנסה תושבי הכפר שכרו לוחמים אשר הגנו על כפריהם מפולשים שתוקפים ברוב הזמן.
אחד מאותם הלוחמים היה מיזוקי, מיזוקי היה לוחם חכם, חזק ובעל לב טוב.

באותה תקופה הגיע פולש מיוחד, רושי, רושי היה ידוע בתור מפקד כריזמטי אך רשע, הוא היה משתמש בכריזמה שלו כדי לסחוף עמו לוחמים ותושבים שיהיו בעדו, ומהם היה יוצר תכנית להריסת העולם בטענה של: "העולם הזה עבר את זמנו".
אחד מהלוחמים המודיעיניים הגיע והודיע שרושי תוקף ואמר ששמע אותו אומר: "זו התחנה האחרונה".

המלחמה החלה, כמאה לוחמים נלחמו בזמן שמיזוקי ושלושה לוחמים מודיעיניים יצאו לקרוא אל כפרים חזקים לעזור במלחמה.
לאחר חמישה ימים של סופות, צעקות ודם הגיעו מיזוקי, שלושת הלוחמים המודיעיניים וארבעה צבאות מיוחדים.
צבא "העץ האדום" מכפר צורן, אותו כפר היה ידוע במחצבות עשירות במשאבים מיוחדים.
צבא "הדוב" וצבא "החפרפרת" מכפר מידוקא, הכפר הזה היה ידוע בכוחות מודיעיניים חזקים ובאסטרטגיות טובות וחכמות.
ולבסוף צבא "השלדים" שהיה ידוע בלוחמים חזקים מאוד.
כאשר הגיעו הבחינו שממאה לוחמים של מיגושי נשארו כחמישה עשר לוחמים.


תגובות (5)

כן! מעולה מבחינת הכל
קצת קצר…
תמשיך בבקשה!

מיס ריק

03/10/2014 13:59

היי לומדים שפותD: נממ לדעתי יצא בסדר מבחינת ניקוד. הממ..אני חושבת שאם הייתה מסיף קצת דרמטיות לסוף, זה היה תורם מאוד, כי ככה זה נראה יותר כמו ציון עובדות. הממ..חוץ מזה, למרות שזה קצר יש לזה המשך? ~מקווה שכן, זה נשמע מסקרן

03/10/2014 14:03

    לומדים ספרות*****

    03/10/2014 14:03

סליחה שאני שואל דבר כזה אבל האם הסיפור הזה זה אנימה(סדרת קומיקס יפנית) שראית ?

05/10/2014 20:51

    לא מכיר אנימה כזאת, את כל מה שכתבתי למעט השאלת השם מיזוקי מנארוטו (לא הדמות רק השם) היה מהראש בשיעור ספרות.
    ולאחרים כן יש המשך אכתוב אותו בשיעור ספרות אחרי החופש XDD השיעור נותן לי השראה

    09/10/2014 15:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך