סיון25
כמה שאני שונאת לסיים פרק ככה אבל אין מה לעשות ???? אז מי שלא יודע הסיפור הזה הוא על creepypasta שאלה סיפורים מפחידים (לא ממש) אפשר למצוא אותם בערוץ היוטיוב של "spicycrap666" ממליצה מאוד עליו הוא ישראלי דבך אגב אז בפרק הבא תיכנס הדמות הראשונה! אז תזכרו לסגור את החלונות בלילה @-@ אגב! את הפרק כתבתי המפלאפון שלי אז עם יש שגיעות אני מצטערת!!

הבת שלו

סיון25 15/03/2016 725 צפיות 2 תגובות
כמה שאני שונאת לסיים פרק ככה אבל אין מה לעשות ???? אז מי שלא יודע הסיפור הזה הוא על creepypasta שאלה סיפורים מפחידים (לא ממש) אפשר למצוא אותם בערוץ היוטיוב של "spicycrap666" ממליצה מאוד עליו הוא ישראלי דבך אגב אז בפרק הבא תיכנס הדמות הראשונה! אז תזכרו לסגור את החלונות בלילה @-@ אגב! את הפרק כתבתי המפלאפון שלי אז עם יש שגיעות אני מצטערת!!

מקווה שתהנו אחרי כול כך הרבה זמןןן
אם יהיו יותר מ 50 צפיות אני אמשיך את הסיפור~~~
פרק 1
קמתי בבוקר כרגיל שש וחצי כמובן נגררתי לשירותים שטפתי פנים וציחצחתי שיניים
הבטתי בעצמי במראה וחייכתי "עוד יום בגן עדן" אמרתי לעצמי והלכתי להתלבש
אחרי התווכחות קלה עם עצמי החלטתי על חולצה של סופרמן טייץ וסניקרס אדומות אספתי את שיערי הארוך והשחור לקוקו רפוי וירדתי למטבח המריח כמו הארוחות בוקר של אמא שלי
"בוקר טוב דרלינג" אמא אמרה לי שירדתי (כמו באנגלית)
"בוקר טוב" עניתי והתחלתי לאכול את הוואפל שהיא הכינה לי אחרי שסיימתי לקחתי את התיק והלכתי לבית הספר אני גרה דיי קרוב אז אני יכולה ללכת ברגל .
כשהגעתי הלכתי מהר לכיתה. כן אני ילדה חייכנית וחברותית אבל אין לי חברים. אבל אני לא מרגישה בודדה כלל וכלל להפך אני מרגישה מאושרת עם זה אני לא צריכה להיות בין צבועים, זה חוסך לי את הריבים ויותר מכך אני מרגישה אמיתית עם עצמי.
השיעור התחיל ואני התישבתי בפינה של הכיתה הכי מאחורה כמו תמיד. כול השיעור לר הקשבתי בכלל אלא רק הסתקלתי מהחלון בהיתי ללא נודע אתם מכירים את ההרגשה הזאת שאתם יודעים שנועדתם לעשות משהו יותר גדול? שהחיים שלכן מזוייפים ?לא? הבהייה שלי התנתקה ברגע ששמעתי את הצילצול קמתי מהר והלכתי החוצה מכיוון שהיום יש לי שיעורים מאוד לא חשובים טיפסתי מעל הגדר והלכתי ליער.. היער. מרגיש לי כמו בית … חמים כזה נעים מאוד.כאילו שמשהו מחכה לי שם.מישהו חשוב
הגעתי לעץ שלי טיפסתי עליו וישבתי על הענף שאני תמיד יושבת עליו הוצאתי את המחברת שירטוטים שלי והתחלתי לצייר אחרי כמה שעות אור השמש דעך והתחיל להחשיך סגרתי את המחברת וירדתי מהעץ והתחלתי ללכת לכיוון הבית שלי.
אבל…
משהו הרגיש לי שונה
כאילו מישהו צופה בי…
החלטתי להתעלם ולהמשיך ללכת לכיוון הבית.
הבית היה חשוך. משנו לא היה בסדר אמא אמורה להיות שם למה החא חשוך? היא יושנת? לא היא לא יושנת בשעות כאלה…. נכנסתי בדלת שהייתה פתוחה למרבה הפלא .בדרך כלל היא סגורה אולי אמא מנסה לעבוד עלי?
הבית היה קר. אבל כול החלונות סגורים
"אמא??" קראתי אליה
"….." אין תגובה
"מוזר" חשבתי לעצמי ונכנסתי למטבח ואז ראיתי….


תגובות (2)

הצלחת להעביר בצורה טובה את הדמות ולהראות את הקונפליקטים הפנימיים שלה, רק שלדעתי עשית מעבר חד מידי לחלק המותח מה שהוריד טיפה באפקטיביות שלו..

16/03/2016 20:56

הא ובהצלחה :)
אני כבר מחכה לפרק הבא ????????

16/03/2016 20:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך