הסוד שבעליית הגג!- פרק 4.

11/07/2013 709 צפיות 3 תגובות

בפרק הקודם:
איטה מגלה שמשהו קרא לאמא שלה, היא חלמה חלום מוזר על "שד" שעבר דרך אימה
עכשיו אמא של איטה בבית חולים.
פרק רביעי:
בהפסקה איטה סיפרה לבנות את מה שקרא לאמא שלה אך הן עדיין התעקשו להאמין.
"אבל תבינו! אולי פעם שעברה זה היה סתם איזה משהו (עכבר או כול דבר אחר…) אבל עכשיו ביגלל השד הזה אמא שלי בבית חולים! לא מבינים מה קורא איתה! בבקשה! אני צריכה את האמונה והתמיכה שלכם! בבקשה!" אמרה איטה.
"איטה, את יותר מידי דואגת… ביגלל זה את ממציאה שטויות ועכשיו גם ביגלל ההמצאות שלך משהו קרא לאמא שלך כי סתם פתחת פה לשטן!" אמרה אנה.
"אני דווקא מאמינה…" אמרה פתאום אליס.
"אליס? את מאמינה?" שאלה יסמין.
"כן, ולמה? ביגלל שזה לא יכול ליקרות לכול איש ואיש… זה משהו מיוחד. ולא ניראה לי שאיטה פתחה פה לשטן אלה זה באמת שד." הסבירה.
"אתן חייבות להפסיק! זה לא שום שד ולא שום רוח רפאים… תפסיקו להמציא! עם אתן רוצות צומי תמציאו ותשקרו לאנשים אחרי כי אנחנו לא ניתפוס את זה, זה כבר לא מצחיק…" אמרה קרין.
"אבל… אני… אני לא משקרת!!!!!!!!!!" צעקה פיתאום איטה.
"היום אני ואיטה הולכות לבקר את אמא שלה,מי שרוצה שתבוא אבל אני בטוחה ב- 90 אחוז שאף אחת לא תבוא ביגלל שאתן סתם מיתעצלות להאמין…" אמרה אליס.
שאר הבנות גילגלו את עינהן.
נישמע צילצול לשעתיים האחרונות.
ישר אחרי בצפר אליס ואיטה נסעו במונית לבית חולים.
"אני מחפשת את רונית ליינשטין." אמרה איטה למזכירה.
"רונית ליינשטין…. אמ… קומה 3 דלת 205 (משמאל)" אמרה.
"תודה" אמרה איטה.
אליס ואיטה עלו, ניכנסו לחדר וראו שם רופא כותב על דף משהו…
"שלום! את הבת של רונית… מה איתה?" שאלה איטה.
"מצבה קשה, כול האיברים שבתוך גופה נהפכו ויש לה מלא פצעים באייברים הכי חשובים בגוף." אמר.
איטה מי רוב בהלה כיסתה את פיה ופתחה לירווחה את עיניה.
"אבל…. דוקטור…" אמרה איטה.
"כן?" אמר.
"היא תחיה? תגיד לי שהיא תחיה!" אמרה איטה וטפסה במעילו של הרופא ודמעות התחילו ללזוג לה מין העיניים.
"קשה להגיד… הסיכויים שלה ליחיות קטנים מאוד…" אמר הרופא.
איטה לאט לאט ירדה על הבירכיים. יותר ויותר דמעות זלגו לה מין העיניים ולבסוף היא פשוט לא החזיקה מעמד והתחילה ליבכות בקול רם. אליס ניסתה להרגיע אותה אבל כלום לא עזר…
"איטה, אבל לפחות יש סיכוים!" אמרה אליס בישביל להודד אותה.
"זה לא משנה כלום אליס! את יודעת איך זה קשה? תחשבי שמישהו שאת הכי אוהבת בעולם בסכנת מוות. ואת לא יכולה לעשות כלום ואת לא יודעת מה לעשות ואיך לעזור לו" אמרה איטה ודמעות המשיכו לזלוג לה מעיניה.
פיתאום נישמעה דלת ניפתחת.
"הגענו…" אמרה מאיה כשפתחה את הדלת.
"מה איתה?" שאלה אילנה.
ההמשך יבוא…
כמה תגובות וממשיכה :)


תגובות (3)

מהמם תמשיכיי

11/07/2013 04:19

תודה אבל אף אחד יותר לא מגיב! :'(

11/07/2013 07:26

חמוד… אבל את צריכה לפתח את זה
זה די קצר , אם תעשי פרקים יותר ארוכים זה יהיה הרבה יותר מותח ומעניין
בכללי כתיבה נחמדה , רעיון מגניב רק תפתחי אותו :) בהצלחה
(אם באלך את מוזמנת לקרוא תסיפור שלי -צעד אחד לפניך-)

11/07/2013 09:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך