נ.ב: סליחה לבנות המקסימות שנתנו לי את שני הדמויות הראשונות: קרין ומאיה, כי אני לא זוכרת מה האופי שלהן ואיך הן ניראות כי נתתן את הדמויות במיכתב שנימחק לי למהשהו... אז אני המצאתי מעצמי :(
אני ממש מיצטערת, מקווה שסלחתן!

הסוד שבעליית הגג!- פרק מיוחד :)

08/07/2013 821 צפיות 3 תגובות
נ.ב: סליחה לבנות המקסימות שנתנו לי את שני הדמויות הראשונות: קרין ומאיה, כי אני לא זוכרת מה האופי שלהן ואיך הן ניראות כי נתתן את הדמויות במיכתב שנימחק לי למהשהו... אז אני המצאתי מעצמי :(
אני ממש מיצטערת, מקווה שסלחתן!

שלום!
ביגלל ששכחתי להכיר לכם את הדמויות המקסימות שבסיפור שלי! הכירו אותן עכשיו! הכירו… את 8 הבנות המקסימות! תכירו את: קרין, מאיה, אילנה, יסמין, אליס, אנה, שיר. והגיבורה שלנו: איטה!
בואו נכיר אחת אחת…
נתחיל מי…… טום טום טום…
קרין!
שם: קרין
גיל: 13 :)
אופי: חברותית, אוהבת ליצחוק ולטייל.
מראה חיצוני: שיער חום חלק ועיניים חום דבש.

ועכשיו……….
מאיה!
שם: מאיה
גיל: 13 :)
אופי: מאוד חברותית, אוהבת לצחוק ולספר בדיחות.
מראה חיצוני: שיער שטני עם פסי בלונד ועיניים ירוקות.

ועכשיו… טם טם טם… אילנה!
שם: אילנה.
גיל: 13 :)
אופי:נאמנה, נחמדה, תמיד תהיה בישבילך ולצידך, אוהבת לאכול (אבל ברמה של להשמין), מיתעצבנת כשהיא לבד ובלי מוזיקה. :| (כמוני)
מראה חיצוני: שיער שטני ארוך עם גוונים של בלונד, עיניים ירוקות, גבוהה.

ועכשיו! כבלו את….. יסמין!
שם: יסמין
גיל: 13 :)
אופי: מעשנת (:P), אוהבת לישמוע מוזיקה (emo,metal) אוהבת ליצחוק ולספר בדיחות :)
מראה חיצוני: תספורת אימו, עיניים ירוקות יפיפיות!, שמה המון איפור שחור ולק שחור, יש לה הרבה עגילים (אינדסטריאל, שני נזמים, פירסינג בטבור, רוק ושיבעה לובים)

ועכשיו כבלו את אליס!
ילדה ששיחקה פעם בדימדומים (סתם! בציניות!)
שם: אליס
גיל: 13 :)
אופי: חייכנית, חברותית וטובת לב. אוהבת ליצחוק, לעשות שטויות, לפעמים לשיר ולירקוד היפ הופ. אוהבת ליהיות בחברת אנשים ולא לבד.
מראה חיצוני: שיער שטני ארוך עם קצוות בצבע חום בהיר חלק ומטולטל בקצוות, עיניים כחולות, בהירה, רזה וגבוהה.

ועכשיו… אנחנו מזמינים את…. אנה!
שם: אנה
גיל: 13 :)
אופי: נחמדה, אתלטית, אוהבת לצייר ולקרוא, תמיד מגנה על חברות שלה :) , מתה על מוזיקת רוק ועל להקות שונות כמו: לינקין בפארק, לישון עם הסרנות ו- BVB, חובבת אנימה.
מראה חיצוני: שיער בלונדיני עם פס כחול בפוני, קצט אימו, יש לה פוני לצד, עיניים כחולות וגדולות, לובשת בדרך כלל ג'ינס וחולצה צמודה אך ליפעמים גם חצאיות ושמלות, גבוהה ורזה.

ועכשיו בואו נכיר גם את…. שיר!
שם: שיר
גיל: 13 :)
אופי: אוהבת ליהיות בחברת המון אנשים, ביישנית, אוהבת לכול ממתקים (יאממיי!), רגישה, תמיד מוכנה לעזור.
מראה חיצוני: שיער חום, לא שמנה ולא רזה, מטר 80, עיניים חומות.

ועכשיו… בואי נכיר את הגיבורה שלנו, את הילדה החשובה בסיפור הזה… תכירו את…. איטה!
שם: איטה.
גיל:13 :)
אופי: חברותית, מיתחברת בקקללוותת!, אוהבת ליצחוק, מצחיקה, אוהבת ליהיות עם הרבה אנשים ושונאת ליהיות לבד!
מראה חיצוני: בלונדינית עם פוני לצד, עיניים כחולות וגדולות, גובה ממוצע.

מקווה שטיפה למדתם על הדמויות שבסיפור :)
ומקווה שנהנתם! להתראות!


תגובות (3)

אני אוהבת את כל הלהקות בתיאור של אנה!!!
(במיוחד את BVB, להקת הרוק אנד רול הכי גאונית שהומצאה אי פעם!)
חח מצפה להמשך של הסיפור:)

Rock & Roll

09/07/2013 00:40

מדהים תתכילי תפרק כבר ❤❤❤❤❤
וMY NAME IS SKRILLEX אני חולה על BVB גם ❤❤❤❤❤❤

09/07/2013 01:01

חחחחחחחחחח תודה♥ אוהבת אתכן!♥

09/07/2013 06:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך