lani cullen
אני לא יודעת אם זה יימתח אותכם אבל כשאני רשמתי את זה הייתי המתח על מה אני עצמי ארשום!
תודה שקראתם :-)

הפריצה פרק 1

lani cullen 27/12/2012 934 צפיות אין תגובות
אני לא יודעת אם זה יימתח אותכם אבל כשאני רשמתי את זה הייתי המתח על מה אני עצמי ארשום!
תודה שקראתם :-)

לא חשבתי שיש דרך לצאת מזה.סוקר הסתובב אליי בפליאה והבנתי מייד מה הוא רצה להגיד לי דרך הגמגום החרישי שלו.ידעתי שאנחנו בסכנה.הנורים המשיכו להפציץ את האזור בזמן שאני ואחי יושבים בצינור הקטן,שאף נורה לא היה חולם על זה שאנחנו כאן.
הפתח היחידי של הצינור היה ברחוב אקלספס הפתח שלו היה סוג של חור ביוב בין אבני השפה.
הפתח שלו דיי קטן אבל אם נכנסים לתוכו בשכיבה אפשר עוד להיכנס אליו.
כשנכנסים הוא הולך בכיוון מטה ואז יש מקום שהוא בעצם תעלת ביוב,תעלת ביוב ארוכה מאוד.
אחרי לפחות חצי שעה של הליכה מגיעים לסוג של מקום גדול,גבוה ששם יש שני פתחים פתח לתעלת ביוב רגילה שממשיכה ופתח ל-המערה.
כשהתקרבנו למקום הגדול שנראה כמו פרוזדור,והתלוצצתי עם אחי משהוא שלא ממש באווירה ואמרתי לו שהוא מוזמן לביוב.הוא גיחך.מזמן לא שמעתי אותו שמח.אחרי שנכנסנו לפתח ה-מערה הלכנו עד שהגאנו לסוג של קיר מחסום שחור אטום לגמרי.
היינו פה בפעם הראשונה מאז פרוץ המלחמה עם הנורים אבל ידעתי בדיוק מה צריך לעשות בגלל המכתב ששלחו לי ולאחי לפני פרוץ המלחמה.
אלין וסוקה:
"עוד שבוע בתאריך 9.6.96 תרוצו לרחוב אקלספס תילכו לחור הניקוז היחיד ברחוב תיכנסו לתוכו."
"אחרי שתלכו הרבה זמן תיכנסו למקום הנקרא 'פרוזדור' ושם יהיו שתי פתחים אתם תיכנסו לימיני."
"אחרי שתיכנסו ותלכו תגיעו לקיר ,מחסום שחור . כדי לעבור את המחסום אליכם להניח את שתי ידכם אל המחסום השחור ולהגיד את הקוד אליירסוק598 ואת השם של כל אחד מכם לאחר מכן תדעו מה הולך"
תודה אנונימי.
אז עוד לא האמנתי שזה נכון או בכלל הגיוני.אבל לפני שהספקתי להבין באותו יום מחבלים נורים הרגו את שתי הוריי.
כמו שהיה רשום במכתב אני ואחי שמנו את ידינו על המחסום שבפליאה היה חמים ואמרנו ביחד את הדבר:
אלרייסוק598 אלין וסוקה.
אז פתעום עברו קווים ירוקים של זיהוי מהצד נשמע קול מוקלט של אישה,כאילו ידעה מה הולך להיות.
"סוכנים מיוחדים 98 ו 99"
"סוכן 99 סוקר פטר"
סוכנת 98 אלין פטר"
ברוכים הבאים ל-המערה.
מה? סוכן וסוכנת מה?
מה הולך כאן!?!?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך