הסוד שבעליית הגג!- פרק 3

09/07/2013 863 צפיות 7 תגובות

בפרק הקודם:
איטה סיפרה את הסיפור לאמא שלה והראתה לה את הבובה, אמא שלה סיפרה את הסיפור של הבובה…
פרק שלישי:
איטה ישבה במיטתה- היא קראה את הספר שלה.
היא קראה וקראה ופיתאום שמעה צרחה למטה, במיטבח.
היא מאוד ניבהלה וירדה מהר מאוד למטה! היא ראתה את אמא שלה מבוהלת ומפוחדת.
"אמא?! מה קרא?!" צעקה. פיתאום היא ראתה את אמא שלה מיתעלפת ונופלת על הריצפה.
"אמא!!! מה קרא?! תפסיקי להפחיד אותי! זה לא מצחיק!!! דיי! אמא!!!" צעקה איטה בחוזקה.
היא החזיקה בידה של אימא. היא קמה במהירות, לכחה כוס מים ושפכה על פניה אבל זה לא עזר…
היא התקשרה מהר לאנבולנס.
אמבולנס הגיעו מהר מאוד.
"מה קרה לה?" שאל האיש.
"אני לא יודעת! אני ישבתי בחדרי ופיתאום אני שמעתי צעקה, אני ירדתי למטה וראיתי את אמא שלי מבוהלת ומפוחדת מאוד ואז היא התעלפה! שפכתי עליה כוס מים אבל זה לא עזר! בבקשה! בבקשה! תגידו מה קרא לה! אני מאוד דואגת!" אמרה איטה במהירות.
"אל תידאגי… אנחנו נביא אותה מהר לבית-חולים וניבדוק מה איתה ונישלח לך באמייל את התוצאות." אמר האיש.
"טוב…" אמרה.
"ועכשיו תירגעי ולכי לישון…" ציווה עליה האיש. איטה נשמה עמוק ועלת למעלה.
בלילה חלמה חלום מוזר, היא חלמה על אמא שלה- כאילו אמא שלה מסבירה לה בחלום מה קרא לה. אבל איטה לא ממש הבינה אותה (בדיבור עצמו) ואחרי זה היא ראתה את אמא שלה במיטבח נישענת על השיש ופיתאום מופיעה רוח שחורה- טיפה דומה לשד ועובר דרכה. ממש דרך הגוף של אמא שלה.
"אמא?" שאלה אותה אך היא לא שמעה- כי זה היה חלום.
היא הסתכלה על הפנים של השד- הפנים שלו היו ממולאות בעצב ובשנאה גדולה כלפי אימה.
השד לאט לאט התקרב אל איטה ואמא שלה התעלפה והיא ראתה את עצמה לוכחת כוס מים ושופכת על אמא שלה אך היא בעצמה בצד.
השד התקרב אליה יותר ויותר ולבסוף עבר גם דרכיה.
"אהההההההההה!!!!!!" צעקה איטה והתעוררה בבהלה. אביה ניכנס במהירות לחדר ושאל מה קרא.
"כלום… זה סתם חלום… לא קרא כלום…" אמרה איטה.
"בטוח? כי אחרי הדבר הנוראי שקרה לאמא את מאוד מפוחדת וכול שעה שעתיים את מיתעוררת בבהלה וצועקת… בטוח לא קרא כלום?" שאל שוב.
"הכול בסדר אבא! תפסיק! אני בסדר גמור! בריאה כמו שור!" כעסה איטה.
"טוב… לילה טוב מתוקה" אמר אבא שלה ונשק לה.
איטה חזרה לישון. בבוקר, כאשר התעוררה, סידרה את התיק והלכה לבית ספר.
"הי, איטה!" צעקה אליס פיתאום ברחוב.
"הי, מה נישמע?" שאלה אותה איטה.
"שמעתי שמשהו קרא לאמא שלך…" אמרה.
"מאיפה את יודעת?" שאלה איטה והסתכלה עליה במבט לא מבין.
"אתמול שמעתי אמבולנס וראיתי שמוציאים את אמא שלך ומכניסים לתוך המכונית… את יכולה לספר לי מה קרא?" שאלה.
"זה קשור לעניין שאת וכול שאר הבנות לא האמנתן לי…" הסבירה.
"לעיניין של רוחות רפאים?" שאלה.
"אליס" אמרה איטה, עצרה אותה ותפסה בידה והחזיקה בהן חזק.
"לפחות את תאמיני לי… שיש דבר כזה רוחות רפאים, אחרי מה שקרא לאמא שלי אני חלמתי חלום ובו ראיתי שד עם פנים פשוט מלאים בשנאה! בשנאה כלפי אמא שלי… אבל אני לא מבינה מה קורא! מה השד הזה רוצה מי אמא שלי. את יכולה היום לבוא איתי אחרי בית ספר לבקר את אמא שלי בבית חולים?" אמרתי.
"אמממ… כן, ניראה לי שכן." אמרה
"יופי…" אמרה איטה ושיחררה את ידיה.
ההמשך יבוא!
(הפרק יצא ארוך :| )


תגובות (7)

מהמממם תמשיכי

09/07/2013 06:37

כבר קראת? וואו!

09/07/2013 06:38

יפה תמשיכי!
(ודרך הגב אפחדת אותי \:)

09/07/2013 06:39

חחחחחחחחחחח חמודות! (ולמה הפחדתי אותך- ייאי אני כותבת בסוגריים :) )

09/07/2013 06:40

לא יודעת פשוט אני לבד בבית החיות הושות קולות ואני קוראת את זה בבית לבד עם קולות מוזרים של חייות

09/07/2013 06:41

אההה חחחחחחחחחחח♥ אז סורי! ♥

09/07/2013 06:43

אבל לדעתכן זה סיפור באמת מותח? כי אני מוציאה את כוול מה שיש לי בשחל בישביל לעשות את זה מותח! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

09/07/2013 06:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך