צחקנית (:
אווהבת אחת אחתתתתתתתתתתתת

זה סוד – פרק 11

צחקנית (: 08/07/2013 713 צפיות 7 תגובות
אווהבת אחת אחתתתתתתתתתתתת

"תראו תראו מי הופיעה.. ממש שלגייה, רק שבמקום שבעה גמדים יש לה שניים," פלטה איטה בלגלוג וארבעת הבנות פרצו בצחוק מתגלגל וקולני.
"מאוד מצחיק…" מלמלה לוסי, נעלבת.
"טוב אל תשחקי אותה," פלטה עדן, והמשיכה:
"תסבירי לנו כבר מה קורה,"
"אני בעצמי לא יודעת," ענתה לוסי בלחץ, והמשיכה:
"הם לא מספרים לי כלום!!! וזה שאנחנו נעלמים… זה סתם כי אין לנו כוח," אמרה לוסי בהיסוס.
"ברור, מה זה משולש אהבה? אנחנו לא נולדנו אתמול מותק," אמרו פלומה ואילנה יחד.
"לוסי עם כל הכבוד, כמה שניסיתי להיות נחמדה אלייך, את פשוט ייבשת אותי, אז לי אישית נמאס," אמרה איטה בעצבון, ושיחקה בשערה. לוסי לא הגיבה.
"רואה? על זה אני מדברת," אמרה לה איטה וקמה.
"בנות, נמאס לי לדבר לקירות, אני הולכת. מישהי באה איתי?"
"אני," אמרו כולן בבת אחד, העיפו מבט מזלזל אל עבר לוסי, והלכו. לוסי פנתה לחפש את דין וג'ייסון, מיואשת. הצלצול נשמע, ומייק וג'ייס מיהרו לחפש את ארבעת הבנות. הם חיפשו ברחבי בית הספר והגיעו לפינה נטושה בחצר בית הספר.
-נקודת המבט של איטה-
ברגע שראיתי את מייק, שחכתי הכול. שחכתי את לוסי המעצבנת הזאת, שמרגע לרגע מעלה לי יותר ויותר את העצבים. שחכתי את השיעור שממנו העיפו אותי, שחכתי כמה נמאס לי לחיות בפנימייה, שחכתי מה קרה לי ביער. שחכתי הכול. נזכרתי שיש עוד נקודות אור בחיים האלה – יש את החברות שלי, יש את האהבה. יש את השמחה. איך אומרים? "תחייכו כול עוד יש לכם שיניים, לא צריך סיבה לחייך, תחייכו,". ובעצם, מה רע לי? אני יפה, יש לי חברות מדהימות, יש לי את מייק, וגם ג'ייס ידיד מדהים, אבל אין על מייק… חוץ מזה שפלומה וג'ייס חייבים להיות כבר זוג.
-חוזרים לנקודת מבט רגילה-
מייק התיישב ליד איטה, והרים את ראשה בעדינות מהסנטר.
"מה קרה?"
"סתם, יום מבאס…" ענתה איטה בביישנות.
"אנחנו נשאיר אתכם לבד," אמרה עדן וקרצה לאיטה. כולם הלכו, איטה ומייק נשארו לבדם.
"מה קרה איטה?" שאל מייק ברוך.
"אני עייפה כבר," אמרה איטה באנחה.
"ממה?"
"מהכול,"
מייק חיבק את איטה בשקט. צמרמורת קלה עברה בגופה.


תגובות (7)

אוהבת אותך!!
ותמשיכיי כי אני מבקשת פיצוייי על יום שלם

08/07/2013 13:46

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני כלכך מתנצלת לא הייתי בבית
עשר דקות וממשיכה

08/07/2013 13:49

נונו נונונונו תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייי

08/07/2013 13:52

אברו כבר 10 דקות ויותר

08/07/2013 14:14

תקשיבוווווווו אני פשוט מהפלאפון ואני לא יכולה להמשיך כי אין לי כוח להקליד בפלא כלכך הרבה..
רוצות אני יקום מחר מוקדם ואפרסם כמה פרקיםםםםם כפיצוי???

08/07/2013 14:26

כעעע

08/07/2013 14:29

טובושששש

08/07/2013 14:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך