זה סוד – פרק 14

צחקנית (: 09/07/2013 703 צפיות 7 תגובות

לאחר כמה דקות איטה נרגעה.
"אני לא בוכה בגלל אלכס. אני בוכה כי אני רוצה הביתה," מלמה איטה בקול צרוד ושקט.
"כולנו רוצות איטה," אמרה לה עדן בעידוד.
"בן אדם נשבר לפעמים אילנה. אני לא בדיכאון ולא דרמטית," פנתה איטה אל אילנה.
"סורי…" מלמה אילנה.
"בואו נשכח מהכול… בואו פשוט נחזור לשיעור או נחכה להפסקה כאילו כלום לא קרה…" אמרה פלומה.
"רוצות?"
"טוב," אמרה איטה ביובש, וארבעת הבנות התיישבו במעגל.
הן ישבו בשתיקה, כי לאף אחת לא היה מה לומר. הן יישבו ושתקו, חיכו לצלול בסבלנות. כעבור כמה זמן שנראה כמו נצח, נשמע הצלצול.
"בואו נתעודד, אנחנו ארבע מול אחד," אמרה עדן בחיוך.
"שש, עם מייק וג'ייס," הוסיפה אילנה.
"גם אחד על אחד זה בסדר," מלמלה איטה.
הילדות פנו לקפטריה, כי הגיעה ארוחת הצהריים. הן ראו את אלכס מרחוק.
"תבליגי, פשוט תבליגי," לחשו הבנות לאיטה. אך איטה הרגישה שהיא לא יכולה להבליג. היא חייבת להחזיר לו, להשפיל אותו בצורה כזאת שהוא יזכור אחת ולתמיד מי זאת איטה, שעם איטה לא מתעסקים. איטה התקרבה אליו בצעדים מהירים. על פניו של אלכס לא נראתה תגובה.
"מה אתה חושב מעצמך? מי אתה בכלל? ילד חדש שמה באת לעשות פה? בלאגן? אתה פשוט חי בסרט," אמרה לו בכעס.
"אני רגיל לתנאים כלשהם," ענה לה ברוגע, עם חיוך מרוח על פניו.
"אתה לא תקבל פה את התנאים האלה, אז ביי, הדלת שם," אמרה וכיוונה עם ראשה אל עבר הדלת. לאחר מכן התרחקה ממנו. מייק עצר אותה בדרך.
"מה קרה?"
"שוב פעם אתה עם המה קרה שלך? תפסיק לשאול אותו דבר!!!" צעקה עליו איטה והדפה אותו ממנה. מייק היה בהלם.
"מה עשיתי לך?"
"כלום טוב? כלום," ענתה איטה ויצאה מהקפטריה.
"מה יש לאיטה?" מייק התקרב לבנות.
"היא עצבנית, תעזוב אותה אל תציק לה," אמרה עדן באדישות.


תגובות (7)

מדהים תמשיכייי ❤❤❤

09/07/2013 02:55

יוווו אני מאוההת בךךךך ♥♥
כמה דקות ממשיכה ♥

09/07/2013 03:06

גם אני בך נסיכה ❤❤❤

09/07/2013 03:08

קצר מדי!!!!!!!! :(

09/07/2013 03:18

,nahhhhfhhhh

09/07/2013 04:28

תמשיכייייייייייייייי

09/07/2013 13:57

מאוהבת בכןןן

10/07/2013 09:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך