דנה גומז סוויפט
היי מקווה שאהבתם את הפרק :) את הפרק הבא אני יעלה ביום ראשון ;)

הלוחשת לרוחות פרק 4 (בקשה תגיבו !!:))

היי מקווה שאהבתם את הפרק :) את הפרק הבא אני יעלה ביום ראשון ;)

״יש לי חדשות גדולות ״ דני נכנסה לחדר שלנו במהירות וקפצה מהתרגשות , ״זה לא היה קל , אבל שכנעתי את המנהל לעבור לחדר לחדר שלכן ״ קפצנו כולנו וחיבקנו אחת את השניה ״אני לא מאמינה שאת הולכת להיות איתנו בחדר , הולך להיות הכי כיף שיש ״ אמרתי בהתרגשות ובלה מרוב התרגשות לא הצליחה להוציא מילים מהפה , היינו ממש מופתעות וממש שמחנו , דני ובלה התחילו להתארגן לשיעור
״נראה לי אני נשארת בחדר , מתפוצץ לי הראש״ אמרתי להם הרגשתי כאבים חדים בראשי ומין קולות כאלה חלשים שקוראים בשמי מלא פעמים בצורה די מפחידה , שכבתי על המיטה ושמעתי מוזיקה וניסיתי להירגע.

—-
פתאום שמעתי דפיקות בדלת , מי זה יכול להיות ?! כולם לומדים עכשיו, ״פתוח״ צעקתי
״היי״ שמעתי את הקול שלו ומיד הסתובבתי לוודא שזה הוא , וכן זה היה הוא , זה היה ג׳ייק ״מה אתה עושה פה אתה לא לומד?״ שאלתי אותו מופתעת ״שמעתי שאת חולה ובאתי לעשות ביקור חולים ״ הוא אמר לי וגיכח ״איך את מרגישה ?״ הוא שאל אותי ״יש לי כאבים חזקים בראש , ואני מרגישה מן דקירות בלב , כל הגוף שלי כואב ״ אמרתי לו וזה באמת היה ככה לא הייתי מסוגלת לעמוד על הרגליים ,
״אני ישמע מטומטמת אבל אני , שומעת מן קולות כאלה בראש שלי״
״תשכבי במיטה את בטח מדמיינת ״ הוא אמר לי וחייכך , יש לו חיוך חלומי שכל פעם מחדש אני מהופנטת לחיוך 9&הזה , המשכנו לדבר וצחקנו וג׳ייק הלך לשירותים , וקמתי להביא לעצמי כוס מים .

-ג׳ייק-
״אשלי!״ צעקתי כשראיתי אותה מעולפת על הרצפה , למה זה קורה לה ?! הרמתי אותה מיד על המיטה שטפתי את פניה במים קרים וראיתי את עינייה נפקחות , ״תודה .. שוב …״ היא אמרה לי וחייכה אליי את החיוך המושלם שלה , ״חשבתי שאמרתי כבר שאין בעד מה ״ אמרתי לה וחייכתי חזרה ״אני חושבת שאני ילך לישון ״ היא אמרה לי ויצאתי מהחדר . הייתי כל כך מודאג , מה זאת אומרת שומעת קולות היא אמורה לשמוע קולות רק שהיא תיהיה בת 18 עדיין לא היה לה יום הולדת , התקדמתי לכיוון ביתיי לספר את זה לאבי .

״אבא!״ אמרתי לו בדאגה ״מה קרה ?״ הוא ענה לי מסוקרן
״משהו עובר על אשלי , כל הגוף שלה חלש היא לא מסוגלת לעמוד עליו , יש לא כאבי ראש והיא מרגישה דקירות בלב , היא התעלפה , והדבר הכי מוזר , היא אמרה לי שהיא שומעת קולות״ אמרתי לאבי ועל פניו היה מבט המום ״מה זאת אומרת שומעת קולות היא אמירה לשמוע קולות רק בגיל 18 , אתה בטוח ?״ הוא שאל אותי ובעצמו לא ידען מה הולך כאן ״כן״ אמרתי לו בביטחון
״אני יודע מה זה היא ה50 המיוחדת בדיוק כמוך ג׳ייק ״ הוא אמר לי מה לא יכול להיות אין מצב כל כך שמחתי מהעובדה שהיא מוגנת ״מה זאת אומרת , אין מצב ״ אמרתי לו וכיוותי שזה נכון שהיא ה50 המיוחדת
״אתה יודע מה זה אומר , כל חמישים שנה יש מישהו מיוחד שלא יכול למות סתם ככה , הוא יכול למות רק מיתד עץ בלב , או שיערפו לו את הראש , בדיוק כמוך ״ הייתי ממש מאושר היא בטוחה!

״עכשיו הבנתי למה לוקאס רודף אחריה ! בגלל שהיא ה50 המיוחדת , זה אומר שבשום פנים ואופן אסור לה לגלות על זה !״ התבאסתי , שוב אני לא יכול להיות איתה , וזה הורג אותי , ״אבל אתה לא חושב שהיא תשים לב שהיא לא יכולה למות ״ אמרתי לו ״נגיד לה בעוד כמה שנים אבל אסור עכשיו הבטחנו לאמא שלה שנגן עליה ״ .


תגובות (1)

ווהומ גו דנה גו גו גו דנה תמשיכי!!!!
ואת כותבת סיפור כזה כשאת מפחדת לישון אצלי בחדר ביגלל הדלת של הגג חחחחחחחחחחחחחחXD לא נורא בכל מיקרה תמשיכי חי חי חי (~דמיינו שזה מתחרז~)

18/10/2013 07:43
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך