YairZiv
זהו הספר השלישי בסדרת הספרים של YairZiv "הנבחר"

הנבחר פרק 3

YairZiv 24/03/2012 709 צפיות 2 תגובות

לקחנו אותם ליהלומן, הוא היה זקן נראה היה שהוא לא מרגיש טוב, הוא אמר שמקורו של היהלום בלאס ווגאס. הוא אמר את זה והתמוטט על המקום.
התקשרנו לבית החולים הקרוב והודענו לבית החולים על האיש שהתעלף ועל מקום הימצאו והלכנו חזרה למלון, ישנו שעת צהריים, אכלנו והלכנו לישון.
למחרת בבוקר, קנינו כרטיסי טיסה ללאס ווגאס, ארזנו את המזוודות ויצאנו לדרכנו.
נסענו לשדה התעופה ב7:00 ועלינו לטיסה ב9:15.
כשנחתנו נסענו למלון בשם elara התארגנו בחדר מס' 67 וחיפשנו חנות יהלומים שמכירה את פולוסיני כשהגענו לחנות בשם:diamonds inc. שהמוכרים שם נראו מבועתים לגמרים והם אמרו בנימה של פחד שהוא אמר שהוא יעקוב אחריהם ואם הם יספקו לנו פרט אחד אפילו הדבר הכי קטן הוא יהרוג אותו ואת משפחתו ואז הבנתי שהוא חייב להיות באיזור אחרת לא יוכל לעקוב אחריו.
אני אחי ואחותי החלטנו על שאלה אחת שנשאל אנשים ברחוב, קנינו כמה מפות, קבענו את המקום ליד המזרקה ואת השעה 16:40 בה ניפגש ויצאנו לרחוב.
אני הלכתי לכיוון דרום וחיפשתי בפאבים ומסעדות, אחותי הלכה מזרחה וחיפשה ברחוב ואחי הלך מערבה וחיפש ברחובות צדדיים ניפגשנו ליד המזרקה ב6:40 והשווינו בין המפות גילינו שהוא גם ברחוב: E. Flamingo rd מספר 26. הלכנו לשם זו היתה דלת ישנה חלודה ונראה היה שכירסמו אותה עכברים או משהו.
"בספירה שלי אנחנו רצים ופורצים את הדלת הזאת." אמרתי "3… 2… 1…" רצנו אליה בכל הכוח, היא נעקרה ממקומה ואז…