PolarTales
זה רעיון שישב לי בראש כבר המון זמן, אז החלטתי לפתח אותו לסיפור. מקווה שזה יצא טוב ^^

העלה השחור: משימה אפשרית (פרק 1)

PolarTales 19/08/2013 770 צפיות 4 תגובות
זה רעיון שישב לי בראש כבר המון זמן, אז החלטתי לפתח אותו לסיפור. מקווה שזה יצא טוב ^^

היא רצה במסדרונות קומת המעבדה בעוד שבאוזניה נשמעו שריקות הקליעים המחרישות. "שמישהו יפעיל את נעילת החירום!" צעק אחד שומרים. לאיטו צנח לו מהתקרה מחסום מתכתי שחור וכבד במעמקי המסדרון. היא האיצה את מהירות הריצה כדי להספיק לעבור תחתיו ולהגיע לחלון. המחסום גם הוא המשיך להאיץ עוד ועוד, הלחץ גבר ופניה נהיו שטופות זיעה קרה.
בשניות האחרונות היא הספיקה להחליק מתחתיו, אך עדיין עמדו בפניה מכשולים. "לעזאזל" היא לחשה לעצמה ביגון למראה החלון שהיה אטום בגלל נעילת החירום. במחשבה מהירה היא הגיעה למסקנה שהמוצא היחיד שלה היה לצאת דרך פתח האוורור למנחת המסוקים. 'זהו,' היא חשבה, 'המשימה נכשלה, עלו עליי. עכשיו הם יורידו אותי בדרגה…'
למרות דבריה, עדיין התעקשה לסיים את המשימה ולצאת מהבניין. היא הזדחלה דרך פתח האוורור הקרוב וניווטה בעזרת מפת פתחי האוורור ששיננה בעל-פה. "לעזאזל שוב" לחשה לעצמה בעצבים כאשר ראתה שגם המעבר לתא האוורור המרכזי היה חסום. לא נותרה לה ברירה אלא להשתמש בלייזר כדי לחתוך את המחסום, כי ממילא יודעים שהיא נמצאת בניין. היא מיהרה לשלוף את המכשיר שהזכיר עט בצורתו ולחתוך את המחסום המתכתי שחסם את הפתח. החתכים הטריים התקררו מהר בגלל זרימת האוויר הקרה שפרצה ברגע שנפתח המעבר, וכך יכלה לעבור בקלות. עומקו של התא היה ככל 42 הקומות של הבניין הענקי, ומטרתה הייתה להגיע לקומה העליונה. היא הייתה במרחק של 5 קומות משם, ואת כל זה הייתה צריכה לעבור בטיפוס על סולם. הפחד על חייה הלך והתגבר עם כל שלב שטיפסה. היא עשתה זאת במהירות מתוך תקווה שכל עבודת הפרך הזאת תסתיים בטוב. שטופת זיעה, היא חתכה שוב מחסום שחסם את המעבר שהוביל אל מנחת המסוקים וכך בנשימות כבדות עלתה במעלה צינור האוורור.
"מֶרְד, מֶרְד, מֶרְד!" לחשה לעצמה בתערובת רגשות של עצבים ופחד על חייה כאשר ראתה ששומרים חיכו לה במנחת המסוקים מעבר לתריסים שחסמו את פתח האוורור. היא בעטה את התריסים המתכתיים ונסה על נפשה בעוד ששוב שריקות הקליעים החרישו את אוזניה. גניחת כאב נשמעה מפיה כשאר אחד הקליעים שרט את הירך שלה. "פצעתי אותה" הודיע אחד השומרים, והיא מעדה על קצה ונשענה על המעקה בקצה המנחת. השומרים התקרבו אליה עם כלי הנשק מכוונים לראשה, והפחד על חייה רק גבר וגבר.
"מחכה להוראות" אמר אחד השומרים כאשר ידו על אוזנו מהדקת את האוזנייה, בפנייה אל גוף סמכותי. שניות ספורות לאחר מכן נשמע באוזנה קול מוכר שהוריד אבן מליבה. "שלוש שניות ואני מגיע" הוא אמר. עם חיוך זחוח על פניה היא קפצה מעבר למעקה, צנחה למטה במהירות והשאירה את השומרים בהלם.

-המשך יבוא-


תגובות (4)

ממש אהבתי מחכה להמשך…

19/08/2013 06:36

ואוו זה אכן יצא טוב, זה מעולה!
אני סופר אהבתי P:
תמשיך (אתה בן נכון?)

19/08/2013 06:38

שמח שאהבתם :)
כן אני בן, וכן אני אמשיך בזמני הפנוי. לא סתם כתבתי -המשך יבוא-

19/08/2013 06:50

תמשיךךךךך!!! וואי זה מותח >

20/08/2013 14:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך