נ.ב:
אני לא יודעת איך כותבים דיז'יי אז עם יש תעות תגידו כי אני רוצה לדעת לעתיד! :)
תגגיבוו!!!

הסוד שבעליית הגג!- פרק 5 תגיבוו!!♥

13/07/2013 712 צפיות 2 תגובות
נ.ב:
אני לא יודעת איך כותבים דיז'יי אז עם יש תעות תגידו כי אני רוצה לדעת לעתיד! :)
תגגיבוו!!!

בפרק הקודם:
איטה ואליס באו לבית חולים לבקר את אימה של איטה אך היתגלה שהסיכויים שלה ליחיות קטנים מאוד.
איטה מאוד מאוד עצובה ושבורה.
בסוף כול הבנות הגיעו ושאלו:"מה שלום אמא שלך?"
פרק חמישי:
איטה הסתכלה על הבנות, יצאה במהירות מין החדר, יצאה מין הבניין, טפסה מונית ונסעה הביתה.
"יופי! עכשיו היא ברחה לי! למה הגעתן ביכלל?" שאלה אליס.
"כן, קודם את אומרת לנו לבוא ועכשיו את שואלת אותנו למה באנו?" שאלה שיר.
"אני לא אמרתי לכן לבוא!" אמרה אליס.
"את כן!" אמרה מאיה.
"עזבו… בקיצור לא הייתן צריכות לבוא!" אמרה אליס ומיבלי לחכות לתשובה מהבנות יצאה מהחדר ומהבניין.
אליס לא הספיקה ליטפוס מונית אז היא הלכה ברגל הביתה.
לבסוף הגיע לביתה של איטה, היא דפקה על הדלת. איטה פתחה לה. היא הייתה ניראת נורא! עיניה היו אדומות ושיערה פעור, והיא הייתה ניראת מאוד חיוורת.
"וואו! מה עבר עליך? את לא צריכה ליהיות עד כדאי כך עצובה, הרי לאמא שלך לפחות יש כמה סיכוים ליחיות" אמרה אליס בישביל להודד.
"אז מה? אין לה סיכויים. 90 אחוז שהיא לא תחייה." אמרה איטה.
"תפסיקי לחשוב על זה! ככה את פותחת פה לשטן וככה בסופו של דבר באמת משהו נוראי יקרה לאמא שלך." הסבירה אליס, ניכנסה הביתה וישבה על הספה.
"עזבי… את לא צריכה לבזבז את הכח שלך בישביל להודד אותי כי כלום לא יעזור…" אמרה איטה בקול עצוב וישבה גם על הספה.
"אני יודעת מה יעזור לך!" אמרה פיתאום אליס.
"מה?" שאלה איטה.
"אבא שלך יהיה היום בבית?"
"אממ… לא, הוא יהיה עוד שלושה חודשים בארה"ב, למה?" שאלה איטה.
"נארגן מסיבה?"
"בבית שלי?" שאלה איטה.
"כן, יש לך בית מאוד גדול, גינה ענקית, בריכה, אולי נעשה מסיבת בריכה? דוד שלי דיז'יי ואחי הגדול ברמן ואני יכולה לבקש שיבואו בחינם… ועכשיו צריך ליקנות רק שתיה, חטיפים וקונפטי!" אמרה אליס וחייכה.
"סבבה, אבל את מי נזמין?" שאלה איטה.
אליס ואיטה ישבו שעה שלמה, הם הזמינו את כוול הכיתה (כולל הבנות) ואת כוול שיכבת ז'. הזמינו גם כמה מי בחוץ (חברים מהשכונה)
הזמינו גם כמה מי שיכבת ח' ועוד…
יום למחרת אמרו לכול מי שהוזמן באיזה יום, מקום, שעה ומה להביא (שזה רק חיוך על הפנים :) )
אחרי בית ספר הזוג הלכו למכולת הקרובה (היא הכי זולה בכווול השכונה)
שם קנו מלא מלא שתייה, חטיפים, חמצוצים,ועוד… לאחר מי כן קנו צוהרים, מישקפיים מצחיקים וקונפטי…
ובערב…
ההשמך יבוא! :)
תגיבוו!


תגובות (2)

די ג'יי*
הפרק נחמד אבל תשתדלי לעשות את הפרקים ארוכים יותר..

13/07/2013 02:24

זה לא אמור ליהיות סיפור ארוך… יש לי רעיון לעוד סיפור ואני ממש רוצה להתחיל אותו אז אני ממהרת ועושה פרקים קצרים אבל העלילה מיתרחשת מהר…

13/07/2013 02:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך