"הפוך על הפוך"

03/08/2013 826 צפיות 3 תגובות

מיכאל היה בלש מצוין, הטוב שבחבורה ,כבר מילדות ידע לפתור כל תעלומה.
כשנכנס למשטרה מיד החל לטפס במהרה בסולם הדרגות ונהיה למפקד יחידה.
אף אחד לא ישכח את אותה מסיבה שארגן מיכאל, לרגל קידומו , אפילו מפכ"ל המשטרה היה נוכח שם והוא העניק לו את הדרגות בכבודו ובעצמו !!! המפכ"ל אפילו הזמין אותו למשקה בסוף הערב דבר נדיר
יחסית לאדם שמרן וקשוח כמוהו ! ומה שעוד יותר מעניין הוא שאע"פ שבנו של המפכ"ל חשק בתפקיד בכל מאודו המפכ"ל נתן דווקא למיכאל את התפקיד .
היום קיבל מיכאל את המשימה של חייו :
היום נרצח בנו של ראש העיר , יובל מנור , כל העיר בחרדה בפאניקה בחשש.
כל העיר טרודה למה רצחו את בנו של ראש העיר ? הרי הוא רק בן 21 ?
מילא ראש העיר עצמו אבל בנו ?….
כולם אבל כולם ידעו שרק מיכאל הוא הפתרון !!!
החל מיכאל לחקור לחפש לשאול…החל לפשפש באויביו של ראש העיר…
הראשון היה חיים כהן בעל הקניון הגדול בעיר …לא זו בלבד שהיה משלם הון של מיסים ….
אלא ידוע היה שרצה לבנות קניון נוסף בדרום העיר אך הוא רצה בתוקף לבנות בית ספר .
השני היה יריבו לראשות יוסף העיר שהפסיד את הבחירות ב 300 קולות בלבד
השלישי היה איציק חיים ראש העירייה השכנה …ידוע שעירו הקטנטנה סובלת רבות
מעוצמתה של עירו של יובל …
לכולם מניע …לכולם סיבה אבל מי לעזאזל היה עד כדי כך שפל ?
כל בלש טוב יודע שפיענוח רצח מתחיל בגופה ….
חברו הטוב מילדות מאיר היה הפתולוג הראשי של המשטרה ….
מאיר הבטיח למיכאל שיעשה הכל כדי לעזור לו .
מאיר הבטיח למיכאל "חזור בעוד שבוע ואתן לך מסקנות ". מיכאל שהיה טרוד כל כולו בפרשה
בא לאחר שבוע . נו מאיר מה חדש ? מאיר ענה לו :" חדשות רעות , הקליע של הרוצח נעלם!!!
מישהו גנב אותו באישון בלילה !" מיכאל נעשה מתוח מאוד מתוח .
חשב לעצמו :"מי היה עד כדי כך מתוחכם כדי לגנוב את הראיות ??? ואיך הצליח לעבור את השמירה והאבטחה ???"
החל מיכאל לחפש טוב בכל המכון הפתולוגי ולא מצא שום סימני פריצה !
החל מיכאל להפעיל את התאים האפורים במוחו ….האם מאיר מסתיר ממנו משהו ? האם הוא מחפה על מישהו ? אולי על הרוצח ??? ולמה לעזאזל ???

החליט מיכאל ללכת עד הסוף בענין והחל לרגל אחר מאיר. יום א עבר בשלום ….
יום בי בשלום יום ג בשלום ככה כל השבוע …..
החליט מיכאל פשוט לבוא ולהתעמת עם מאיר ! למרות הכאב הכרוך בכך הזמין כמה חברים ליחידה כדי שיעזרו לו להתקין מכשיר האזנה .
הם נפגשו בבית קפה דיברו על הא ועל דא ….פתאום החל מיכאל לזרוק שאלות על הפריצה למעבדה…
שאל מיכאל :"תגיד מאיר איך זה שאין סימני פריצה למעבדה ???"
הוא ענה:" כנראה שאלה פושעים ברמה …." "ולמה דווקא את הכדור הזה החליטו לגנוב ???"
"תאמין לי שיש דברים שאפילו אני לא יודע…" המשיך מיכאל להביט לתוך עיניו של מאיר :"אתה בטוח ? מאיר אני מכיר אותך עוד שהיית בגן ספר לי את האמת !!!" "איזה אמת אני אשם שפרצו ???"
ענה מאיר. מיכאל עונה לו :" חשבתי שחברים לא מסתירים דברים אחד מהשני …."
"לעזאזל איתך מיכאל !!!" ענה מאיר . "אני זרקתי את הכדור בסדר!!!"
"אבל למה ? מישהו מאיים עלייך ? ממי אתה מפחד ?" מאיר ענה לו:" הכדור היה "מאוזר"(סוג של אקדח ישן )
9 מ"מ" פניו של מיכאל נהיו לבנות כשלג….מאיר השאיר שטר 50 ₪ על השולחן ועזב את המקום .
מהאקדח הישן הזה נותרו שני יחידות בלבד…האחד במוזיאון בגרמניה ..והשני הוא אצל…מיכאל!!!
מהר רצו השוטרים לדירתו של מיכאל וראו …חסר כדור במחסנית….
האם מיכאל משטה בכולם ???
מיכאל מובא לתא המעצר …כשנשאל עם מי ירצה לדבר שיחה אחת , ענה ללא היסוס :"עם מאיר הפתולוג !"
מאיר הסתכל עמוק לתוך עיניו של מיכאל במין מבט מרחם…מיכאל ישב ושתק דקות ארוכות ….
עד שהחל ממרר בבכי אתה חייב לעזור אין לי מושג מה קרה פה ! מישהו מנסה להפליל אותי ! עזור לי בבקשה ! מאיר ענה לו בקרירות מסוימת :" חשבתי שחברים לא מסתירים דברים אחד מהשני …."
מיכאל כאילו "בלע את הלשון שלו" .מאיר בקש : "רק רוצה לדעת את האמת ? מה קרה שם ? זה הכל !!!
אני מוכן לשבת במקומך תאמין לי ..רק תהיה כנה !!מיכאל המשיך בשלו תאמין לי שאני בדיוק כמוך מחפש את האמת …תפרו לי תיק ! עם דמעות החונקות את גרונו אמר מאיר :"אם לא תעזור לעצמך אף אחד לא יעזור לך" ויצא מהתא !
החל לקרוא :"סוהר !!! סוהר !!! נגש אליו הסוהר :"מה אתה רוצה ??? אני חייב להתפנות !!! יש לך 2 דקות זוז " כשפתח הסוהר את הדלת הזריק לו מיכאל סם מטשט והוא נרדם מיד ! החל מיכאל להפשיטו ולקח את מדיו ! בשקט לקח את הניידת המשטרתית והחל לסוע , כשיצא משטח בית הסוהר פתאום התעורר הסוהר והבין מה קרה ..מיד דווח על המקרה . כל העיר נעשתה סגורה ומסוגרת אין יוצא ואין בא .
רק לאחר מספר ימים נמצאה הניידת שהיא מרוסקת לגמרי !
מה עלה בגורלו של מיכאל ? איך הוא יכול להוכיח את חפותו כניצוד? , אם הוא חף בכלל !

בודד , עייף , מבולבל החל לחשוב מיכאל מי ניסה להפליל אותו ? ואיך הצליח לקחת האקדח בלי שאפילו
שירגיש הוא בעצמו הרי הוא נושא את האקדח איתו כל הזמן ?!?!
המשימה הראשונה של מיכאל הייתה להגיע לביתו שכנראה משם נגנב האקדח כדי לבצע את הרצח !
משימה לא פשוטה שכן המשטרה רובצת על ביתו !!! חשב וחשב מיכאל מה לעשות פנה לחברו רוני , רוני היה צלם הראיות של המשטרה , נגש אליו מיכאל באמצע הלילה . בתחילה חשב רוני כי מדובר בפורץ לכן נגש לדלת עם אקדחו ! פתאום הוא פותח את הדלת ואת מי הוא להפתעתו את המבוקש מס 1 בעיר !
החל רוני לומר :"תגיד אתה משוגע ? תסגיר את עצמך מיד !!! ענה לו מיכאל :"תסתכל לי בתוך עייני ! אתה באמת חושב שאני אשם ? רוני השפיל מבטו …מה אתה צריך ממני ? אני צריך להתחזות אלייך כדי להכנס לביתי ! בלי לומר מילה נתן את תעודת הצלם שלו והם נפרדו בלי לומר מילה .
מיכאל היה אשף תחפושות ! בא באישון לילה לביתו החל לסרוק כל דבר , חיפש וחיפש ולא מצא כלום
ראה את מיטתו את ארונו אפילו את ארנקו מאפרה אהיל …שום סימן לפריצה ! רק הבחין בריח מוזר שלא היה בטוח מהו … דעתו של מיכאל נטרפה עליו אין קצה חוט אפילו !
המשיך מיכאל במסעו והבין שעליו לתחקר את החשודים ולהבין איך הפלילו אותו.
חיים כהן היה בליין גדול החליט מיכאל לארוב לו במכוניתו מרצדס יפייפיה . כעבור ערב של בילוי עם בנות והרבה אלכוהול נגש למכוניתו כדי לנסוע מיד תפס ואותו מיכאל ואמר סע לאן שאגיד לך וזהו .
הגיעו ליער מבודד החל מיכאל לטעון את אקדחו ," נגמר הענין של "השוטר הטוב" אני רוצה עכשיו תשובות למה רצחת את בנו של ראש העיר ואיך הצלחת להפליל אותי" ? "לא עשיתי כלום נשבע לך ! בחיי! זה שלא הייתי שמח לאידו של החלאה הזאת אבל יש לי גבולות !!! אמר חיים . "טוב חשבתי שאתה כן רוצה לחיות
חבל…חיים החל ממרר בבכי לא…בבקשה מיכאל כיוון את האקדח לרקתו של חיים , "הזדמנות אחרונה "
אמר מיכאל ולחץ על ההדק !!! בום !!!
אתה יכול לתת האקדח מתנה לבין שלך הוא בטוח אוהב קפצונים ….
הבין מיכאל שכנראה לא הוא האשם רק לפי המבט בעיניו !
עבר מיכאל לחשוד השני , יוסף , המתין לו בביתו , כשבא נחרד מאוד למראה עיניו אדם זר נמצא אצלו בסלון! מיד רצה לקרוא למשטרה אך מיכאל לגלג בציניות "כמה חבל שהטלפון אף פעם לא עובד כשצריך אותו" המשיך מיכאל והוסיף :"לא באתי לשחק משחקים אתה תגלה לי כל מה שאתה יודע ולא יודע על הרצח
ואיך לעזאזל הפללת אותי ? ענה לו יוסף :"שמע חבוב אתה מבוקש במשטרה אני לא חייב לך כלום עכשיו עוף מפה !!" אין בעיה רק חשבתי שאתה אוהב את אישתך …" מה ?!?! לא הבנתי מה הקשר אליה ? "אמר יוסף.
"היא נמצאת אי שם כשמטען נפץ מחובר אליה …ככה תיתן לה למות ?!" אמר מיכאל ."אלוהים ישמור השתגעת ? אני אהרוג אותך !!! אני לא יודע כלום לא קשור לזה בכלל !"" החיים קשים בתור אלמן אתה יודע…" הקניט אותו מיכאל . יוסף הפציר" קח את כל הכסף שלי יש לי חשבון בשוויץ יש לי פרארי חדשה קח את המניות אפילו ". "אישתי היקרה …" אמר כשדמעות חונקות את גרונו….כשהבין שגם הוא כנראה לא הוא הרוצח נתן לו את השלט למטען והבטיח לשחררה…
מיד התקשר יוסף לאשתו :"את בסדר ?"" כן מאמי אמנם איזה בת זונה לקחה את הנעליים האדומות שכל כך רציתי לקנות אבל אני אחיה חח". שעבדק את השלט צחק כששמע את חלונות רכבו עולים ויורדים .
גם חקירתו של איציק חיים העלתה חרס …..
כשהוא מיואש וכבר חצי משוגע החליט שאין לו מה להפסיד הוא הלך לפגוש את האדם שלימד אותו הכל בחיים ,מפכ"ל המשטרה , כמה אירוני לא ?
מן הסתם ברור שמשימת החדירה לביתו של המפכ"ל אינו דבר של מה בכך ! אבל תסמכו על מיכאל !
מיכאל ידע שהמקום היחדי שאינו מאובטח בבית היא מערכת הביוב. פתח את מכסה הניקוז וחדר לתוך החצר
בדיוק כשנכנס לתוך החצר החל כלבלבו של המפכ"ל סומסום לנבוח …מיד הסתתר מיכאל מיד באו מספר שומרים חמושים כשלא מצאו כלום אמרו :"איפה החתולה שלך סומסום איפה היא " וצחקו .
ידוע שהמפכ"ל היה קנאי לפרטיותו דבר שהקל בדבר מה את הגישה אל המפכ"ל . מיכאל הצליח להכנס דרך חלון המטבח , המפכ"ל שהיה בעל חושים חדים מאוד , שמע רעשים , מיד לקח את אקדחו ומכשיר הקשר שלו ודיווח לשומרים והורה להם להיות בכוננות . אט אט ירד המפכ"ל ואת מי הוא ראה להפתעתו? את מיכאל!
מיד הניח את האקדח ואת מכשיר הקשר והחלו לחבק אחד את השני . הפרח הכי יפה שגידלתי אי פעם !
"אתה חייב לעזור לי אמר מיכאל !"" אתה יקר לי כמו בני אני מוכן עכשיו לסדר יציאה מהארץ , תבנה חיים חדשים תתרחק מהבלגן פה בשביל מה את צריך את זה ?"" המצפון שלי לא יהיה שקט עד שהאשם יבוא על עונשו !!!" התעקש מיכאל ." אתה לא ילד, אתה יודע כמה מקבלים על רצח !!!"הזהיר אותו המפכ"ל "אני יודע גם שלא ביצעתי אותו !" השיב מיכאל.
המפכ"ל נעשה מתוח ועצבני ולכן הדליק סיגר , מסוג טוב ומשובח שרק הוא מעשן בישראל .
רוצה ? שאל המפכ"ל לא תודה ענה מיכאל אני לא מעשן . לאחר מספר דקות הבחין מיכאל במשהו מוזר
הריח היה מוכר אבל מאיפה ? התאמץ מיכאל לזכור וכמעט התעלף. רגע רגע זה הריח שהיה בחדר שבו תמיד הייתי שומר את האקדח איך זה יכול להיות הוא מעולם לא היה בביתי ?! המפכ"ל קשור לרצח ?!
החליט מיכאל להתעמת עם המפכ"ל . מסכן בנו של ראש העיר חטף כדור בדיוק בלב…"מה פתאום הכדור חדר לריאות הוא מת מוות איטי מאוד המסכן …"תיקן אותו המפכ"ל." הגופה והכדור נעלמו איך את בדיוק יודע את זה ???" הטיח בו מיכאל .
המפכ"ל החל להזיע ..לגמגם… לעזאזל איתך ….תמיד היית קוץ בתחת !!!
מיכאל כבר לא הבין מאומה ! "תמיד מיכאל ומיכאל ומיכאל בני הוא השוטר הטוב במחלקה וכולם יודעים את זה אבל כולם מקטרגים …מינוי פוליטי ושטויות כאלה . אז כל מה שהייתי צריך הוא לדאוג להעלים אותך מהסביבה ….ואז הבמה תהיה שלו ! מנוול!!! לרצוח נער בן 21 רק כדי להפליל אותי ? ואיך לכל הרוחות הצלחת להגיע לאקדח שלי בלי שאני ארגיש ?"" לרצוח? אני לא רצחתי אף אחד, אתה רצחת !"" אין פה אף אחד.זה נשאר ביננו
כיצד הפללת אותי ?"" גם לנידון למוות יש בקשה אחת אז תקבל תשובה "אמר המפכ"ל .
זוכר את המסיבה שעשית לכבוד המינוי שלך ? זוכר שיצאנו לשתות אחר כך ? נו אמר מיכאל בבירה שלך הייתה הפתעה קטנה שעזרה לך לשמוח ואז אני השתמשתי בכישורי ההפנוט שלי ואתה כמו ילד טוב קמת ורצחת את האדם הראשון שראית ואיזה יופי נפלת על בנו של ראש העיר ואיזה יופי אפילו אתה לא יודע שאתה הרוצח .
במקצוע שלי אני רואה הרבה חלאות אבל אתה זן נדיר !!!!
חברה כנסו פנימה הורה לשומרים :"עצרו אותו מיד !!!" הורה להם, אך השומרים אזקו ועצרו אותו !
"מה אתם עושים מטומטמים ?? זהו המשחק נגמר אנחנו יודעים הכל !
אמר המבאטח כנראה שאתה גאון בלתכנן תוכניות אבל תכבה את מכשיר הקשר לפני שאתה מתוודה !
הסתכל המפכ"ל לתוך עיניו של מיכאל ואמר :"התוכנית שלי הייתה מושלמת אבל הייתה לי רק טעות אחת! טעיתי בהערכת כח הרצון שלך …


תגובות (3)

אני אוהבת את הכתיבה שלך :)

03/08/2013 13:17

חחחחחח השם של הסיפור הזכיר לי המבורגריה שהיינו אוכלים בה לפני שניהיתי צמחונית חחח
תמשיך לכתוב כל כך יפה :)

03/08/2013 13:52

תודה רבה לכן :) יש עוד ..אפרסם בקרוב …

04/08/2013 21:25
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך