AstarHoran
סורי שהעכבתי כול כך הרבה לא הצלחתי להכנס למשתמש O.O

הפחד מהמוות או בעצם מהאהבה? -12

AstarHoran 06/10/2013 612 צפיות תגובה אחת
סורי שהעכבתי כול כך הרבה לא הצלחתי להכנס למשתמש O.O

"תשחררי אותם!" ג'יימס צעק לעבר מריה
"קודם את הילדה" מריה אמרה ברוגע.
"אם אתם לא תשחררו אותם אני נשבע לכם ש-"
"שמה? מה בדיוק אתה יכול לעשות אנחנו מחזיקים בחברים שלך"
"אה באמת? מה אני יכול לעשות? את זה!" ג'יימס החזיק את סם בחוזקה ורץ במהירות העל טבעית שלו לכיוון ג'וש וכריס. הוא שבר את השלשאלות שכבלו אותם והם התרוממו מיד, כריס תפס את סם מאחורה ולא נתן לה לזוז בעוד היא צועקת ומנסה להשתחרר.
ג'יימס וג'וש הלכו לעבר מריה ואדוארד ששלפו אקדחים וכיוונו אותם אליהם ג'וש רץ והפיל להם את האחדחים.
מריה נפלה אחורנית, וג'וש התקדם לכיוון אדוארד אדוארד החל ללכת לאט אחורנית, בעוד ג'יימס רץ לתפוס את מריה.
היא זרקה עליו יתד עץ ששלפה מחגורת העור שלה, ג'יימס חמק ממנו ותפס אותה, מחזיק אותה חזק כדי שלא תברח.
אדוארד נפל מערימה של ארגזים ישנים שהיו על הריצפה ג'וש חייך לעברו, הוא החל לזחול אחורה, ג'וש כבר כמעט הגיע אליו אבל אז כשהוא היה מספיק קרוב, אדוארד שלף מהמגף שלו יתד עץ. הוא תקע אותו ברגל של ג'וש, צעקת כאב נמלטה מפיו והוא החזיק את רגלו והחליק כנגד הקיר לרצפה.
ג'יימס עזב את מריה שנפלה בחבטה על רצפת הבטון ורץ לעבר ג'וש הוא העיף מבט ברגלו ואז הרים את פניו והסתכל באדוארד שקם בנתיים על רגליו במבט רצחני הוא רץ לעברו. אדוארד בהחלט לא ציפה לזה.
ג'יימס תפס אותו מהגרון והרים אותו מהריצפה "איך אתה מעז!" ג'יימס צעק עליו "אתה הולך לשלם על זה!" הוא הוריד אותו ודחף אותו על הריצפה אדוארד עף כמה מטרים, הוא המשיך להתקדם לעברו הוא התכופף אליו ותפס אותו בחוזקה
"עזוב אותי חלאה!"
אדוארד צעק וניסה להשתחרר מאחיזתו.
ג'יימס לא התייחס לדבריו הוא רק הקריב את שיניו לצוואר שלו
"לא, לא! אל תעשה את זה!!" מריה צעקה. כריס רץ לעבר מריה עם סם בידו והעיף אותה לקיר "סתמי!" הוא צעק עליה
"לא אל תעשו את זה! אל תהרגו אותו!" מריה התחננה דמעות עמדו בעניה.
"תני לי סיבה אחת טובה" ג'יימס גיחך לעברה כשהוא לא עוזב את אדוראד לשניה.
מריה לא ענתה, כריס גיחך "אין לך כלום אה?" ג'יימס קירב את צווארו של אדוראד ההמום לשיניו
"בבקשה לא! אנחנו בחיים לא נרדוף אחריכם ולא אחרי שום ערפד אף פעם אני נשבעת! הוא כמו אבא בשבילי, בבקשה!" מריה צעקה אך ג'יימס לא שינה את דעתו
"מצטער זה לא מספיק!" הוא צעק ובמילים אילו הוא נשך את אדוארד.
צעקת כאבו של אדוארד, התערבבה עם צעקתה של מריה וצעקת ההיסטריה של סם, שעדיין לא התרגלה לרעיון שהיא בחברת ערפדים.
זה היה יותר מידי בשבילה.
היא התעלפה בידיו של כריס, שמיד הניח אותה די קרוב לג'וש שעוד סבל מן הכאב ברגלו.
אם הוא לא ישתה דם בקרוב הוא עלול למות…
ג'יימס עזב את גופו חסר החיים של אדוארד והתקדם לכיוון מריה.
חיוך של תאווה מרוח על פניו. התחושה הזאת שהוא מפחיד את הטרף, הרגע הזה שהוא נושך בחוזקה, והדם החם שמתפשט בפיו ונותן לו כוחות מחודשים. הוא מת על התחושה הזאת ועל איך הוא יכול להחליט אם אותו אדם יחייה או ימות אם הדם שהוא יקח ממנו ישאיר את האדם בחיים או יהרוג אותו.
מריה קברה את ראשה בין ידיה והתחננה שהוא יעזוב אותה, בעוד הוא מתקדם לכיוונה, רגליו כשלו תחתיו והוא התמוטט על הריצפה חסר הכרה.


תגובות (1)

יופי את. יופי -,-
תמשיכי כבר O_O

06/10/2013 14:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך