sheleg
מצטערת שזה כל כך קצר.. פשוט יש לי מבחן מחר ולא הספקתי. אני אמשיך מחר :)

החיים האמיתיים- פרק 36 :)

sheleg 29/09/2013 667 צפיות 6 תגובות
מצטערת שזה כל כך קצר.. פשוט יש לי מבחן מחר ולא הספקתי. אני אמשיך מחר :)

"היא בהריון?" קולו של ג'ייס רעד. ספק מאושר ספק מפחד. פתאום ג'ייס צנח על ברכיו. נבהלתי והתרוממתי בתנועה חדה. הוא הביט בי- הביט דרכי, המום. "היא בהריון," מלמל לעצמו.
"את בהריון!" הביט בי פתאום. הסתכלתי עליו בדאגה. "אני הולך להיות אבא!" פתאום צחק מאושר.
"רגע, אני האבא.. נכון?" הייתי המומה מכדי לענות. אני בהריון. אני נושאת את הילד שלו, והוא שמח.
"אשלי, זה הילד שלי או לא?" שאל בלחש. מפחד מהתשובה.
הנהנתי. הוא נאנח בהקלה.
"אז מה הלאה?" הוא שאל את הרופא.
"היא בשמירת הריון! היא התאמצה יותר מדי הגוף שלה מותש היא עלולה לפגוע בעובר ובעצמה.
"ג'ייס התיישב לידי ולחש לי "אנחנו נהיה הורים, ואת תהי אשתי" הוא חייך והעביר קצוות שיער מאחורי אוזני.
"אנחנו נהיה הורים, " חזרתי, "ואתה תהיה בעלי." חייכתי. הוא נישק אותי נשיקה עמוקה, ומתוקה שהתגעגעתי אליה כל כך . לתחושה הבטוחה הזאת בזרועותיו.
"בריאן." אמרתי, וג'ייס כבר הצמיד את הפלאפון לפניו ולחש לתוכו,
"בריאן בוא לבית החולים מהר."
"אני פה עם אשלי," ענה שוב אחרי מספר רגעים.
"היא בסדר אבל.. פשוט תגיע."
"אוקיי, אנחנו פה." הוא ניתק.
"את החושב מה שאני חושבת?" שאלתי החיוך.
"זה תלוי.. על מה את חושבת?" ג'ייס השיב.
"אני רוצה שבריאן יהיה הסנדק, מה אתה אומר?" ג'ייס השתתק, נתתי בו במבט שואל.
"אני חשבתי על ליאם..מה את אומרת?" הייתי בשוק.
"אני צוחק!! תרגעי.." הוא צחקחק. "היא תהיה ככה כל ההריון? רצינית כל כך?" הוא שאל את הרופא.
"אולי בשליש הראשון.." השיב, "אחר כך זה נהיה הרבה יותר גרוע! " צחקתי גם.


תגובות (6)

מושלםםםם תמשיכייי
ובהצלחה המיבחן חח גם לי יש אבל בוחן באנגלית*-*

29/09/2013 12:11

מהמם
לי י מחר מגמת ריקוד מבחן בגיאאוגרפיה אלגברה תנך עברית וספרות
ואני בכיתה ו.
( זה לא עמוס בשבילי נשבעת)

29/09/2013 12:13

אתם לומדים אלגברה ומגמת מחול?!
0.0
וואו!
תמשיכי!!!

29/09/2013 12:52

אמג!!!!
אני מאושרת:)
שלג שלג שלג…תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!

29/09/2013 19:34

וואוו איזה כיף!! בהצלחה ותודה רבן לכולן ^_^

29/09/2013 22:09

נו כבר המשךךךךךך!!!

02/10/2013 13:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך