הלוחשת לרוחות פרק 3 (בבקשה תגיבו!)

דנה גומז סוויפט 15/10/2013 704 צפיות 4 תגובות

שמענו דפיקות על הדלת ובלה הלכה לפתוח אותה בזמן שאני הייתי במחשב ,
״היי ״ שמעתי את הקטל העמוק הגברי הזה אוף מה יש לי ממנו?! כן כן זה היה ג׳ייק
״רוצות לבוא לבריכה עוד מעט?״ הוא שאל אותי ואת בלה , בלה טיפה התרגשה שהוא הזמין אותנו כי הוא הבן הכי מקובל וזה .. ואמרה לו כן בלי לחשוב פעמיים לבשנו עלינו בגדי ים ויצאנו לכיוון הבריכה .
ראינו שם הרבה ילדים , ואז פיתאום ראיתי את דני ואני ובלה הלכנו לכיוונה ״היי״ אמרנו לה אני ובלה באותו הזמן ״ היי״ היא השיבה לנו הורדנו את הבגדים ונשארנו רק עם בגד ים שמתי לב איך ג׳ייק מסתכל עליי מה יש לו ממני?! הסתכלתי עליו ושמתי לב שהוא היה בלי חולצה היה אפשר לראות את הקוביות שלו , רק לי נדמה או שכל יום הוא ניהיה יותר חתיך , נכנסו לבריכה התחלנו לשחות ואז פתאום הרגשתי כאב ראש מוזר לא הצלחתי להפסיק אותו .

-ג׳ייק-
״אשלי!״
צעקתי אותה ראיתי אותה בבריכה היא החזיקה בראשה כאילו היה לה כאב ראש ושמתי לב שהיא עצמה את עינייה והתחילה לשקוע רצתי אלי הקפתי לבריכה והוצאתי אותה במהירות , היא הייתה חסרת הכרה כולם עמדו מסביב היו בשוק ראיתי איך דני ובלה היו מודאגות התחלתי ללחוץ על בטנה של אשלי כדי שיצאו כל המים מפיה וכל כך קיוותי היא תתעורר כל כך קיוויתי שהצלחתי להציל אותה בזמן שזה לא היה מאוחר מדי , זה לא היה קשור למשימה , זה פשוט היה בגללה שמתי לב שדמעה קטנה יורדת לי מהעין, מה קורה לי?! אני בוכה ?! בחיים לא איך זה יכול להיות שזה קורה לי ?! ועוד למה בגללה ?!

מי שאני אמור הכי לא להיות איתה והכי להתרחק ממנה , בגללה זה קורה לי , היא גורמת לי להרגיש משהו , משהו שבחיים לא הרגשתי כאני מסתכל עליה רואה את פנייה היפות והעדינות , עד כמה שאין נראות עדינות היא לא ממש עדינה אבל אני לא יכול להוציא אותה מהראש שלי , ראיתי אותה פותחת את עינייה תחושה של אושר הציפה אותי כולם מחאו כפיים ולי הדבר היחידי שהיה אכפת זה היא , שהכל בסדר איתה ,
אני לא בטוח אבל אני חושב שאני אוהב אותה ….

-אשלי-
פתחתי את העיניים וראיתי מולי את ג׳ייק הסתכלתי בעיניו הירוקות כשהוא ראה שפתחתי את עיניי ניצוץ עלה בעיניו כאילי היה מאושר , ״תודה״ לחשתי לו ״אין בעד מה ״ הוא אמר לי והושיט לי יד לקום החזתי בידו נתתי לו חיבור והתמקדתי לחדרי , הוא גורם לי להרגיש משהו משהו שבחיים לו הרגשתי , אני לא בטוחה אבל אני חושבת שקוראים לזה אהבה , אני לא בטוחה מצד אחד בלה דני ורוב הבנות אומרות שהוא סתם מטומטם והוא יוצא עם בנות רק בשביל המיטה , אבל מצד שני הוא כל כך נחמד אלי ואני מרגישה שאני מתאהבת .


תגובות (4)

אין לי מילים! סיפור אהבה מושלם. תמשיכי אחרת אני אמות מרוב מתח… (חס וחלילה טפו, טפו, טפו)

15/10/2013 09:05

אני כמו זומבבי רק שבימקום מוחות אני דורשת המשך (0,0)

15/10/2013 09:16

חחחח תודה לכולם !

15/10/2013 13:35

תמשיכי
גו דנה גו גו גודנה!!!!!
אני אחפור לך בוואצפ
חחחח המוכר ניסה לא להעליב אותי אבל היה לו קשה חחחחחחחח

16/10/2013 09:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך