הסיפור שלהם

29/07/2015 1034 צפיות אין תגובות

הסיפור שלהם. מאת י . י.

כמו בכל בוקר הגיע נדב לעבודתו בחנות רהיטים גדולה הממוקמת באזור התעשייה הדרומי של עיר הנמל אשדוד. נדב הוא בחור צעיר ונאה העובד כנהג-מוביל. וכמו רבים וטובים גם לו יש חלום וזה להיות לסופר מצליח ובעל שם.

כבר שנתיים שהוא מנסה לכתוב את הספר הראשון שלו, אך לצערו פשוט אינו מצליח לייצר יצירה מספיק טובה אשר תיקח אותו אל ההצלחה לה הוא מייחל כל כך.
ולא פעם הוא החליט לוותר על חלומו ואז היה חוזר בו בזכות אימו שתמיד האמינה בכישרון שלו ובכל פעם שהיה נשבר הייתה אומרת לו "רק תאמין וזה הכן יקרה ".

אינני יודע האם היו לה כוחות נבואה אבל דבריה הכן התקיימו.

וכך זה קרה.

כמו בכל בוקר הגיע נדב לעבודתו בחנות רהיטים גדולה הממוקמת באזור התעשייה הדרומי של עיר הנמל אשדוד. מעסיקו כבכל יום ברך אותו בברכת בוקר טוב ולאחר מכן מסר לו את ההזמנה הראשונה.

ומיד החל נדב מעמיס בזהירות את המשאית, היה זה ריהוט איטלקי מאוד עשיר בעיצוב עתיק. כשסיים יצא לדרך ולאחר נסיעה של מספר דקות הגיע לבית הלקוח- או יותר נכון לאחוזת הלקוח אשר התגורר ברובע טז באחת השכונות היוקרתיות ביותר בעיר.

לאחר עבודה של כ ארבעים דקות סיים נדב את עבודתו, החתים את בעל האחוזה אשר היה גבר נאה בשנות ה 40 לחייו, לבוש בחליפת מעצבים יוקרתית. ובדיוק כשעמד ללכת לדרכו שמע את צמד המילים הבאות.

"חכה רגע"

נעצר נדב, הביט לעברו ואמר, “

נדב:
כן בבקשה, יש עוד משהו שאתה צריך”?

בעל האחוזה:
לא תודה, עשית עבודה נפלאה.אבל לפני שאתה הולך
בו תשב, תנוח קצת ואז תלך.. אני מתעקש.

נדב שראה שבעל האחוזה אינו מוכן לקבל לא, עשה כדבריו והצטרף אליו בשולחן המפואר הממוקם בפינת האוכל.

בעל האחוזה מזג לעצמו ולנדב רבע כוס של GB, סימן לו לחיים והם שתו יחדיו לרוויה. לאחר מכן הביט בנדב למספר רגעים ואמר.

בעל האחוזה:
אתה יודע, שנכנסת לכאן הייתי בטוח שהתבלבלת במקום. כי אני ציפיתי לאיזה בחור מגודל עם שרירים, העונה לשם איגור. ואז ראיתי אותך, ילד רזה שנראה כמו סטודנט. וואלה הפתעת אותי. כל הכבוד..

נדב:
האמת שזו עבודה זמנית..
אני סופר, יותר נכון מנסה להיות
אבל לא כל כך מצליח.

בעל האחוזה:
באמת, מה חסר לך?

נדב חייך חיוך גדול והשיב לו.

נדב:
סיפור טוב.

בעל האחוזה חייך גם כן, הניח את ידו על כתפו של נדב.

בעל האחוזה:
אם סיפור טוב אתה רוצה, אז דע לך
שהגעת למקום הנכון, יש לי סיפור כזה
ותאמין לי שהוא יהפוך אותך לסופר לו
מייחל להיות. ואם רק תרצה
אני אספר לך אותו ..

נדב נהיה סקרן מאוד לשמוע את סיפורו של האדון הנכבד. מיד שלח הודעה למעסיקו שהוא מתעכב מעט והתיישב קרוב קרוב לצד בעל האחוזה כילד המחכה לסיפור לפני השינה.

הסיפור:

לפני הרבה שנים היה ילד קטן, נקרא לו מיסטר בלאק, אשר גדל בשכונת מצוקה כאן בעיר, אימו ניסתה בכל כוחה לגרום לו ללכת בדרך הישר, אך לצערה היא לא הצליחה. מיסטר בלאק אהב את עולם הפשע יותר מכל דבר אחר. הוא וחבריו במקום לדקלם משפטי חכמה היו מדקלמים משפטים כגון

SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND

I GONNA MAKE HIM AN OFFER HE CAN'T REFUSE

גיבורי הילדות שלו לא היו דמויות חינוכיות שתרמו לאנושות. מיסטר בלאק העריץ מאפיונרים מהעבר כמו, מאיר לנסקי, ולאקי לוציאנו.הוא כל כך רצה להיות כמותם, להיות "בחור טוב". ולכן הוא החליט ללכת על זה בכל הכוח

בגיל 16 מיסטר בלאק כבר הסתובב בחברת עבריינים עם רזומה לא קטן.
ובמקום ללכת לבית הספר היה הוא "בעבודה". אבל לא סתם עבודה.. אח של חברו הקרוב ביותר נקרא לו מיסטר סילבר (לחבר) היה מתעסק עם סחורות גנובות מהנמל.. ושני החברים הצעירים היו מוכרים את הסחורה לסוחרים בשוק, הם היו עושים אחלה קופות. ילדים בני 16 עם משכורת חודשית של 10,000 ,זה לא רע אה??

בגיל 21 הם כבר התחילו לעשות דברים כבדים יותר, מיסטר בלאק ומיסטר סילבר ניהלו כלוב -זה קזינו לא חוקי, במחסן באזור התעשייה, זה היה צעד לא פשוט, כי בכדי לפתוח דבר שכזה חייב לקבל אישור מהבכירים יותר.. אבל מיסטר סילבר היה בחור פלילי שלא ראה בעניים. המוטו שלו היה פשוט.
"פה זה המערב הפרוע כל אחד עושה מה שהוא רוצה אז למה לא אנחנו,
רק יבוא הבן אדם שירצה לעשות לנו בעיות ואני ידפוק בו 2 בראש"

ואם אתה רוצה לדעת איך הם הסתדרו עם הכחולים (משטרה) אז בכל פעם שהם היו מגיעים בכדי לסגור את המקום הם תמיד היו נתקלים בקוף – היה להם איש כבן 60 שהוא היה כביכול הבעלים של המקום ובתמורה הם שילמו לו 1000 דולר לחודש.

הרבה מאוד כסף הם הרוויחו שם, בערך 150,000 בחודש וכל זה רק מכלוב אחד.אפשר לומר שכבר הפכו הם לארגון קטן. מיסטר בלק ומיסטר סילבר היו בראש ומתחתיהם עוד 3 בחורים, חבריי ילדות שליוו אותם מההתחלה ולהם נקרא, מיסטר בלו, מיסטר רד, ומיסטר וויט. החבורה כולה הפכה למאוד מוכרת, הרבה כרישים עשו להם כבוד והם נורא אהבו את זה ואולי יותר מדי….

הרגע שבו הכול השתנה.

מיסטר סילבר הציע למיסטר בלק להתפתח ולפתוח סניף נוסף. מיסטר בלק לא כל כך אהב את הרעיון אבל בגלל שהוא היה בכזה HIGH מטורף הוא הסכים. והם פתחו כלוב מאוד מושקע בדירה גדולה במרינה .
המקום הזה היה באמת ברמה אחרת. רק על הריהוט הם שפכו 100,000. וגם כאן ההצלחה לא איחרה לבוא. בחודש הראשון הם עשו קופה של 190000 ובחודשים לאחר מכן הם כבר הגיעו בממוצע ל250,000 בחודש.

השמועה על הקזינו המפואר התפשטה כסערה אדירה בלב ים…הרבה כבדים היו מגיעים, גם מחוץ לעיר, אשקלון, נתניה, ראשון, רחובות.

אבל עוד מישהו שמע.. האדם הזה היה האיש החזק ביותר בעיר, סלח לי שאני לא מוסר את שמו.

ו בערך 4 חודשים לאחר פתיחת הכלוב במרינה אחד מהחיילים שלו התקשר למיסטר בלק ואמר לו "שהבוס מעוניין להיפגש איתו"

מיסטר בלק ידע שאין לא ברירה והסכים להיפגש עימו ואף הציע לו לבוא לקזינו במרינה כאורח כבוד. הבוס הסכים ועוד באותו הלילה הגיע מלווה בשני גורילות. עם כניסתו כל החבורה ניגשה אליו ולחצה את ידו. מיסטר וויט פתח רמי מרטיני חדש מ הקופסא ומזג לו כוסית.

"כבוד גדול עבורנו לארח אותך" אמר מיסטר בלק ש בליבו הוא אומר
דברים דיי אחרים.

הבוס חייך והשיב לו.

הבוס:
אני שמח לשמוע את זה.

מיסטר בלק המשיך בחקירה העקיפה ושאל

מיסטר בלק:
למה זכינו לביקור הזה אם מותר לי לשאול?

הבוס:
תראו בחורים, אני ידבר אתכם ישר, בלי לזמבר את המוח יותר מדי.
שפתחתם את הכלוב הראשון שלכם, אף אחד לא פנה ולא הציק לכם וזה בזכותי.זאת הייתה המתנה שלי אליכם.. אנחנו מאותה השכונה וזה דברים שאני מכבד מאוד.אבל עכשיו יש לכם כלוב נוסף.. שעושה כסף טוב ממה שהבנתי, ואתם מחויבים לתת לי חלק .

דאגה עמוקה הציפה את ליבו של מיסטר בלק ולא היה זה בגלל דבריו של הבוס אלא בגלל המבט הכועס שהופיע על פניו של מיסטר סילבר. מיסטר בלק כל כך חשש שמיסטר סילבר לא יצליח לעצור את עצמו, ישלוף כלי וייתן בו. ומיד הוא אחז בחוזקה בידו של מיסטר סילבר ולחש לו "תירגע, תישאר רגוע”

מיסטר בלק:
כמה אתה רוצה, אם אפשר לשאול?

הבוס:
מעכשיו אנחנו שותפים, 33 יקבל
כל אחד מאיתנו.

מיסטר בלק:
אני חושב שזה קצת גבוה, לא?
חשבתי יותר בכוון של 15 אחוז..

הבוס:
אני אמרתי משהו ופה זה נגמר..אז אל תנסה לערבב אותי .
למה יכולתי לבוא ולקחת את כל המקום לעצמי
אבל לא עשיתי את זה, כי יש לי לב אני.
כל חודש אני רוצה 33 אחוז, ואני ישים כאן בחור שלי כדי לבדוק שהכול תקין.

חושך, זה מה שראה מיסטר סילבר לאחר שהוא שמע את הבוס מדבר בצורה כל כך בוטה לחבר הכי טוב שלו. לחבר שהוא כמו אח בשבילו. וזהו הוא לא יכול היה לשתוק יותר וכבלון שהגיע לשיאו הוא פשוט התפוצץ… על הבוס

מיסטר סילבר:
אז תקשיב טוב אח שלי, תקשיב טוב.. אני ייתן לך כל חודש 33 אבל לא אחוז. 33 שפיצים לתוך הלב. מה אתה אומר אה…?

כולם שמעו את דבריו של מיסטר סילבר אבל אף אחד לא האמין שזה הכן קרה. שהוא עד כדי כך שרוט. לדבר בצורה כזאת ל ראש משפחת פשע.. זהו זה. החבורה כולה וגם מיסטר סילבר בניהם ידעו שככל הנראה המוות הולך לבקר אצלם בקרוב מאוד.

הבוס הניח את הכוס ואמר….

הבוס:
אין בעיה, רק תזכור את המילים שיצאו לך מהפה.
רק תזכור את מה שאמרת לי. להתראות בקרוב.

הבוס וחייליו יצאו מהדירה, לא לפני שהוא נתן להם מבט אחרון של אתם מתים אתם רק לא יודעים מתיי.

כעבור מספר רגעים מיסטר סילבר פתח בהתנצלות ואמר לחבריו שהוא מצטער נורא על כך שסיבך אותם .

מיסטר בלק:
אתה מצטער אחי היקר, אבל זה לא עוזר לנו.
הוא יגמור אותנו עוד לפני כניסת השבת.

מיסטר סילבר:
אז אני ילך אליו. אני יבקש ממנו סליחה….

מיסטר בלק:
לא, זה לא יעזור…. אתה לא מבין זה מה שהוא חיפש..
הרי עדיף לו לקבל 100 אחוז במקום 33
הוא תכנן את זה.. אנחנו חייבים להישאר ביחד לא משנה מה.

מספר דקות מאוחר יותר מיסטר וויט יצא מהדירה,
נכנס לרכב שלו ונסע לפגוש את…. הבוס בכבודו ובעצמו.

לאחר שחייליו של הבוס ערכו עליו חיפוש וראו שהוא נקי.
שאל אותו הבוס את השאלה המתבקשת.

הבוס:
מה מביא אותך לפה?

מיסטר וויט:
אמרתי למיסטר בלק שאני הולך לאיזה
מישהי בכדי שהוא לא יחשוד.

הבוס:
לא יחשוד במה, מה אתה רוצה?

מיסטר וויט:
קודם כל תן לי מילה של כבוד, שכל מה שאני אומר לך נשאר בנינו.. ואחרי שהם יטופלו אני רוצה שתיתן לי חלק קטן מהקזינו. הכלבים האלה זורקים לי 2500 דולר לחודש כאילו אני איזה מישהו מהרחוב..
אתה מאמין ועוד אני גדלתי איתם, שרמוטות!!!

הבוס:
נו דבר!

מיסטר וויט:
החבורה מפחדים אחו שרמוטה.. במיוחד מיסטר סילבר.
והם רוצים להתקשר אליך לבקש סליחה…
אני אמרתי להם שזה רעיון טוב ושאתה בטוח תסלח להם.
אבל זו ההזדמנות שלך לעשות להם כיפה אדומה.. ולגמור אותם..בעוד (מסתכל על השעון) כחצי שעה בערך מיסטר בלק יתקשר אליך ויבקש להיפגש איתך. אם אתה תאמר לו שעליהם לבוא לכאן או לשטח שלא מוכר להם הוא יבין שאתה רוצה לגמור אותו, הוא חכם ה מאנייק הזה. בגלל זה כדי שתאמר לו שהפגישה תהיה בקזינו הראשון שלהם באזור התעשייה .. ב 2 לפנות בוקר ככה. הוא ירגיש בטוח ויאמין שפניך לשלום.
אני יאמר לו שאני לא מרגיש טוב ושאני לא הגיע.אבל אני יהיה שם על הגג עם אחד החיילים שלך, ואיך שהם יכנסו אני והוא נפרק אותם. ואתה יוצא מלך מכל הסיפור הזה. מה אתה אומר?

הבוס אהב את הרעיון של מיסטר וויט.

הבוס:
אוקי, בסדר גמור.תעשה את זה בשבילי
ותקבל 20 אחוז מהקזינו.

השניים לחצו ידיים

מיסטר וויט:
תודה, אתה לא תתחרט על זה.

ואכן זה מה שקרה..מיסטר בלק חייג אל הבוס, וקבע להיפגש עימו בכלוב באזור תעשייה הדרומי

לפנות בוקר.

מיסטר בלק, מיסטר סילבר, מיסטר, רד ומיסטר בלו כבר הגיעו למתחם.
ולאחר רגעים מספר, החבורה הבחינה בבוס ובחייליו צועדים לעברם.
עד למצב בו הם עומדים מולם, ארבע מול ארבע

"שלום שלום" אמר הבוס ולא התאפק לשאול.

הבוס:
אני רואה נכון או שחסר לכם מישהו?

מיסטר בלק:
כן, מיסטר וויט, לא יכל להגיע
הוא לא חש בטוב.

הבוס:
תמסרו לו רפואה שלמה, באמת..

"אני ימסור" השיב מיסטר בלק ונתן את ראשות הדיבור לחברו ויד ימינו מיסטר סילבר.

מיסטר סילבר:
אני שמח שבאת

הבוס:
גם אני…

מיסטר סילבר:
אני חייב לומר לך שלא האמנתי שתסכים..
באמת יצאת אכבר גבר..

הבוס הביט למעלה, לעבר הגג ואמר כשחיוך
מכסה את פניו, "כזה אני”.

מיסטר בלק שוב לקח את ראשות הדיבור ואמר

מיסטר בלק:
כן, אורגינל, אתה יצאת אחלה ואני רוצה לפתוח בסליחה מכל הלב. סליחה על כך שנתנו לך לחשוב שחבר שלנו שגדל איתנו מילדות ייצא נגדנו. וסליחה על זה שהוא כעט ממוקם על הגג ובעוד מספר שניות עומד לפרק אותך ואת הגורילות שלך.

על הגג היה דרוך מיסטר וויט ולצידו שכבה גופתו של אחד מחייליו של הבוס. אשר כעט מביט למעלה ולא מבין איך נפל בידיהם של חבורת ילדים קטנים

מיסטר בלק:
אה ועוד דבר….."כיפה אדומה, זה הסיפור האהוב עליי”.

ועם סיום משפט המחץ הזה, מיסטר וויט חורר אותם אחד, אחד והם נפלו אל מותם!!!

זה היה הרעיון של מיסטר בלק לשלוח את מיסטר וויט עם סיפור טוב אשר יגרום לבוס לבטוח בו.. וזה מה שנקרא בעולם הפשע כ-י-פ-ה א-ד-ו-מ-ה

מאותה הרגע החבורה עלתה לליגת העל וכמו באגדות שום זאב לא ניסה להתקרב אליהם יותר….

מה אתה אומר על הסיפור שאל בעל האחוזה את נדב אשר לפי החיוך על פניו ניתן להבין שהוא אהב מאוד מאוד.

נדב:
וואו.. זה ללא ספק הסיפור הכי חזק
ששמעתי מימיי.. איך כאילו שמעת על הסיפור
הזה.. מי סיפר לך אותו?

בעל האחוזה חייך אליו ואמר.

בעל האחוזה:
זה לא חשוב מי ומה מה שחשוב זה שאני
נותן לך את הסיפור הזה במתנה,
לך תכתוב. זה היעוד האמיתי שלך.
תגשים אותו.

כשסיים בעל האחוזה את דבריו, שלף מכיסו סכום כסף של
כ 5000 דולר ומסר אותם לנדב.

בעל האחוזה:
אל תסרב. לי לא מסרבים.
אתה בחור נחמד ואני באמת רוצה שתצליח.
קח את הסכום הזה. תעזוב את העבודה שלך
ותלך אחרי החלום.. ומי יודע אולי שנה הבאה
אני יקנה את הספר שלך.

נדב לקח את הכסף ונפרד מבעל האחוזה לשלום. כל כך הרבה שאלות הוא רצה עוד לשאול אך ידע שתשובות הוא לא יקבל.

נכנס אל המשאית ובעוד הוא עומד לצאת משער האחוזה נעתקה נשמתו ברגע.
וגם לכם זה היה קורה אם הייתם רואים את מה שהוא ראה.

ארבעה רכבים נכנסו אל חניית האחוזה. וכל רכב היה בצבע האחר.
ובוא נראה אתכם מנחשים את הצבעים, נראה לי שזה לא יהיה קשה.

הראשון – מרצדס כסופה
השני- האודי לבנה
השלישי- ביואיק כחולה
הרביעי- קורבט אדומה

לאחר מכן הוא הביט ברכבו של בעל האחוזה וראה שמדובר ב..
פורשה – שחורה…

ועכשיו הוא הבין שהסיפור הזה הוא הסיפור שלהם…………..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך