sheleg
היי :) איך היה הצום?? אוקיי אז ככה.. אני יודעת שזה נורא קצר אבל- היות ואין הרבה קוראים ואלה שכאן לא מראים נוכחות (חוץ ממך אוריקוש כפרה עלייך!! ♥) .. יש 2 אופציות: 1- לסיים את הסיפור בפרק הבא.
2- להמשיך (אפשר גם להציע התפתחויות בעלילה.. )
אז..? מה אומרים??

החיים האמיתיים- פרק 34 :)

sheleg 14/09/2013 837 צפיות 7 תגובות
היי :) איך היה הצום?? אוקיי אז ככה.. אני יודעת שזה נורא קצר אבל- היות ואין הרבה קוראים ואלה שכאן לא מראים נוכחות (חוץ ממך אוריקוש כפרה עלייך!! ♥) .. יש 2 אופציות: 1- לסיים את הסיפור בפרק הבא.
2- להמשיך (אפשר גם להציע התפתחויות בעלילה.. )
אז..? מה אומרים??

"טיי..?" שאלתי בספק. "באמת?"
הוא הנהן באכזבה.
"ואתה צריך ללכת עכשיו נכון?" הוא הנהן שוב. "אבל אני אחזור מהר, אני מבטיח!" קרא בעידוד.
"חסר לך שלא.." מלמלתי. הוא הסתכל עליי דקה ארוכה , קשה היה לפענח את מבטו. לבסוף התכופף ונשק לי. נשארנו אני ובריאן בחדר, "היי ילדה, זוכרת אותי?!" שמעתי את הארס בקולו.
"בוא לפה כבר!" צחקתי והושטתי את ידי, לחיבוק חם. "אנחנו חייבים להפסיק להיפגש ככה!" ציינתי.
"פעם שלישים גלידה!" אמר וקרץ. "עלייך, לא ייתכן שאני גם אפצע וגם אקנה לך גלידה.."
"צודקת.." אמר בתגובה. "אני תמיד צודקת." צחקתי.
פתאום בריאן הרצין, זה הלחיץ אותי. שלחי לו מבט שואל, "את ממש דומה לו.. את יודעת, " אמר בתגובה, "למייקל אני מתכוון."
"באמת..?" שאלתי בסקרנות. "כן, המבט הנלהב בעיניים, הציניות, הדיבור, אפילו בהליכה שלך את מזכירה לי אותו." הוא אמר, כאילו מדבר לעצמו- מעלה זכרונות. "הוא היה גאה בך," אמר.
"אתה חושב..?" שאלתי מסופקת. "אני בטוח." השיב. שתקנו, מן שתיקה לזכרו שבסופה נרדמתי.
שהתעוררתי מצאתי את ג'ייס לידי. "נו?" קראתי. "דבר!"


תגובות (7)

להמשיך ברור שלהמשיך!!!
אני לא יכולה בלי הסיפור שלך הוא מושלם בטירוף!!!!
אני כל יום מסתכלת לך בעמוד ומחכה ומקווה שאולי העלית עוד פרק!!אני כבר פאקינג אובססיבית חחח!!!!את חייבת להמשיך!זה אחד הסיפורים המדהימים שקראתי באתר ובכללי בכלל,אז את חייבת להמשיך לא משנה כמה קוראים או תגובות יש,תמיד תזכרי שאני מכורה לסיפור הזה ואני יגיב בכל פרק ופרק!!!
אני מעריצה מטורפתתתתת עאאעאעאעאעאעא (זה היה להמחשה)
אז את ממשיכה כן?דרך אגב פרק מושלם,אבל כל הסיפור מושלם אז אני לא צריכה לציין את זה כל פעם חחח
אני יפסיק לחפור אז…
מתה עלייך גם אהובתי<3

14/09/2013 14:42

חחחחחח אורייי מה נעשה שתיגמר ההשראה ?!
אז אני מניחה שבינתיים ממשיכים (:
תודה שעקבת מההתחלה ,תודה על התגובות המעודדות, תודה על זה שלא נטשת אותי,
תודה שהמשכת לקרוא ותודה שעוד לא נמאסתי עלייך !
תודה ענקית על הכל !!!
מתה עלייך ♥

14/09/2013 14:52

חחח דפקנו נאום שתינו אהה?
אין לך מה להגיד תודה,אני צריכה להגיד תודה על זה שאת כותבת את הסיפור!!
כשאין לך רעיונות תעשי מה שאני עושה,תמשיכי תסיפור על חיי האהבה שלהם,ואז בטח תיהיה לך השראה,ואם לא.תגמרי את העונה ותעשי עונה שנייה,שהם מתחתנים ויש להם ילדים,ואז נגיד מסתבך משהו,נגיד חוטפים את הילדים או כל מיני כאלה…
אם את רוצה עוד רעיונות תגידי לי <3

14/09/2013 14:58

חחחחח שמעי זה דרש!! ואם באלך לעזור לי בעונה השנייה אני אשמח אולי גם לא תהי היחידה שקוראת את הסיפור הזה.. חוץ ממני כמובן! (;
ושוב תודה!!

14/09/2013 15:10

טוב אז רק עכשיו גמרתי לקרוא,וזה פשוט הסיפור הכי מדהים בעולם!!!!תמשיכי תמשיכי תמשיכי בבקשהההההההה

17/09/2013 13:41

תודה רבה דירקשן!! איזה כיף שקראת!

17/09/2013 19:04

נונונונונו מה עם פרק????????

21/09/2013 19:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך