חתולת ספרים
סורי, סורי, סורי שהעלילה מתקדמת מהר!

הרובה פרק 4 – "מכתבים"

חתולת ספרים 19/10/2013 632 צפיות אין תגובות
סורי, סורי, סורי שהעלילה מתקדמת מהר!

אנבל שילמה ויצאה לרחוב. היא שנאה את העיר הגדולה בה חיה, את הרעש, הזיהום, המכוניות, הביניינים ואת כמות האנשים. עכשיו היא צריכה להבין איפה נמצא מסתור המאפיה. היא החליטה לבסוף לחזור לשכונת הפשע, ולסחוט כמה אנשים לתשובה. היא לא רצתה לעשות את זה. אבל כרגע זו נראתה האפשרות היחידה. היא התהלכה ברחובות, העוני מסביבה צועק לעזרה. לפתע, היא הבחינה בספר עב-כרס. היא הרימה אותו ושלושה דפים שנקרעו מהספר נפלו. היא התיישבה על הספסל ועיינה בהם. זה בהחלט לא היה מנומס או יפה מצדה, אך היא ידעה שרק כך תוכל להחזיר את האבידה לבעליו. היא התחילה עם דף קרוע אחד, בו הופיע ככול הנראה מכתב:

'ג'יימס
נפגש בבית המאפיה בלונדון. תביא את הסם. אני רוצה כמויות של אופיום. ותמהר.'

על המכתב לא היה חתום שם, והוא היה בכתב מסולסל ויפה. זה בדיוק מקשר את זה למאפיה… מה שהיא חיפשה.. אולי היא ברת – מזל יותר משהיא חושבת. היא עברה למכתב אחר, מקווה למצוא מידה לגבי מיקום המאפיה, או אנשים המקושרים אליה. במכתב:

'ג'יימס
אני רוצה לראות אותך, נדבר על הסם. תבוא לרחוב של האבנים היקרות מספר השטן. ותבוא לבד.
הבוס.'

כנראה שהמכתבים היו שייכים לבחור המקושר למאפיה בשם ג'יימס. והמכתב השני וודאי נכתב לפני הראשון. היא הרהרה. אבל מה זה אומר הרחוב של האבנים היקרות? ומספר השטן? זה חידה כנראה… היא חשבה. אנבל ישבה כך על הספסל שעה ויותר, מהרהרת בדבר החידה. היא רשמה לעצמה –
אבנים יקרות – יהלום, קריסטל, קווראץ,
מספר השטן – ?
היא הלכה לרגע לחנות קטנה, ורכשה לעצמה מפה של רחובות לונדון. היא עיינה בה וחיפשה שם של אבן יקרה. היא מצאה רחוב הקריסטלים ורחוב הפנינה. פנינה זה לא ממש אבן.. היא חשבה. ולגבי מספר השטן – היא בהחלט לא ידעה. היא החליטה לבקר בכנסייה, לשאול על זה.
"שלום." היא אמרה לכומר שעמד בפתח.
"אני יכולה לשאול אותך שאלה?" היא הוסיפה במהירות.
"כן. כל מה שקשור לדת.. כי זה מה שאני יודע." הוא ענה. בקול עמוק וידידותי.
"מה הוא.. מספר השטן? שמעתי את זה איפה שהוא.."
"אוהו! שאלה דווקא על השטן.. הממ. אני חושב שאת מתכוונת למספר 666 הוא מסמל את השטן. כן."
"תודה רבה לך! "היא אמרה ורצה במהירות חזרה לסימטה. אין לה זמן. היא לא התביישה. היא בדקה אם ברחוב הקריסטלים יש ביניין מספר 666. כן. היא תלך לשם מחר על הבוקר.
היא שכבה על הספסל וחשבה. היום עבר מהר. היא ללא ספק קרובה מאי – פעם לפיענוח התעלומה שהמשטרה התעקשה להחביא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך