Felis
לא מבטיחה המשך.

ווטרפול (פרולוג)

Felis 28/11/2015 695 צפיות 3 תגובות
לא מבטיחה המשך.

ווטרפול היא עיירה נחמדה בסך הכל. קטנה, שקטה, קצת מרוחקת, אבל נחמדה בסך הכל. האנשים בה חביבים, מאירי פנים, שומרי חוק וסדר, אזרחים טובים שחיים חיים שקטים בעיירה קטנה מלאה בבתים קטנים עם גינות קטנות וירוקות. הם מבלים בבית הקפה היחיד שיש בעיירה, קונים מצרכים לבית באותו הסופר, מתאשפזים במידת הצורך באותו בית החולים וכולם מכירים את כולם. כשמגיעים אנשים חדשים לעיירה כולם מקבלים אותם בזרוכות פתוחות ומנסים לעשות כמיטב יכולתם בכדי להנעים על הבאים את שהותם במקום.
כן, עיירה נחמדה בסך הכל.
רק שאיש מעולם לא יצא ממנה.
לפחות לא חי.

קוראים לריי אנדרסון ואני סוכן מיוחד של האף-בי-איי. נשלחתי לאיידהו לחקירה בעדיפות ראשונה בנושא היעלמותם של שני סוכני אף-בי-איי אחרים. הסוכנת קרינה ברנסן והסוכן מק'רוי. עזבתי את הבית שלי בניו יורק לפני כמה ימים לטובת החקירה הזאת וביקשתי מאחותי, סרינה, לשמור על הכלבה שלי, קנדי, רק לכמה ימים עד שאחזור.
אם רק הייתי מנחש שכשאסע עם השותף שלי, הסוכן המיוחד רוברט סטיבנס, לכיוון העיר בה ניראו לאחרונה הסוכנים האלה תיכנס בנו משאית ואתעורר במקום המקולל הזה, הייתי מגיש בקשה לדחיה. הייתי נשאר בניו יורק עם קנדי וממשיך להגיע כל יום שלישי וחמישי לארוחות ערב אצל סרינה.
אבל רצה הגורל והגעתי הנה. לעיירה מלאת הסודות והשקרים הזו, ללא כל סיכוי לצאת ממנה אי פעם.
מה אוכל להגיד.
ברוכים הבאים לווטרפול.


תגובות (3)

דווקא נשמע מעניין לגמרי. אשמח להמשך :)

29/11/2015 18:59

כנ"ל

30/11/2015 16:40

תמשיכי נשמע ממש טוב :)

08/12/2015 15:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך