YairZiv
זהו הספר השני בסדרת הספרים "הנבחר".
רון מגלה רמזים נוספים בנוגע למיקומו של המכשף האפל פולוסיני

הנבחר פרק 2

YairZiv 07/03/2012 686 צפיות 9 תגובות
זהו הספר השני בסדרת הספרים "הנבחר".
רון מגלה רמזים נוספים בנוגע למיקומו של המכשף האפל פולוסיני

היו להם דמעות בעיניים, אך לא דמעות של עצב, דמעות של גאווה על איך שנלחמתי בפולוסיני.
הם סיפרו לי שכמעט וחיסלתי אותו אך נגמר לי הכוח מהר ואז לפני שהוא נתן את המכה האחרונה אמי האמיצה רצה פנימה לשדה הקרב ולקחה אותי בידיה למקום מסתור בו שהינו עד שהיה בטוח לצאת ולשוב למלון. רציתי לצאת לנקום אך הם אמרו שזה בלתי אפשרי כרגע מפני שהוא נעלם אני הצעתי לחזור לשירת הקרב לחפש רמזים.
הגענו וכל מה שמצאנו היו הריסות של בתים והרבה גופות ולא הצלחנו למצוא כלום.
התחלנו להתייאש אולי הרמזים נמצאים מתחת להריסות? חיפשנו המון והתחלנו להתייאש עד שבזווית עיני ראיתי משהו נוצץ, רצתי אליו עם טיפת הכוח שנותרה בגופי ומצאתי יהלום, המשכנו לחפש רמזים נוספים אך ללא הצלחה.
היה מאוחר והתחיל להחשיך אז לא הייתה לנו ברירה אלא לחזור למלון.
הגענו למלון ולמרבה המזל במלון הישן היה מחשב, עשיתי מחקר קצר באינטרנט וגיליתי שלכל יהלום יש משהו בצורה שמאפיין את המקום ממנו הגיע, אז הלכתי ליהלומן שיבדוק בשבילי מאיפה הגיע היהלום אז הוא אמר לי:" לפי הצורה, הצבע והמרקם אני יכול לומר לך בוודאות שהיהלום הגיע מלוס אנג'לס."
חזרנו הביתה וביקשנו מאמנו לנסוע ללוס אנג'לס היא אמרה שאין לנו מספיק כסף ושבזבזנו הרבה על שהייה במלון אז היא הציעה הצעה:" המשפחה יכולה להתחיל לעבוד כדי להרוויח כסף ותוך חודשיים שלוש נוכל לקנות טיסה ללוס אנג'לס" אני ואחותי הסכמנו לעצתה, אמי התחילה לעבוד בבנק, אחותי מכסחת דשא ואני בחווה ליד המלון.
השגנו את הכסף תוך חודשיים וטסנו ללוס אנג'לס.
נחתנו הגענו למלון התארגנו בחדרים ויצאנו לעיר הגדולה למצוא חנות יהלומים שמכירה את פולוסיני.
כמובן שזה היה קשה מפני שהיו שם בערך 129 חנויות יהלומים או לפחות עד שהגענו לחנות הנכונה.
הם אמרו שהוא בא וגנב את היהלום ופתאום הוא פשוט נעלםאבל הוא השאיר יהלום נוסף…

המשך יבוא


תגובות (9)

הסיפור יפה וההתפתחות יפה, הסיפור ברור אבל לדעתי קופץ מהר מדי, כל הזמן יש מרווחים גדולים מדי בין ההתרחשויות.
בכללי הסיפור יפה אבל אתה צריך למצוא את הדרך לקשר בין המקרים.
בנוסף, נסה לכתוב מסודר, חסרות מילות קישור.

08/03/2012 11:49

לכל הקוראים אני לא אוכל להעלות סיפורים מיום שבת ה-10.3.12 עד ל-17.3.12

09/03/2012 10:26

לכל הקוראים אני לא אוכל להעלות סיפורים מיום שבת ה-10.3.12 עד ל-17.3.12

09/03/2012 10:26

תודה שעדכנת אותנו ונמתין בציפייה דרוכה לתאריך 17.03.12 לשובך . כל טוב ממני בקי ♥

09/03/2012 11:16

תודה

09/03/2012 13:32

אני מסכים עם אריק. אל תשכח את הכלל הכי חשוב בכתיבה – תיאורים. אם תמלא את הכל בתיאורים אתה תראה פתאום שהסיפור שלך ארוך, ואז אתה תראה שבפרק שלם אתה עושה דבר שבעבר עשית בפרק אחד. זה ייתן עומק וגוון ססגוני לסיפור, וכמובן שזוהי רק המלצה, אך אני באמת מאמין שיש לך פוטנציאל אדיר.

09/03/2012 21:47

אני ממש מצטער שאני כרגע לא כותב עוד סיפור מפני שאני כותב כרגע ממקום שלא נותן לי אפשרות לכתוב עוד אחד

21/03/2012 12:09

אה שכחתי לציין שהמחשב שלי התקלקל ובגלל זה אני לא יכול לכתוב יותר

21/03/2012 12:33

סליחה מה זאת אומרת שהמחשב התקלקל ??? מה אנו אשמים ????? נקווה מאד שהמחשב שלך יתוקן ותמשיך לכתוב אני אוהבת את הכתיבה שלך בהצלחה עם המחשבה ועם החייך ☺1☺☺☺1☺ ממני באהבה בקי ♥♥♥♥

21/03/2012 12:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך