הי, טוב זה הסיפור הראשון שכתבתי!
ואני יכתוב לו המשך! תגובות!

הערפדים האחרונים….

03/08/2011 1009 צפיות אין תגובות
הי, טוב זה הסיפור הראשון שכתבתי!
ואני יכתוב לו המשך! תגובות!

השעה היא 01:22 בלילה,
ושוב אני עומד מול הבית הגדול והאפור שלוף ניבים…
אך שום דבר לא קורה!
לפתע בחוסר צפייה קופצת דמות אדם כ100 מטרים ממני.
אני מתחיל ללכת לכיוונה,היא הולכת לכיווני.
לפני שהספקתי להגיע אליה, הדמות הלא מזוהה קופצת עליי!
אני נוחת על הרצפה,כאשר הדמות הלא מזוהה מסתכלת עליי אני מבין שהיא מזוהה,
זאת הערפדית שראיתי בחלון בבית האפור,שמה היה רוז….
רוז שאלה אותי:
"מה אתה עושה פה? "
עניתי: "מחכה לך"
היא הסתכלה עליי ונשקה אותי!
זה היה מוזר,אך באופן לא מפתיע,נחמד!
התרחקנו לאט אחד מהשני, שאלתי במבט סקרן: "למה?"
היא ענתה:"כי חיכתה לי!"
עניתי:"אוקי"
וחשבתי,זה די מוזר שהניבים שלי עדיין שלופים,הם היו אמורים להיות כבר מוחבאים,
כנראה מכיוון שהיא ערפדית…
היא "חדרה" לי לתוך המחשבות ושאלה אותי אם ארצה להכנס לבית? , אמרתי זאת אומרת חשבתי:בשמחה.
הלכנו לתוך הבית האפור,כאשר נכנסנו לתוך הבית ראיתי את החבר הכי טוב שלי עומד בפתח שלוף ניבים,אבל זה לא הגיוני תום (החבר הכי טוב שלי) הוא בן-אנוש! עצרתי והבחנתי בו,ראיתי סימן נשיכה על גרונו, אך מי נשך אותו? ואיך הוא היה מספיק חזק כדי להפוך לערפד ולא למות? .
המשכתי ללכת לפנים הבית,נכנסנו למסדרון,לפתע בא אלי בחור בעל ניבים ארוכים למעלה ולמטה (בפה) היו לו עניים חומות ושיער שחור,הוא ניגש אליי ואמר: "הי" , עניתי: "אתה לא תוקף אותי" ? , הוא ענה: "כרגע לא"!.
אתם בטח יודעים מי הוא זאת אומרת מה הוא…. ואם אתם לא, הוא איש זאב!
אמרתי לו:"למה אתה כאן" ? , הוא ענה בתשובה פיזית, הוא הפך לצורה המלאה שלו
(לא כלכך שונה ממה שהוא היה בסך הכל הוא נהיה תוקפני ,עמידתו הייתה כפופה ונהיו לו טפרים ארוכים) וכאשר הוא היה בצורה המלאה שלו הוא ניסה לשרוט אותי אך כאשר נסה להזיז את ידו היא הייתה כבולה לקיר עם שאר הגוף שלו! הסתכלתי אליו במבט סקרן , הפנתי את מבטי לרוז ,הנהנתי אם הראש (בצורת לא) ושאלתי:"מה זה אמור להביע" ? היא ענתה:"הוא נסה לחסל אותי" ….
במהירות על (טוב על תשכחו שאני ערפד) דחפתי את רוז ,שחררתי את האיש זאב ורצנו ביחד ליער……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך